StanleyGP
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
tak a mame tu prve jarne dni a ja zacinam pokukovat po diskoch na ktore nahodim moje letne Michelinky..ked som to tak zbezne porovnaval na nete, najlacnejsie plechace som nasiel za 46 Eur/ks a hlinikove sa daju zohnat pekne uz okolo 60 Eur/ks..skusim najskor sa popytat v okoli na nejake "podpultovky" v dobrom stave. Kolesa si chcem menit medzi sezonami sam, usetrim tym kopu casu a za par rokov mozno aj trochu penazi
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
-
- Štamgast
- Příspěvky: 311
- Registrován: ned črc 05, 2009 17:50
- Bydliště: severoplzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak a mame tu 150k km
Co sa tyka poruch, k tym vyssie spomenutym pribudlo stahovanie zadneho okna. Kedysi neslo otovrit, neriesil som, no ale teraz sa otvorilo a naopak neslo zavriet prijemny pocit najst auto na parkovisku s otvorenym oknom nastastie nebolo vykradnute, len padlo okno dole. Nahradny mechanizmus sa da zohnat pre elektricke okna aj s motorcekom za 75e novy, ale zrovna pre ten moj mechanicky sa neda zohnat nikde inde len vo Fiate za 135e takze som sa rozhodol zabednit ho, aj tak vzadu mam v 95% prazdno.
Svietaciu kontrolku motora a zhavenia vyriesila nova baterka. Original Magneti Marelli vydrzala 4 roky.
Ked sa oteplilo, vsimol som si piskanie na prednej naprave. Zvuk sa podoba nenamazanym tackam (kolecko). Zda sa mi ze sa prejavuje len pri natoceni volantu dolava. Zatial som nemal cas to riesit. Treba zavret okna a je to OK
Dalej zblbnuty ventilator zrovna ked ho najviac treba Fungoval iba 4-ty najrychlejsi stupen Styria ludia v aute a klima bola v tom teple nevyhnutna, bohuzial musela ist na plno Uz sa to umudrilo, ale ocakavam ze to vypadne zas ked to bude najviac treba..
Co sa tyka motora, poslednych 10k bez zavahania odkedy lejem naftu od Shell a za chvilu bude aj dalsia vymena oleja Shell Helix Ultra Diesel 5W30
Uz ma to taha k japoncom, ale kde inde dostanem taku value for money ako zrovna u Fiatu tak sa pokusim natocit tam aspon 200k km a potom sa uvidi
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Vymena obrysovej ziarovky v zadnom svetle. Dusan mal pravdu o hrdzavejucich sroboch - za zadne svetla sa dostava vlhkost a bordel a po styroch(!) rokoch sa tazko davaju von. Pripajam fotku ako je svetlo uchytene (nalavo dva krizove sroby a napravo dva zacvakavajuce plastove cupliky - neprakticke riesenie, po par vymenach ziaroviek sa mozu odlomit, treba opatrno)
Dnesna dobra sprava - po vyse dvoch tyzdnoch nefunkcnych rychlosti 1,2 a 3 ventilatora kurenia sa chyba sama od seba odstranila (opat)
Dnesna dobra sprava - po vyse dvoch tyzdnoch nefunkcnych rychlosti 1,2 a 3 ventilatora kurenia sa chyba sama od seba odstranila (opat)
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
To s tou nefunkcnosti vetrani ma na svedomi konektor nad nohami spolujezde ktery vede do odporoveho telesa. Je to konektor se ctyrmi draty jeden je hrubsi. Jakmile to nema dobry kontatkt nefunguje to. Mi se to taky stavalo.StanleyGP píše:Dnesna dobra sprava - po vyse dvoch tyzdnoch nefunkcnych rychlosti 1,2 a 3 ventilatora kurenia sa chyba sama od seba odstranila (opat)
Re: StanleyGP
Tento tyzden som sa s mojim GP po najazdenych 176 234km rozlucil, dal som ho do Fiatu a zobral som nove Bravo Tymto sa s Vami lucim, dakujem za cenne rady a prajem vela stastnych kilometrov
Grande Punto 7/2007, 1.3 MultiJet 90hp
Re: StanleyGP
[quote="StanleyGP"]Tento tyzden som sa s mojim GP po najazdenych 176 234km rozlucil, dal som ho do Fiatu a zobral som nove Bravo Tymto sa s Vami lucim, dakujem za cenne rady a prajem vela stastnych kilometrov
Peknú mašinu si kúpil!
Dôstojný pokračovateľ GéPéčka. Na tie kilometre nevyzeralo...
Odchádzať nemusíš, myslím, že tu chodí niekto, čo má Bravo, tuším Jarda (?).
Mnoho šťastných km.
Tatranec, P 2012, 1,2
Peknú mašinu si kúpil!
Dôstojný pokračovateľ GéPéčka. Na tie kilometre nevyzeralo...
Odchádzať nemusíš, myslím, že tu chodí niekto, čo má Bravo, tuším Jarda (?).
Mnoho šťastných km.
Tatranec, P 2012, 1,2
Italian cars are exciting!