Dovolil jsem si zalo?it nové téma, které se týká alternátoru a v?ech věcí kolem něj (pohon, řemenice a diodový blok a jiné). Před časem jsem narazil u kolegů na
http://www.fiatforum.com na problém jednoho majitele GP, kterému se stala celkem nemilá věc. Po nějaké zimní oblevě a následném ochlazení se mu po startu zasekl alternátor a to mělo za následek jeho po?kození a utr?ení hnacího řemene. Jako příčina byla odhalena gumová hadice, která odvádí vodu z dutiny pod plastem, který je ve spodní části předního okna. Hadice je vyvedena do motorového prostoru a voda z ní mů?e téct přímo na alternátor. Do alternátoru nateklo, zmrzlo to a průser na světě. Hlavně u aut, které nemají klimatizaci, proto?e pokud je klima, tak je alternátor krytý kompresorem klimy).
Vý?e popsaný problém se právě týkal auta bez klimatizace. Od nějakého roku Fiat montuje do GP modifikovanou hadici, která odvádí úplně bokem. U Eva u? jsou hadice na obou stranách modifikované - del?í.
Číslo ND je 51810013, cena 240,- kč. Tady je obrázek z Eperu (sta?eno z fiatfora).
Dneska jsem myl auto, tak jsem se koukal pod kapotu a opravdu to je v těch místech dost ne??astně ře?eno. Já teda půjdu objednat nový typ hadice co nevidět
