 tak se v tom asi hrabat nebudu.
  tak se v tom asi hrabat nebudu.Chladič a chlazení (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Buď v klidu, nemrznoucí směs i při ni??í teplotě, ne? na kterou je namíchán poměr, netuhne, (ledové krystaly se netvoří) a vznikne takový gel. Náplň nemění svůj objem, tak?e nehrozí vytlačení mrazových zátek motoru ani roztr?ení hadic a vzhledem ke gelové konzistenci nepo?kodí ani lopatky vodní pumpy.Snoopy píše:Tak Hodinu a pul v -25 to vydzelo bez problemu sice uz netece jak voda me prijde trosku se to tahne asi jako nejaka stava ale je to v pohodetak se v tom asi hrabat nebudu.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
			
						Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
TAk?e auto je doma-v?e opraveno.Po příjezdu do AF v ostravě mi bylo hned jasné,?e závada,která zapříčinuje úbytek kapaliny, jim není neznámá.Technik mě ujistil,?e emulze na víčku je v tomhle mrazu na krátkých vzdálenostech normální.Jedná se prý o jim dobře známou závadu - netěsnost krou?ku - někde jak jde hadice chlazení z bloku motoru.Tam bývají u 1,2 prosaky,ubývá kapalina-dostává se tama i vzduch a mů?e blbnout i zahřátí motoru - termostat.Akorát mě zará?í postup FIATU,kdy? ví o této závadě,?e neudělají svolávačku.
Vzhledem k tomu ?e bylo po záruce, měl bych platit celou opravu.
Ov?em v AF jsme se domluvili na nějaké slevě (nepočítal sem ani s tím)-neúčtovali výměnu PARAFLU-tak?e cena 1291Kč.
Čili můj příspěvek mo?ná jako vodítko pro vás s podobným probémem.Kdybych nedoplnil to vodu do ostřiků,tak kdoví kde bych to uvařil...
			
			
									
						
							Vzhledem k tomu ?e bylo po záruce, měl bych platit celou opravu.
Ov?em v AF jsme se domluvili na nějaké slevě (nepočítal sem ani s tím)-neúčtovali výměnu PARAFLU-tak?e cena 1291Kč.
Čili můj příspěvek mo?ná jako vodítko pro vás s podobným probémem.Kdybych nedoplnil to vodu do ostřiků,tak kdoví kde bych to uvařil...

Velký Pun?a 1,2 Dynamic
			
						zdravim, mozna jsem prehledl podobny problem ale prosim o radu:
venkovni teplota -5
parkuji v garazi, ujedu 10 km a na dve hod zastavim venku, pote jsem ujel zase tech 10 km a teplota chladici kapaliny vylitla ke konci jizdy na max + klasicka hlaska na palubce, zastavte a vypnete motor + kapalina v chladici se vari.
Nadrzka chladice byla prez pulku plna.
Pote jsem nechal auto hodinu stat venku a zkusil jsem testovaci jizdu o stejne delce, problem se neobjevil.
Tak netusim co si o tom mam myslet.
Za kazdou radu diky.
			
			
									
						
										
						venkovni teplota -5
parkuji v garazi, ujedu 10 km a na dve hod zastavim venku, pote jsem ujel zase tech 10 km a teplota chladici kapaliny vylitla ke konci jizdy na max + klasicka hlaska na palubce, zastavte a vypnete motor + kapalina v chladici se vari.
Nadrzka chladice byla prez pulku plna.
Pote jsem nechal auto hodinu stat venku a zkusil jsem testovaci jizdu o stejne delce, problem se neobjevil.
Tak netusim co si o tom mam myslet.
Za kazdou radu diky.
1. vadný termostat (zasekává se) - motor vařil opravduSnAjP píše:zdravim, mozna jsem prehledl podobny problem ale prosim o radu:
venkovni teplota -5
parkuji v garazi, ujedu 10 km a na dve hod zastavim venku, pote jsem ujel zase tech 10 km a teplota chladici kapaliny vylitla ke konci jizdy na max + klasicka hlaska na palubce, zastavte a vypnete motor + kapalina v chladici se vari.
Nadrzka chladice byla prez pulku plna.
Pote jsem nechal auto hodinu stat venku a zkusil jsem testovaci jizdu o stejne delce, problem se neobjevil.
Tak netusim co si o tom mam myslet.
Za kazdou radu diky.
2. zavdu?něný chladicí okruh (netěsnost, načaté těsnění pod hlavou)
3. vadné čidlo teploměru (je za?roubované v tělese termostatu) - motor OK - čidlo vyslalo chybné hodnoty.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
			
						Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
- 
				misha
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
chladící kapalina
Zdravím, doplňoval jsem vodu do ostřikovačů a zjistil jsem hladinu chladící kapaliny pod minimem. Za ty 4 roky je mo?né, ?e se postupně vytrácí, tak?e to nevidím na nějaký únik. Ani ve Fiatu ji během těch 4 let nikdo nedoléval.
Má chladící kapalina nějaké označení, ?e bych si ji zakoupil a doplnil sám?
M.
			
			
									
						
							Má chladící kapalina nějaké označení, ?e bych si ji zakoupil a doplnil sám?
M.
-------------------------------------
EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
			
						EX GPS 1.4 16V mandoska 2007
Re: chladící kapalina
Jestli se nikdy nedolévala a nikde to neuniká, tak stačí dolít destilovanou vodu. Malý úbytek je způsoben odpaření jen vody z chladicí směsi.misha píše:Zdravím, doplňoval jsem vodu do ostřikovačů a zjistil jsem hladinu chladící kapaliny pod minimem. Za ty 4 roky je mo?né, ?e se postupně vytrácí, tak?e to nevidím na nějaký únik. Ani ve Fiatu ji během těch 4 let nikdo nedoléval.
Má chladící kapalina nějaké označení, ?e bych si ji zakoupil a doplnil sám?
M.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
			
						Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV

 Já bych třeba ře?il masívní problém se servy (ale to u? patří do jiného tématu)
  Já bych třeba ře?il masívní problém se servy (ale to u? patří do jiného tématu)