Závady a řešení problémů

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

wenca píše:Občas mi drnčí plast , který překrývá reprák ve dveřích u spolujezdce .

Poradí mi někdo , jak ho opatrně sundat a to protivné drnčení odstranit ??
Kde jsou umístěné ty dr?ící packy ?

Dík W
Tak uz asi vim co mi drnci na strane u spolujezdce. 8)
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Jj, jak pí?e 1nekros1 :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
1nekros1
Profík
Příspěvky: 2392
Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
Bydliště: Palarikovo okres NZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1nekros1 »

Jarou? píše:Jj, jak pí?e 1nekros1 :wink:
dakujem som myslel ze som neco vynechal a ze ma opravis... 8)
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Mám men?í problém:
1) Teď v zimě po bezproblémovém nastartování a rozjetí se GP-čku moc nechce. Rozjedu se za 1, přeřadím na 2, přidávám plyn a motor se jako dusí (nechce se mu na tu dvojku do otáček, po malé prodlevě se potom rozjede).
2) Při vjezdu na dálnici při poloohřátém motoru se autu také moc nechce, i kdy? plyn se?lápnu více, rozjedu se na cca 100 km/h do mírného kopečka a dál u? nezrychluje, a? po úplném zahřátí motoru na rovince.
3) Na dálnici musím po těch 120 km/h oprotí předcházejícím zimám více ?lapat na plyn (cca o litr vy??í spotřeba ne? dříve) a autu je takové líné.

Co Vy na to (zejména Ty Jarou?i)?
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

A co sitič, dává? ho tam? Problém by mohl být i v elektronickém plynu, ale to nejspí? nebude, jeliko? po zahřátí v?e pracuje jak má. Má? po nastartování motoru vy??í otáčky, ne? obvykle? Cca 1200ot.
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Tommy píše:A co sitič, dává? ho tam?
:D GP sytič nemá
Tommy píše:Má? po nastartování motoru vy??í otáčky, ne? obvykle? Cca 1200ot.

Ano, po nastartování motor bě?í normálně v odpovídajících otáčkách (srovnatelné, jako u star?ího karburátorového auta se sytičem).

Celkově bych řekl, ?e je ji? nějaký čas auto takové líněj?í. :cry:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
J.B.
Štamgast
Příspěvky: 427
Registrován: čtv dub 03, 2008 21:18
Bydliště: JIČÍN

Příspěvek od J.B. »

já bych zkusil natankovat benzin jinde ne? obvykle-ale to u? tě mo?ná taky napadlo...
G.P.3dv.1,2 modrá Rock'n'roll.Tečka!-Změna!Punto 2013 1,4 easy bílá radiosso.Změna Jeep renegade.
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

A co svicky Dusane?
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Přesně jak pí?e Teddy. Jak dlouho tam má? svíčky? Doporučený interval je sice 30 tkm, ale technik ve Fiatu říkal, ?e 20 tkm je tak akorát a kdy? jsem viděl, jak vypadají svíčky po těch 20 tkm, tak mi nezbývá, ne? s ním souhlasit.

Benzín to taky mů?e dělat, ale pokud je to dlouhodoběj?í problém, taky bych ho asi vyloučil.

No a dal?í mo?nost je porucha nějakého z čidel - snímač teploty motoru, snímač teploty nasávaného vzduchu a podobně. Tady je jediná rada a zní: diagnostika.

Je?tě mě napadá jedna věc a to vyčistit ?krticí klapku a hrdlo sání. Jo a jak starý má? vzduchový filtr?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Auta se systémem vstřikování nemají nic, co by se sytiči podobalo jen vzdáleně. Sytič je zále?itost pouze a jen karburátorových motorů a je to v podstatě část karburátoru, která má sólo trysku pro přívod paliva, ustí do společného difuzoru s hlavní tryskou a volnobě?nou tryskou. Toto je v případě jednokomorového karburátoru. Dvoukomorový má navíc tzv. pomocný difuzor II. stupně s dal?í hlavní tryskou, která přichází ke slovu jen při plném zatí?ení motoru. Asi tolik k sytiči.

Dal?í varianta (a podstatně jednodu??í) je tzv. vzduchová přívěra, která slou?í ke studenému startu. Jejím uzavřením se vytvoří vet?í podtlak v hlavním difuzoru a to umo?ní nasátí bohatěj?í směsi. U? to v?ak není sytič v pravém slova smyslu.

No a dne?ní motory se vstřikováním mají řídicí jednotku, která s ohledem na mnoho veličin "míchá" bohatost směsi paliva třeba tak, aby motor nastartoval za studena nebo za horka, zkrátka, mno?ství a délka vstřiku závisí na mnoha faktorech.
Vstřikování v GP je navíc sekvenční.

Tolik jednou prov?dy k "problematice" zařízení zvaného sytič. :wink:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Jarou? píše:
Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Auta se systémem vstřikování nemají nic, co by se sytiči podobalo jen vzdáleně. Sytič je zále?itost pouze a jen karburátorových motorů a je to v podstatě část karburátoru, která má sólo trysku pro přívod paliva, ustí do společného difuzoru s hlavní tryskou a volnobě?nou tryskou. Toto je v případě jednokomorového karburátoru. Dvoukomorový má navíc tzv. pomocný difuzor II. stupně s dal?í hlavní tryskou, která přichází ke slovu jen při plném zatí?ení motoru. Asi tolik k sytiči.

Dal?í varianta (a podstatně jednodu??í) je tzv. vzduchová přívěra, která slou?í ke studenému startu. Jejím uzavřením se vytvoří vet?í podtlak v hlavním difuzoru a to umo?ní nasátí bohatěj?í směsi. U? to v?ak není sytič v pravém slova smyslu.

No a dne?ní motory se vstřikováním mají řídicí jednotku, která s ohledem na mnoho veličin "míchá" bohatost směsi paliva třeba tak, aby motor nastartoval za studena nebo za horka, zkrátka, mno?ství a délka vstřiku závisí na mnoha faktorech.
Vstřikování v GP je navíc sekvenční.

Tolik jednou prov?dy k "problematice" zařízení zvaného sytič. :wink:
:shock: :clap :clap :clap
Obrázek
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

No ?patně sem se vyjádřil, prostě sem myslel, ?e tam jde více paliva a motor si dr?í vy??í otáčky :wink:
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Musím číhnout, jestli zjara měnili vzduchový filtr, ale myslím, ?e výměna nebyla předepsaná. Jeliko? plánuju koupit bavlněný, musí to je?tě chvíli počkat. Následně to vidím na tu diagnostiku (svíčky měněné před cca 9000 km).
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Uživatelský avatar
kuta33
Štamgast
Příspěvky: 440
Registrován: stř lis 05, 2008 10:34
Bydliště: Český Tě?ín CZ

Příspěvek od kuta33 »

Podobný problém jako Du?an jsem měl s F Uno, motor 1500, jednobodový vstřik. Samozřejmě, ?e motory se nedají srovnávat, ale projevovalo se to podobně.
Nejprve v zimě při studeném motoru ?patné rozjezdy, později i při zahřátém motoru při prudké akceleraci se motor jakoby zadusil, potom motor při rozjezdu ?kytal jako stará ?kodovka bez sytiče. Auto se zhor?ovalo postupně během cca jednoho roku. Prolezl jsem skoro celé auto, nakonec to bylo benzínové čerpadlo, dávalo asi třetinové mno?ství paliva. Tím Du?ana nechci stra?it, ale podíval bych se i na přívod paliva, filtr a sítko před palivovým čerpadlem.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
Odpovědět