pEvo: Mel jsem ten alternator venku a neni delanej aby se rozebiral, jsou tam bodove svary. Proste bych uz nikdy neveril dilu ve kterym se nekdo vrtal. Potiz je, ze novej alternator pro 1.2 (origo denso 90A) stoji 3500kc, repas jen o neco malo min, skoro zadna sleva. Takhle levnej alternator nedava financni smysl repasovat.
Doporucuju jit po Densu, je hodne levnej a je to originalni dil (alespon u tjetu).
Jeste tedy muzes zvazit treti cestu, udelat si to sam za 130E a mit tam origo novy dil Za 'usetrenych' 120E si muzes koupit naradi na tu vymenu... je tam past v podobe horniho sroubu na altiku, hodina prace.
Tak mám alternátor vymenený, dal som tam nový denso 70A, nie 90A, aj pôvodne tam bol 70A. 300€ komplet aj s robotou. Tak snáď zase niečo vydrží.
Inak starý alternátor z vonku ako nový, iba špinavý.
Autorizovaný servis tvrdil že je prasknutý - a diagnostiku tejto závady som platil - odporúčam vyhnúť sa klamárom z auto impex na Rožňavskej v Bratislave. Ešte sa mi tam technik snažil nahovoriť že repasovaný diel je nový.
Zalezi na vybave, ten co poslal jenik je spis blbej, dynamik mel klimu a tam byl jinej alternator se kterym nejde napinat remen a je natvrdo prisroubovanej k ramu.
Asi to dopadne tak že altík vyndám azjistím číslo přímo na něm
tkupilik píše: ↑pon pro 11, 2017 22:33
Zalezi na vybave, ten co poslal jenik je spis blbej, dynamik mel klimu a tam byl jinej alternator se kterym nejde napinat remen a je natvrdo prisroubovanej k ramu.
no nebo nejaky funkcni eper a tvoje VIN. Ale v zaklade pokud mas klimu, vsechny benziny pouzivaji altiky o stejnym rozmeru (ten ram je stejny / blok je stejny), takze tam pujde dat jakykoliv. Mechanika vypada jako ty fotky co jsem sem dal jednu, dve stranky zpet. Treba k tjetu davali nejvykonejsi altik 120A, ale mam tam 90A z atmosfery (nejka vybava s paketem rozmrazovani zrcatek a tak), protoze stal skoro pulku... standartni alternatory u atmosfer byly myslim kolem 70A, to uvidis v katalogu prodejce.
No zítra jej vytáhnu a podívu se přímo na altík. Přístup je tam jak penězům zase nějaký ital něco vymyslel nemůže to být prostě z vrchu jak u ostatních aut potřebuješ k tomu minimálně sloupový zvedák. Dám tam normálně ten co tam má být. Jen se zeptám má někdo zkušenosti s těma altíkama co se prodávají za 2500,- prodejci u toho píšou že je to nové ale nějak se mi to nezdá hlavně cenou. Aby to nebyl repas. Našel jsem totiž denso za 2500,- a u densa se mi nezdá že by šlo o repas
tkupilik píše: ↑úte pro 12, 2017 18:18
no nebo nejaky funkcni eper a tvoje VIN. Ale v zaklade pokud mas klimu, vsechny benziny pouzivaji altiky o stejnym rozmeru (ten ram je stejny / blok je stejny), takze tam pujde dat jakykoliv. Mechanika vypada jako ty fotky co jsem sem dal jednu, dve stranky zpet. Treba k tjetu davali nejvykonejsi altik 120A, ale mam tam 90A z atmosfery (nejka vybava s paketem rozmrazovani zrcatek a tak), protoze stal skoro pulku... standartni alternatory u atmosfer byly myslim kolem 70A, to uvidis v katalogu prodejce.
Tak muze to byt zrepasovane denso Repasy se poznaji podle toho, ze chteji zpet ten stary dil. Tohle by mel byt novy a je to osvedceny obchod https://www.motora.cz/autodily?ArtNr=DA ... GenArtNr=4
Edit: tady jsem to kupoval, jen to byl ten vykonejsi / drazsi model.
Ano jak pises muze to byt repasovany denso. Díky za odkaz. Doufám že to co nejdříve vyměním ať je klid.
tkupilik píše: ↑stř pro 13, 2017 18:04
Tak muze to byt zrepasovane denso Repasy se poznaji podle toho, ze chteji zpet ten stary dil. Tohle by mel byt novy a je to osvedceny obchod https://www.motora.cz/autodily?ArtNr=DA ... GenArtNr=4
Edit: tady jsem to kupoval, jen to byl ten vykonejsi / drazsi model.