Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Myslel jsem si, ?e to je reklamní překlep, ale není (i v tom televizním spotu na Evo My Life to tak je)... na?e 1.2ka "dostala" o 4 koně navíc? Myslíte, ?e to je nějaká SW úprava jednotky, nebo se ty kobyly nyní počítají jinak?
http://www.fiat.cz/osobni-automobily/pu ... al/motory/
http://www.fiat.cz/osobni-automobily/pu ... al/motory/
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 192
- Registrován: sob čer 11, 2011 2:13
- Bydliště: Brno
problem
mam takovej zvlastni problem a nemyslim si ze budete vedet oc jde ale skusim to.
Tak pred 3 tydny kdyz jsem nastartoval (studeny motor) tak to zacalo delat takovej divnej zvuk. Jako by z prostoru od motoru zacalo neco klepat. Takovej tezkej bouchaci zvuk (jako kdyby litina) nebo co. Prirovnani je zvuk u stare lednicky ktera pri konci chlazeni tak divne zamlati ten kompresor. Ale klimu pustenou nemam. Dela to jen nekdy. Dneska to udelalo teprv po ctvrte. Dla to jen nekdy a to vzdy pri studenem motoru. Dela to i kdyz stojite na spojce nebo kdyz auto rozjizdite. Ale zaokamzik to prestane. Delka trvani tak 5 vterin. Dneska to bylo rychlejsi protoze me napadlo naprazdno trochu vytocit motor a hned to prestalo. Zbytek jizdy to uz neudela. Ani pri opetovnem startu. Tak nevim cim by to mohlo byt. Do servisu to davat nechci kdyz to nedela pokazde. S takovou by me akorad zadraho prohledli auto stim ze nic divneho nenasli. Prosim zda se stim nekdonesetkal popripade co stim udelal.
Tak pred 3 tydny kdyz jsem nastartoval (studeny motor) tak to zacalo delat takovej divnej zvuk. Jako by z prostoru od motoru zacalo neco klepat. Takovej tezkej bouchaci zvuk (jako kdyby litina) nebo co. Prirovnani je zvuk u stare lednicky ktera pri konci chlazeni tak divne zamlati ten kompresor. Ale klimu pustenou nemam. Dela to jen nekdy. Dneska to udelalo teprv po ctvrte. Dla to jen nekdy a to vzdy pri studenem motoru. Dela to i kdyz stojite na spojce nebo kdyz auto rozjizdite. Ale zaokamzik to prestane. Delka trvani tak 5 vterin. Dneska to bylo rychlejsi protoze me napadlo naprazdno trochu vytocit motor a hned to prestalo. Zbytek jizdy to uz neudela. Ani pri opetovnem startu. Tak nevim cim by to mohlo byt. Do servisu to davat nechci kdyz to nedela pokazde. S takovou by me akorad zadraho prohledli auto stim ze nic divneho nenasli. Prosim zda se stim nekdonesetkal popripade co stim udelal.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
problem
Vim ze me to zere olej ale nemyslim si ze by tak rychle se strtil. odpoledne se mrknu. To by s ten olej musel stratit behem 3000km a to by byl teda extrem. Dnes rano jesem si vsiml ze kdyz to dela ten lupavej zvuk tak prestane tim ze jde pak motor sam do otacek (cca 1200ot), pri tom zvuku je tak na 1000ot. Tim to skonci. Myslim si ze v servise pri diagnostice prijsou na to co tomu je ne???
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Rezavý litinový blok motoru
Zdravím,
taky máte rezavý litinový blok motoru? Ono to není vidět, musíte si lehnout zepředu pod auto nebo ho zvednout. Taky jsem měl rezavý zadní bubny, ale ty jsem u? natřel barvou Hammerite, která je přímo na rez.
taky máte rezavý litinový blok motoru? Ono to není vidět, musíte si lehnout zepředu pod auto nebo ho zvednout. Taky jsem měl rezavý zadní bubny, ale ty jsem u? natřel barvou Hammerite, která je přímo na rez.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
-
- Štamgast
- Příspěvky: 311
- Registrován: ned črc 05, 2009 17:50
- Bydliště: severoplzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tlou??ka litinového bloku motoru
Zdravím,
nevíte někdo jak je tlustá ta litina bloku motoru. Někde jsem jsem četl, ?e i několik centimetrů.
nevíte někdo jak je tlustá ta litina bloku motoru. Někde jsem jsem četl, ?e i několik centimetrů.
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1
- Kotas
- Štamgast
- Příspěvky: 210
- Registrován: stř led 06, 2010 17:04
- Bydliště: Leština
- Kontaktovat uživatele:
orezlý blok motoru nevadí, hlavně kdy? není pochcaný od oleje...jinak litina není tak náchylná,rzí řekněme povrchově...jeník1 píše:To jsi natřel zadní rezavé bubny nebo rezavý blok motoru? Blok motoru mám trochu chycený rezem, ale to prý nevadí, je to litina.badalandabad píše:hemerajt je okej mě vydr?el bez významné změny povrchu dvě zimy-mohu doporučit!:)
-
- Profík
- Příspěvky: 719
- Registrován: ned čer 19, 2011 17:36
- Bydliště: Strakonice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
mě ten rez dost překvapil, kdy? jsem měl Pandu s motorem 1.1 tak nikde ?ádný rez nebyl, mo?ná ten blok byl celý z hliníku...to u? nevím. tenhle motor 1,2 má asi blok motoru z litiny.Kotas píše:orezlý blok motoru nevadí, hlavně kdy? není pochcaný od oleje...jinak litina není tak náchylná,rzí řekněme povrchově...jeník1 píše:To jsi natřel zadní rezavé bubny nebo rezavý blok motoru? Blok motoru mám trochu chycený rezem, ale to prý nevadí, je to litina.badalandabad píše:hemerajt je okej mě vydr?el bez významné změny povrchu dvě zimy-mohu doporučit!:)
Je?tě takový dotaz, který jsem tady nena?el. 1,2 má rozvod OHV nebo OHC?
Grande Punto 1.2
Fiat Panda 1.1
Fiat Panda 1.1