Tak uz asi vim co mi drnci na strane u spolujezdce.wenca píše:Občas mi drnčí plast , který překrývá reprák ve dveřích u spolujezdce .
Poradí mi někdo , jak ho opatrně sundat a to protivné drnčení odstranit ??
Kde jsou umístěné ty dr?ící packy ?
Dík W
Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Mám men?í problém:
1) Teď v zimě po bezproblémovém nastartování a rozjetí se GP-čku moc nechce. Rozjedu se za 1, přeřadím na 2, přidávám plyn a motor se jako dusí (nechce se mu na tu dvojku do otáček, po malé prodlevě se potom rozjede).
2) Při vjezdu na dálnici při poloohřátém motoru se autu také moc nechce, i kdy? plyn se?lápnu více, rozjedu se na cca 100 km/h do mírného kopečka a dál u? nezrychluje, a? po úplném zahřátí motoru na rovince.
3) Na dálnici musím po těch 120 km/h oprotí předcházejícím zimám více ?lapat na plyn (cca o litr vy??í spotřeba ne? dříve) a autu je takové líné.
Co Vy na to (zejména Ty Jarou?i)?
1) Teď v zimě po bezproblémovém nastartování a rozjetí se GP-čku moc nechce. Rozjedu se za 1, přeřadím na 2, přidávám plyn a motor se jako dusí (nechce se mu na tu dvojku do otáček, po malé prodlevě se potom rozjede).
2) Při vjezdu na dálnici při poloohřátém motoru se autu také moc nechce, i kdy? plyn se?lápnu více, rozjedu se na cca 100 km/h do mírného kopečka a dál u? nezrychluje, a? po úplném zahřátí motoru na rovince.
3) Na dálnici musím po těch 120 km/h oprotí předcházejícím zimám více ?lapat na plyn (cca o litr vy??í spotřeba ne? dříve) a autu je takové líné.
Co Vy na to (zejména Ty Jarou?i)?
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tommy píše:A co sitič, dává? ho tam?
Tommy píše:Má? po nastartování motoru vy??í otáčky, ne? obvykle? Cca 1200ot.
Ano, po nastartování motor bě?í normálně v odpovídajících otáčkách (srovnatelné, jako u star?ího karburátorového auta se sytičem).
Celkově bych řekl, ?e je ji? nějaký čas auto takové líněj?í.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Přesně jak pí?e Teddy. Jak dlouho tam má? svíčky? Doporučený interval je sice 30 tkm, ale technik ve Fiatu říkal, ?e 20 tkm je tak akorát a kdy? jsem viděl, jak vypadají svíčky po těch 20 tkm, tak mi nezbývá, ne? s ním souhlasit.
Benzín to taky mů?e dělat, ale pokud je to dlouhodoběj?í problém, taky bych ho asi vyloučil.
No a dal?í mo?nost je porucha nějakého z čidel - snímač teploty motoru, snímač teploty nasávaného vzduchu a podobně. Tady je jediná rada a zní: diagnostika.
Je?tě mě napadá jedna věc a to vyčistit ?krticí klapku a hrdlo sání. Jo a jak starý má? vzduchový filtr?
Benzín to taky mů?e dělat, ale pokud je to dlouhodoběj?í problém, taky bych ho asi vyloučil.
No a dal?í mo?nost je porucha nějakého z čidel - snímač teploty motoru, snímač teploty nasávaného vzduchu a podobně. Tady je jediná rada a zní: diagnostika.
Je?tě mě napadá jedna věc a to vyčistit ?krticí klapku a hrdlo sání. Jo a jak starý má? vzduchový filtr?
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Auta se systémem vstřikování nemají nic, co by se sytiči podobalo jen vzdáleně. Sytič je zále?itost pouze a jen karburátorových motorů a je to v podstatě část karburátoru, která má sólo trysku pro přívod paliva, ustí do společného difuzoru s hlavní tryskou a volnobě?nou tryskou. Toto je v případě jednokomorového karburátoru. Dvoukomorový má navíc tzv. pomocný difuzor II. stupně s dal?í hlavní tryskou, která přichází ke slovu jen při plném zatí?ení motoru. Asi tolik k sytiči.Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Dal?í varianta (a podstatně jednodu??í) je tzv. vzduchová přívěra, která slou?í ke studenému startu. Jejím uzavřením se vytvoří vet?í podtlak v hlavním difuzoru a to umo?ní nasátí bohatěj?í směsi. U? to v?ak není sytič v pravém slova smyslu.
No a dne?ní motory se vstřikováním mají řídicí jednotku, která s ohledem na mnoho veličin "míchá" bohatost směsi paliva třeba tak, aby motor nastartoval za studena nebo za horka, zkrátka, mno?ství a délka vstřiku závisí na mnoha faktorech.
Vstřikování v GP je navíc sekvenční.
Tolik jednou prov?dy k "problematice" zařízení zvaného sytič.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
Teddy86
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jarou? píše:Auta se systémem vstřikování nemají nic, co by se sytiči podobalo jen vzdáleně. Sytič je zále?itost pouze a jen karburátorových motorů a je to v podstatě část karburátoru, která má sólo trysku pro přívod paliva, ustí do společného difuzoru s hlavní tryskou a volnobě?nou tryskou. Toto je v případě jednokomorového karburátoru. Dvoukomorový má navíc tzv. pomocný difuzor II. stupně s dal?í hlavní tryskou, která přichází ke slovu jen při plném zatí?ení motoru. Asi tolik k sytiči.Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Dal?í varianta (a podstatně jednodu??í) je tzv. vzduchová přívěra, která slou?í ke studenému startu. Jejím uzavřením se vytvoří vet?í podtlak v hlavním difuzoru a to umo?ní nasátí bohatěj?í směsi. U? to v?ak není sytič v pravém slova smyslu.
No a dne?ní motory se vstřikováním mají řídicí jednotku, která s ohledem na mnoho veličin "míchá" bohatost směsi paliva třeba tak, aby motor nastartoval za studena nebo za horka, zkrátka, mno?ství a délka vstřiku závisí na mnoha faktorech.
Vstřikování v GP je navíc sekvenční.
Tolik jednou prov?dy k "problematice" zařízení zvaného sytič.
Musím číhnout, jestli zjara měnili vzduchový filtr, ale myslím, ?e výměna nebyla předepsaná. Jeliko? plánuju koupit bavlněný, musí to je?tě chvíli počkat. Následně to vidím na tu diagnostiku (svíčky měněné před cca 9000 km).
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Podobný problém jako Du?an jsem měl s F Uno, motor 1500, jednobodový vstřik. Samozřejmě, ?e motory se nedají srovnávat, ale projevovalo se to podobně.
Nejprve v zimě při studeném motoru ?patné rozjezdy, později i při zahřátém motoru při prudké akceleraci se motor jakoby zadusil, potom motor při rozjezdu ?kytal jako stará ?kodovka bez sytiče. Auto se zhor?ovalo postupně během cca jednoho roku. Prolezl jsem skoro celé auto, nakonec to bylo benzínové čerpadlo, dávalo asi třetinové mno?ství paliva. Tím Du?ana nechci stra?it, ale podíval bych se i na přívod paliva, filtr a sítko před palivovým čerpadlem.
Nejprve v zimě při studeném motoru ?patné rozjezdy, později i při zahřátém motoru při prudké akceleraci se motor jakoby zadusil, potom motor při rozjezdu ?kytal jako stará ?kodovka bez sytiče. Auto se zhor?ovalo postupně během cca jednoho roku. Prolezl jsem skoro celé auto, nakonec to bylo benzínové čerpadlo, dávalo asi třetinové mno?ství paliva. Tím Du?ana nechci stra?it, ale podíval bych se i na přívod paliva, filtr a sítko před palivovým čerpadlem.
Fiat Grande Punto 5D - 1.2 Dynamic (?edá Chemical)
