olso píše:Ja spatne, uz som to prehodil tak ako zvysok fora. Rozmyslam, ci to nemalo nejaky vyznam to mat v tej 1. polohe... Nemame to teraz blbo? Vyzera to tak, ze vacsina to mala spatne, ach to dielenske spracovanie
..myslím, ?e to bude v pořádku, měl jsem to od Fiatu v poloze, do které do teď v?ichni předěláváte:)
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Hnatik: A co přesně ja na té kabá?i odfu?ované? Je to naprosto normální, podívej se do aut jiných značek, u? jsem to někde psal, ale tak je?tě jednou, husí krk není určen k izolaci vodičů, od toho je tam ta izolace, husí krky mají dr?et svazek u sebe a chránit jej před například prodřením při vibracích nebo před kunami. 2 cm před konektorem u? opravdu není zapotřebí, stejně to má například Honda a dal?í.....
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
A proč pak? Ty dráty jsou zaizolované tou bu?írkou, ten husí krk tam je, jak u? zde psal Honzus. Ono by to u letadla ani jinak udělat ne?lo. Vemte si, ?e letadlo stojí na plo?e je tam klidně +40°C, vzlétne a během +/-půl hodiny máme na teploměru -60°C, co myslíte, ?e by udělal vzdu?ná vlhkost?
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)