Tak dobre teda ukecali ste ma
Prvy kontakt sme uz mali za sebou, nevinne zoznamenie v pritmi zastresenej haly. Ked bol drobec vydrazeny isiel rovno von na parkovisko medzi ostatne tatose cakajuce na svojich novych majitelov. Chcel som si ho ist pozriet aj na dennom svetle, no kvoli hustemu lejaku sme chtiac-nechtiac museli sadnut do auta s kosostvorcom na kapote a naspat smer Slovensko..
Sukromny dovozca, ktory ma priviedol na aukciu, mi pre GPcko isiel zhruba po tyzdni, ked boli peniaze na ucte Talianskej lizingovky, t.j. byvaleho majitela. Doviezol ho k sebe na voziku do Trnavy domov na dvor. Tam poslusne cakalo, pokial sa vybavia formality ohladom prihlasenia. Cela maskarada s papierami trvala asi mesiac..
Ked som uz konecne drzal znacky od auta v ruke, ihned som sadol na vlak do Trnavy. Na dvore stal ON, v celej svojej bielej krase. Dostal zakladnu ocistnu kuru plus vycistenie motorovej casti v cene dovozu

Ked som sa pohladom pokochal na nadhernych ladnych Talianskych krivkach, zacal som patrat po vybave. Clovek rychlo zabudne v zaplave ponukanych aut co ktore vozitko podrobne ponukalo..
Otvoril som dvere a prvu vec co som hladal bol tempomat. Ale packy nikde.. co uz.. Hmlovky? hmm aspon ze tam nedali take skarede zaslepky ako na opel.. Stresne okno? Kdeze.. Automaticka klima? ee, usmievali sa na jej mieste len tri ovladace s troma tlacitkami..
Je tam sice vybava Dynamic, ale jediny doplnok navyse bolo objednane carovne tlacitko ASR

Obsahuje to aj Hill Holder, coz je velica dobra vec, kedze motor ma oproti benzinu poriadne oneskorene reakcie na plynovy pedal

Uz aby napadol sneh a ja som mohol odskusat na parkovisku ako funguje ten zazracny system ESP (teda aspon dufam ze tam je

)
Holt co sa technickeho stavu tyka, nebolo to az take ruzove.. Neviem cim to je, ale pri vybere ojazdeneho auta som na tuto vec asi zakliaty..
Prvy problem sa prejavil uz na prvych metroch.. Auto bolo dajake lenivsie a spomalovalo na neutrali.. Lava predna brzda sa zakusla do kotuca a povolila len ked sa jej chcelo.. takze ihned do garaze, koleso dole a podme opravovat.. problem bol, ze sa dostal bordel pod prachovku a brzda sa zle vracala na povodne miesto.. vycistilo sa to, namazalo sa to a problem bol prec. Auto zrejme dlhsie stalo a brzdy troska zahrdzaveli..
Prisiel vecer a ja som si v kludnom tempe 100km/h ukrajoval cestu domov po dialnici. Rusili ma ale divne vrzgajuce pazvuky od napravy.. Bol som ale kludny, pretoze tento problem identifikoval este mechanik v garazi. Na vine bolo vraj rozbite lozisko, ktorym je pripevnena poloos. To som zacal riesit az doma. Dal som to rozobrat kamosovi automechanikovi a prisiel na to, ze lozisko je ok, ale puzdro okolo neho ma obrovsku volu.. Tento diel sa dal krasne vymenit za ludovu cenu 35 Euro

Ked uz to mal na zdvihaku tak rozobral, prekontroloval a precistil vsetky brzdy. Pre istotu. Preventivne vymenil aj stabilizacnu tycku na naprave (15e) a samozrejme olej a filtre.. Doprial som mu hned na zaciatku to najlepsie papanie: Shell Helix Diesel Ultra - 4 litre za 52 Euro

Prvotna investicia do auta ma vysla na zhruba 150 eciek aj s pracou, a spokojnost bola tym padom na mieste
Auti malo este zopar drobnych much - detailov, ale tie sa postupne vychytavaju.. Je to fajin vozenie
