Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
som strasne rad ze to ma aj niekto iny s tou 2koumatus píše:Ja mám taký istý problém aj s 2 kým je prevodovka "studená". Keď sa u? zahreje tak je to v pohode ale tá jednotka ide niekedy stra?ne. U? som skú?al zo?liapnú? viac krát spojku ale nie v?dy to pomô?e.
1tku pri aute s tociacimi sa kolami ani nezvyknem tlacit :>
Naposledy upravil(a) Robo1.2 dne čtv pro 27, 2007 18:37, celkem upraveno 1 x.
Mě to jde za jízdy taky hůř,ale nejsem si jistý jestli je dobré ji tam za jízdy dávat.Nevím jestli je to u nových aut bě?né řadit 1 za jízdy?U ?kodovek dřív ne?la 1 za jízdy řadit vůbec .Vzpomínám si kdy? jsme přebírali novou ?120 z mototechny mechanik nás varoval ?e se za jízdy nesmí 1 řadit aby se nezničila synchronizace.I po 20 letech ne? ?la do ?rotu to tak fungovalo dokud jsem nezastavil ne?la zařadit jenom násilím přes zuby. 
kolemjdoucí
-
RadimG
- Profík
- Příspěvky: 821
- Registrován: čtv pro 21, 2006 15:50
- Bydliště: Bratislava, SK
- Kontaktovat uživatele:
to ste sa potom zrejme este nikdy neposuvali v zapche do kopca (napr. na Pristavny most v BA), tam za jazdy davam jednotku bezne, ked sa predomnou auto pohne a ja za nim uz s vyradenou rychlostou ze zastanem sa zrazu potrebujem pohnut alebo sa zaradujem na koniec tej pomalicky sa posuvajucej kolony? predsa nezastanem aby som zaradil jednotku pri stojacich kolesach a trapit motor na dvojke do kopca pri tak nizkej rychlosti? ved auto aj same dava najavo ze by sa uz malo podradit, ked mi s nim zacne cukat..
GP 1.2 Active 5D (Biela Ambient)
Je to tak u star?ích vozů např.?120 byla 2 posazená mnohem ní? tak?e se sní dalo i rozjet.U mého GP 1,4 8V je to problém,tam kde moje bývalá ?kodovkaRadimG píše:to ste sa potom zrejme este nikdy neposuvali v zapche do kopca (napr. na Pristavny most v BA), tam za jazdy davam jednotku bezne, ked sa predomnou auto pohne a ja za nim uz s vyradenou rychlostou ze zastanem sa zrazu potrebujem pohnut alebo sa zaradujem na koniec tej pomalicky sa posuvajucej kolony? predsa nezastanem aby som zaradil jednotku pri stojacich kolesach a trapit motor na dvojke do kopca pri tak nizkej rychlosti? ved auto aj same dava najavo ze by sa uz malo podradit, ked mi s nim zacne cukat..
na 2 zabírala ,se Fiatu nechce musím řadit a? ve vy??í rychlosti.Přesto se sna?ím 1 řadit a? kdy? auto zastaví.
kolemjdoucí
-
carlos
- Štamgast
- Příspěvky: 351
- Registrován: sob srp 18, 2007 11:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
myslis tu diru na meneni zarovek v blinkrech?WEXTN píše:mate taky panove deravy podbeh??ja mam diru pres kterou mi chcije bordel od kola az na vspodek kapotya jak ste vyresili to otvirani zadnich dveri??me to jde otevrit jen pri prudkem tahu z lidi co to neznaj si delam srandu ze je to decka pojistka
-
WEXTN
- Návštěvník
- Příspěvky: 146
- Registrován: ned říj 28, 2007 15:27
- Bydliště: Fren?tát p.R.
- Kontaktovat uživatele:
to asi nebude dira na meneni zarovek,je to primo dira nad kolemcarlos píše:myslis tu diru na meneni zarovek v blinkrech?WEXTN píše:mate taky panove deravy podbeh??ja mam diru pres kterou mi chcije bordel od kola az na vspodek kapotya jak ste vyresili to otvirani zadnich dveri??me to jde otevrit jen pri prudkem tahu z lidi co to neznaj si delam srandu ze je to decka pojistka
Mě ty záklopky v předních plastových podbězích sraly tak dlouho, a? jsem to vyře?il jejich úplným zaslepením
Stačila jedna roho?ka (vespod pogumovaná) z TESCA za 50 kč, rozstřihnout podélně napůl a přichytit do podběhu. Mo?no pou?ít ?roubky, silikonový tmel nebo dobrou oboustrannou pásku. Teď mám v motorovém prostoru čisto, sucho a ?ádné bláto (toho tam chrstalo hromady v?emi mo?nými skulinami). Navíc není sly?et mlácení ?utrů do podběhů
. Tady je ilustrační foto:



Jedná se o levý předek.



Jedná se o levý předek.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
