Kvalita GP (a obecně vozů Fiat) vs srovnatelná konkurence

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše:
Du?an píše:Já se musím přiznat, ?e tedy nohu o středovou konzoli opřenou mám :wink:
...?oupni si sedačku dozadu a potáhni volant k sobě. 8) :lol:
To je blbý nápad, volant mám sice zasunutý co nejvíc na přístrojovku, ale kdybych posunul svou sedačku dozadu, tak si za mě nikdo nesedne :cry:
Prostě s kritikou ?irokého středního panelu souhlasím
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Dusane ty jsi ridic a ty bys mel mit pohodli a ne ten co za tebou sedi. To tam porad nekoho v zadu vozis?

Ja mam sice taky oprenou nohu o tredovy panel ale naopak mi to vyhovuje. Kdybych si soupnul sedacku vic dozadu tak uz bych nedosahl dobre na spojku.
Obrázek
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Teddy86 píše:Dusane ty jsi ridic a ty bys mel mit pohodli a ne ten co za tebou sedi. To tam porad nekoho v zadu vozis?
Mimo víkendy jezdím do práce v 5 lidech, tak?e o nějakém velkém posunování dozadu nemů?e být ani řeč :).'.
Ale vysloveně si na ten prostor nestě?uji, zvykl jsem si. Ale jistě by ta přístrojovka ?la vymyslet lépe - viz. některé vozy, kterí mají středový panel spí? orientovaný na vý?ku ne? na ?ířku
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Du?an píše:
Teddy86 píše:Dusane ty jsi ridic a ty bys mel mit pohodli a ne ten co za tebou sedi. To tam porad nekoho v zadu vozis?
Mimo víkendy jezdím do práce v 5 lidech, tak?e o nějakém velkém posunování dozadu nemů?e být ani řeč :).'.
Ale vysloveně si na ten prostor nestě?uji, zvykl jsem si. Ale jistě by ta přístrojovka ?la vymyslet lépe - viz. některé vozy, kterí mají středový panel spí? orientovaný na vý?ku ne? na ?ířku
Jsem ten samý případ, co Ty - do práce jezdíme v pěti lidech a i kdy? u? pak jedu sám, neposunuju si sedadlo na styl F1. ?iroký středový panel byl zřejmě důvodem, proč ho u Eva odstranili a myslím, ?e na ?kodu to nebylo. A poslední připomínka - Punta máme rádi, ale to neznamená, ?e nejsme schopni připustit kritiku.
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

JardaK. píše:Punta máme rádi, ale to neznamená, ?e nejsme schopni připustit kritiku.
:clap, ale kromě JardyK - ten zdrhl k Bravu :D
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Du?an píše:
JardaK. píše:Punta máme rádi, ale to neznamená, ?e nejsme schopni připustit kritiku.
:clap, ale kromě JardyK - ten zdrhl k Bravu :D
Cha chá, jsi vedle, jak ta stará jedle a kromě toho to vůbec nenavazuje na můj, Tebou vypsaný odkaz! Já na GP (ale i jinde) vidím klady i zápory a kdy? se mi něco nezdá, tak to řeknu, by? se jedná o značku mé krevní skupiny. A za můj útěk k Bravu (pozor, ale Bravo je furt Fiat!) mů?e prodejce v ČR, který v Evu nenabídl oproti GP verzi, kterou jsem chtěl!
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

Jen pro zajímavost: jezdil jsem teď chvíli s novým fordem Fiestou 1.25 Duratech 60kW ve výbavě Titanium, co? je u Forda ta nejvy??í....no pokud mů?u porovnat, tak podvozek je naprostá ?pička, tak se GP ani omylem nechytá (ostatně naprosto v?ude se mů?ete dočíst, ?e nová Fiesta a potom platforma PQ25 - Ibiza, Polo, je to nej z hlediska podvozků, co lze v této třídě mít), ov?em co mě zarazilo je motor...1.2, 60kW, podstatně více kW ne? GP, ale pocitově nevím, kde ty kW byly...nevím, jaké zrychlení na stovku má Gp 1.2, ale tahleta Fiesta má 13.3s na 100 a v reálu mi to přijde snad je?tě hor?í....ono, s tímto u? je ka?de předjí?dění o hubu...

design: Fiesta je pěkný auto, GP taky :-)

interiér: Fiesta hrůza, připadá mi, ?e to museli zadat nějakému vietnamskému designovému studiu, proto?e mi to připadně stra?ně kýčovité, GP je v tomto ohledu naprosto jinde...

kdy? si to tak nějak shrnu, do Fiesty bych na úkor GP ne?el...by? u? dávno majitelem GP, pripou?tím a uznávám, ?e pořád má GP co nabídnout...

....snad jedině kdybych měl porovnání, o kolik hůř jede ta 1.2 48kW oproti té Fordově 1.2 60kW...ale celkově bych tak nějak u? teď ne?el do této motorizace...jedině oturbená 1.2, proto?e jinak je to auto opravdu jen na přesunutí z bodu A do bodu B a tím ve?kerá sranda končí...
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

tak jsem zase tu..:-)

je mi jasny, jak me tu vsichni radi vidi, ale dneska kupodivu nebudu poukazovat na slabiny fiatu, ba presne naopak...

vzhledem k tomu, ze se nachylil rok, co mam Ibizu SC 1.6, tak si ted mohu vybrat, bud ji poslat do sveta a poridit neco jineho nebo ji doplatit (k osvetleni situace: financni skupina okolo koncernu, rozumej Skofin, ma podle meho ekonomickoho pohledu skvele produkty, kdy jim dopredu date 30% ceny vozu, pak rok nic neplatite a teprve potom se muzete rozhodnout, zda doplatit - absolutne bezurocne - nebo proste vuz nechat odkoupit zpet leasingovkou. Mezi nama, kdo vam dnes pujci prachy na rok za 0% urok....).

Ale k veci, inspiroval me JardaK., kdyz jsem videl fotku jeho noveho, nadherneho, rajcovniho, dynamickeho belouse:-), tak jsem vyrazil smer fiat a omrkl bravo, mam pocit, ze ho nejak lehce faceliftovali, zmena jednoznacne k lepsimu a vypada ted neskutecne dobre, podle me Evo vedle brava vypada jako anglicak...:-) navic je ted bravo dostupny i cenove...

zase se jen ukazuje, nikdy nerikej nikdy, zaprisahl jsem se, ze fiat uz nikdy, ale pri pohledu na ty svudny krivky novyho brava.....to je jako s krasnou zenskou, u ktere vite, ze budou problemy, ze bude stat kupu penez, ale presto ji chce mit....sakra!
JardaK.
Štamgast
Příspěvky: 665
Registrován: stř úno 25, 2009 10:50
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od JardaK. »

Petr1985 píše:tak jsem zase tu..:-)Ale k veci, inspiroval me JardaK., kdyz jsem videl fotku jeho noveho, nadherneho, rajcovniho, dynamickeho belouse:-), tak jsem vyrazil smer fiat a omrkl bravo, mam pocit, ze ho nejak lehce faceliftovali, zmena jednoznacne k lepsimu a vypada ted neskutecne dobre, podle me Evo vedle brava vypada jako anglicak...:-) navic je ted bravo dostupny i cenove...
Jo, Pé?o, Bravo pro?lo letos lehkým faceliftem - u lep?ích verzí jsou stříbrné oba grily, u obyč verzí je stříbrná pouze linie horního grilu, zbytek je černý, jsou nové barvy v interiéru, zmizelo (?koda) logo Bravo z přístrojové desky a označení MultiJet (T-Jet) z grilu a přední světla jsou metalizovaně ?edé, co? vypadá snad vůbec nejlépe. Konečně facelift, co vizá? nedo...kurvil! ?koda jen, ?e v rámci faceliftu nedali denní svícení, LEDky vzadu by taky ne?kodily. Ceny jsou velmi dobré, ?ly vzhledem k výbavě hodně dolů, standardem u verze Formula jsou elektrony, volant v ků?i a Hill Holder. Včera v Nordexu v Havířově prodali skladovku 1,4 Bravo za 225 tis. Kč, sice to bylo podmíněno úvěrem, ale i tak si myslím, ?e cena je báječná! Ty jsi fanda benzínu, já mám slab?í 105k naftu a přesto motor tahá dost dobře a to si je?tě "nesednul". Vněj?ím vzhledem bych Bravo přirovnal k Leonu a řeknu Ti, ?e ten bych taky mohl.
Fiat Bravo2, 1,6 MJet, 77 kW, nar. 9.4.2010
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

presne, musim jen a jen vyjadrit souhlas, facelift se mimoradne povedl, bravo vypada jako dospele auto a rekl bych i s puncem luxusu....v te bile to nema jedinou chybicku....jen jsem se dozvedel, ze fiat ma tragickou nabidku sveho financovani...
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Mara87 napsal:

Obrázek

P.S. No comment, ale hlavně ?e jsem pochopil, co chtěl básník říci ...
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Petr1985
Návštěvník
Příspěvky: 162
Registrován: sob pro 27, 2008 23:35

Příspěvek od Petr1985 »

Je tu rok 2011 a s nim zase par radku ode me....

souhrou nahod skoncila moje 3dv. Ibiza 1.6 16V u otcovy pritelkyne, s tim, ze jakoze dal bude moje, ze ji ma jen pujcenou...no vzhledem k tomu, ze vim jak to je a co zensky dovedou s chlapama v nejlepsich letech, bylo mi jasny, ze reseni je bud MHD a vlak nebo new car...zvitezil rozum a uz nejakou dobu jezdim Ibizou v barve emocion cervena (coz je typicka color pro seat) s motorem 1.2 tsi 77kW.

takze konecne mohu ucinit srovnani s mym byvalym cernym GP 1.4T...reknu vam to uprimne...dnes jiz vubec sam sebe nechapu, ze jsem za ty penize sel do italskyho auta (dokonce sami manageri Fiatu pripousti, ze lide co montuji ty auta jsou proste lenosi s nevalnym pristupek k praci). Kvalita s jakou koncern ty auta vyrabi je proste jinde, vybava je +/- stejna, motor 1.2TSi je oproti 1.4T slabsi, ale tahne opravdu ihned odspodu a v zasade ten rozdil v kW az tak nepoznam. desing je veci nazoru, ja vzdy tvrdim, ze v ramci koncernu je Seat nejlibivejsim. Cenu neresim, kupoval jsem Ibizu novou za 245 000 co je pochopitelne silne netrzni cena, opet jsem byl na spravnym miste ve spravnej cas a usetril tim nemalych 80 000.


No pratele, ted mohu s klidnym srdce pozadat admina o smazani celeho meho uctu, muj cas se zde nachylil ke konci, poznal jsem, ze Fiat nedela spatna auta, to v zadnem pripade, ale proste do nemecke know-how mu cosi jeste chybi...ale respekt k vam vsem uz jen proto, ze italsky auto proste musi clovek milovat, aby mu odpustil ty pihy na krase a ze jim teda v mym pripade bylo...ja bohuzel neodpustil.
Juro
kolemjdoucí
Příspěvky: 47
Registrován: pon led 21, 2008 15:48
Bydliště: Momentalne Praha

Příspěvek od Juro »

Petr1985 píše:...(dokonce sami manageri Fiatu pripousti, ze lide co montuji ty auta jsou proste lenosi s nevalnym pristupek k praci)...
(ryp ryp) - myslim, ze taliani si mozu podat ruky so spanielmi a portugalcami, ktori montuju seaty :)
Ale inak samozrejme nech ibiza dobre sluzi. Ak je to ten motor, co montuju aj do fabie, tak sa mi celkom pozdaval, ked som sa s tym viezol (hlavne oproti mojej lenivej 1.2 :D)
GP 1.2 Dynamic 5D (2007), Bolero Red
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Petr1985 píše:Je tu rok 2011 a s nim zase par radku ode me....

souhrou nahod skoncila moje 3dv. Ibiza 1.6 16V u otcovy pritelkyne, s tim, ze jakoze dal bude moje, ze ji ma jen pujcenou...no vzhledem k tomu, ze vim jak to je a co zensky dovedou s chlapama v nejlepsich letech, bylo mi jasny, ze reseni je bud MHD a vlak nebo new car...zvitezil rozum a uz nejakou dobu jezdim Ibizou v barve emocion cervena (coz je typicka color pro seat) s motorem 1.2 tsi 77kW.

takze konecne mohu ucinit srovnani s mym byvalym cernym GP 1.4T...reknu vam to uprimne...dnes jiz vubec sam sebe nechapu, ze jsem za ty penize sel do italskyho auta (dokonce sami manageri Fiatu pripousti, ze lide co montuji ty auta jsou proste lenosi s nevalnym pristupek k praci). Kvalita s jakou koncern ty auta vyrabi je proste jinde, vybava je +/- stejna, motor 1.2TSi je oproti 1.4T slabsi, ale tahne opravdu ihned odspodu a v zasade ten rozdil v kW az tak nepoznam. desing je veci nazoru, ja vzdy tvrdim, ze v ramci koncernu je Seat nejlibivejsim. Cenu neresim, kupoval jsem Ibizu novou za 245 000 co je pochopitelne silne netrzni cena, opet jsem byl na spravnym miste ve spravnej cas a usetril tim nemalych 80 000.


No pratele, ted mohu s klidnym srdce pozadat admina o smazani celeho meho uctu, muj cas se zde nachylil ke konci, poznal jsem, ze Fiat nedela spatna auta, to v zadnem pripade, ale proste do nemecke know-how mu cosi jeste chybi...ale respekt k vam vsem uz jen proto, ze italsky auto proste musi clovek milovat, aby mu odpustil ty pihy na krase a ze jim teda v mym pripade bylo...ja bohuzel neodpustil.
Já bych chtěl je?tě poprosit alespoň o pár konkrétních zále?itostí ve zpracování srovnávaných vozů, mezi nimi? spatřuje? tak propastný rozdíl. Děkuji.

Jako malitele Fiatu a občasného u?ivatele vozů koncernu VW by mě to dost zajímalo :wink: A doufám, ?e jedním ze srovnávacích kritérií nebude stupeň tvrdosti plastů v interiéru :D
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uživatelský avatar
Honzus
Moderátor
Příspěvky: 1040
Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honzus »

Petr1985 píše:Je tu rok 2011 a s nim zase par radku ode me....

souhrou nahod skoncila moje 3dv. Ibiza 1.6 16V u otcovy pritelkyne, s tim, ze jakoze dal bude moje, ze ji ma jen pujcenou...no vzhledem k tomu, ze vim jak to je a co zensky dovedou s chlapama v nejlepsich letech, bylo mi jasny, ze reseni je bud MHD a vlak nebo new car...zvitezil rozum a uz nejakou dobu jezdim Ibizou v barve emocion cervena (coz je typicka color pro seat) s motorem 1.2 tsi 77kW.

takze konecne mohu ucinit srovnani s mym byvalym cernym GP 1.4T...reknu vam to uprimne...dnes jiz vubec sam sebe nechapu, ze jsem za ty penize sel do italskyho auta (dokonce sami manageri Fiatu pripousti, ze lide co montuji ty auta jsou proste lenosi s nevalnym pristupek k praci). Kvalita s jakou koncern ty auta vyrabi je proste jinde, vybava je +/- stejna, motor 1.2TSi je oproti 1.4T slabsi, ale tahne opravdu ihned odspodu a v zasade ten rozdil v kW az tak nepoznam. desing je veci nazoru, ja vzdy tvrdim, ze v ramci koncernu je Seat nejlibivejsim. Cenu neresim, kupoval jsem Ibizu novou za 245 000 co je pochopitelne silne netrzni cena, opet jsem byl na spravnym miste ve spravnej cas a usetril tim nemalych 80 000.


No pratele, ted mohu s klidnym srdce pozadat admina o smazani celeho meho uctu, muj cas se zde nachylil ke konci, poznal jsem, ze Fiat nedela spatna auta, to v zadnem pripade, ale proste do nemecke know-how mu cosi jeste chybi...ale respekt k vam vsem uz jen proto, ze italsky auto proste musi clovek milovat, aby mu odpustil ty pihy na krase a ze jim teda v mym pripade bylo...ja bohuzel neodpustil.
Petře, ty si prostě vůůůůůůůl :-D

nikdo nic mazat nebude, a? lze vidět, jaké vymyté mozky se pohybují po této planetě :-D

P.S. tuto zimu u nás v ulici nemohla nastartovat ji? 4 auta, 2x ?koda, 1x Audi A6, 1x VW Passat :lol:

P.P.S - a? bude mít VW know how jako koncern Fiat, mů?e si blahopřát, Ferrari (to nej na světě, ve v?em), bě?ná auta jen pár drobností od Fiatu (přímý vstřik v naftě v osobáku, common-rail, multiair, variabilní časování ventilů alfa atd atd)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...

Moto Guzzi Griso 850 Rosso

Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Odpovědět