Tommy píše:Sytič má ka?dé auto, akorát automatický. Mě měnili svíčky v létě při garančce a auto pak jelo jak vyměněné.
Auta se systémem vstřikování nemají nic, co by se sytiči podobalo jen vzdáleně. Sytič je zále?itost pouze a jen karburátorových motorů a je to v podstatě část karburátoru, která má sólo trysku pro přívod paliva, ustí do společného difuzoru s hlavní tryskou a volnobě?nou tryskou. Toto je v případě jednokomorového karburátoru. Dvoukomorový má navíc tzv. pomocný difuzor II. stupně s dal?í hlavní tryskou, která přichází ke slovu jen při plném zatí?ení motoru. Asi tolik k sytiči.
Dal?í varianta (a podstatně jednodu??í) je tzv. vzduchová přívěra, která slou?í ke studenému startu. Jejím uzavřením se vytvoří vet?í podtlak v hlavním difuzoru a to umo?ní nasátí bohatěj?í směsi. U? to v?ak není sytič v pravém slova smyslu.
No a dne?ní motory se vstřikováním mají řídicí jednotku, která s ohledem na mnoho veličin "míchá" bohatost směsi paliva třeba tak, aby motor nastartoval za studena nebo za horka, zkrátka, mno?ství a délka vstřiku závisí na mnoha faktorech.
Vstřikování v GP je navíc sekvenční.
Tolik jednou prov?dy k "problematice" zařízení zvaného sytič.
