
Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Štamgast
- Příspěvky: 271
- Registrován: stř led 13, 2010 12:58
- Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
AD strana 33: popisovane chyby, co daktori so zlostou pisu mi pripadaju ako scifi.
Motor sa neda rozbehnut na 1200ot? Asi monter jedol desiatu, kym skladal konkretny kus a tak vyslo. Na 1.3 JTD zaradim 5 a auto ide rovno s 1000ot bez cukania, rozbeh bez plynu nie je problem, auto akoby samo pridavalo plyn do 1000ot, bez plynu aj na 2ke so studenym motorom bez pazvukov. Ostrekovace striekaju bez problemov aj v 120ke, palubovka nevrzga, volant nekope, hudba hra, svetla su suche aj v dazdi, izolacia motora drzi atd..
Mnozstvo kecov na Fiat mi pripada ako od mimozemstanov, co Fiat nevideli. Uz je treti v rodine a nikdy s tym problem nebol, stale odchadza len spotrebka.
Co sa tyka pindania na akukolvek znacku, kolega ma Shade OktavkaII Laurin-Klement a kazdu chvilu mu pri starte palubak vypise nejaku veselu hlasku, ako napr. prehrievanie motora, porucha motora/vypnite motor a dalsie chyby, pritom je to stroj firemny a servisovany ako sa ma.
Mam dojem, ze Fiat ma vdaka tej divnej povesti velmi citlivych vodicov, co im vadi kazda blbost, ktoru inej znacke odpustia s tym, ze to je len nahoda, ved ta znacka sa nekazi. Fiat si to vsak zlizne s tym, ze sa na tom ZASE nieco pokazilo.
Motor sa neda rozbehnut na 1200ot? Asi monter jedol desiatu, kym skladal konkretny kus a tak vyslo. Na 1.3 JTD zaradim 5 a auto ide rovno s 1000ot bez cukania, rozbeh bez plynu nie je problem, auto akoby samo pridavalo plyn do 1000ot, bez plynu aj na 2ke so studenym motorom bez pazvukov. Ostrekovace striekaju bez problemov aj v 120ke, palubovka nevrzga, volant nekope, hudba hra, svetla su suche aj v dazdi, izolacia motora drzi atd..
Mnozstvo kecov na Fiat mi pripada ako od mimozemstanov, co Fiat nevideli. Uz je treti v rodine a nikdy s tym problem nebol, stale odchadza len spotrebka.
Co sa tyka pindania na akukolvek znacku, kolega ma Shade OktavkaII Laurin-Klement a kazdu chvilu mu pri starte palubak vypise nejaku veselu hlasku, ako napr. prehrievanie motora, porucha motora/vypnite motor a dalsie chyby, pritom je to stroj firemny a servisovany ako sa ma.
Mam dojem, ze Fiat ma vdaka tej divnej povesti velmi citlivych vodicov, co im vadi kazda blbost, ktoru inej znacke odpustia s tym, ze to je len nahoda, ved ta znacka sa nekazi. Fiat si to vsak zlizne s tym, ze sa na tom ZASE nieco pokazilo.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km

Dnes jsem so vzpomněl na Teddyho červnové srazové trable s povolením dvou ?roubů, které dr?í zadní světlo.
Naklusal jsem k GP a jeden ze ?roubů mi ?el také dost ?patně povolit - nakonec povolil

Doporučuji v?em, aby si závity těchto ?roubů promazali a nebyli případně nepříjemně překvapeni, ?e je při nutnosti vyměnit ?árovku nemohou povolit!
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jo a je treba si vzit spravny kryzovy sroubovak ktery presne sedne do hlavicky jinak se s tim budete trapit.Du?an píše:![]()
Dnes jsem so vzpomněl na Teddyho červnové srazové trable s povolením dvou ?roubů, které dr?í zadní světlo.
Naklusal jsem k GP a jeden ze ?roubů mi ?el také dost ?patně povolit - nakonec povolil![]()
Doporučuji v?em, aby si závity těchto ?roubů promazali a nebyli případně nepříjemně překvapeni, ?e je při nutnosti vyměnit ?árovku nemohou povolit!
Naposledy upravil(a) Teddy86 dne stř srp 25, 2010 9:18, celkem upraveno 1 x.
Namazat stačí. Kdo sebou je?tě bude vozit "kladívko" s 10 mm ořechem? Obyčejným očkovým klíčem to půjde povolit dost neelegantněDu?an píše:Je?tě mě napadlo, jestli by nebylo lep?í vyměnit ty ?rouby s kří?ovou hlavou za ?estihran

Nebo mo?ná spí? vyměnit kři?ák za ?roub s imbusovou hlavou


GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
...pístnice tlumiče, případně její kryt, horní nebo spodní ulo?ení tlumiče(silenblok) ulo?ení "traverzy" (silenblok) a pak bych koukl na uchycení lana ruční brzdy. Nic dal?ího tam není.Du?an píše:Při vylézání z auta, jakmile se auto nazvedne, nebo při zhoupnutí rukou, mi to od zadního levého kola vr?e.
Prosím o sdělení nápadů, od čeho by to mohlo být. Jinak si přes víkend lehnu pod auto a budu zkoumat.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Mi to občas vrzne "za studena" na nerovnostech. Oba tlumiče jsem měl venku, pístnice nasříkané silokonovým olejem, na guferu je?tě máznuté silokonovou vazelínou a beze změny. Z toho mého případu usuzuju na úplně jiný "zdroj". Horní upevnění pístnice taky v poho, dorvané, bez vůle.Jirka píše:Já bych to viděl na tu pístnici, auto nadzvedni a stříkni trochu oleje na pístnici tlumiče pérování.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Děkuji.
Dnes jsem zjistil ?e mi přibr?ďuje levé zadní kolo. Buben byl horký, ?e na něj ne?lo polo?it ruku.
V pondělí volám a domluvím servis. Jeliko? prakticky nepou?ívám ruční brzdu, dnes jsem zjistil (kdy? jsem ji chtěl zatáhnout), ?e ji sotva zatahnu na první zub. Takhle mi provedli na 60000 km prohlídce kontrolu a seřízení brzd (zároveň musím vzpomenout tu skoro prázdnou nádobku s brzdovkou). Celý problém tedy bude jistě v přibr?ďování ruční brzdy (na jízdě jsem prakticky nic nepoci?oval).
V pondělí volám servis a domluvím přistavení GP-čka. Celou věc budu po?adovat ře?it jako reklamaci provedené prohlídky a seřízení.
Dnes jsem zjistil ?e mi přibr?ďuje levé zadní kolo. Buben byl horký, ?e na něj ne?lo polo?it ruku.
V pondělí volám a domluvím servis. Jeliko? prakticky nepou?ívám ruční brzdu, dnes jsem zjistil (kdy? jsem ji chtěl zatáhnout), ?e ji sotva zatahnu na první zub. Takhle mi provedli na 60000 km prohlídce kontrolu a seřízení brzd (zároveň musím vzpomenout tu skoro prázdnou nádobku s brzdovkou). Celý problém tedy bude jistě v přibr?ďování ruční brzdy (na jízdě jsem prakticky nic nepoci?oval).
V pondělí volám servis a domluvím přistavení GP-čka. Celou věc budu po?adovat ře?it jako reklamaci provedené prohlídky a seřízení.

Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
To ?e "prakticky" nepou?ívá? ručnici je nejspí? příčina zatuhlých lanovodů a mechanismu v bubnu - to bych tě s reklamací vyrazilDu?an píše:Děkuji.
Dnes jsem zjistil ?e mi přibr?ďuje levé zadní kolo. Buben byl horký, ?e na něj ne?lo polo?it ruku.
V pondělí volám a domluvím servis. Jeliko? prakticky nepou?ívám ruční brzdu, dnes jsem zjistil (kdy? jsem ji chtěl zatáhnout), ?e ji sotva zatahnu na první zub. Takhle mi provedli na 60000 km prohlídce kontrolu a seřízení brzd (zároveň musím vzpomenout tu skoro prázdnou nádobku s brzdovkou). Celý problém tedy bude jistě v přibr?ďování ruční brzdy (na jízdě jsem prakticky nic nepoci?oval).
V pondělí volám servis a domluvím přistavení GP-čka. Celou věc budu po?adovat ře?it jako reklamaci provedené prohlídky a seřízení.



A rada na závěr: brzdy se musí sem tam pořádně zapotit, ruční pou?ívat pořád (osobně bych nikdy nenechal stát auto jen na "kvalt") a pak bude v?e fungovat jak má. Já mů?u říct, ?e s ohledem na stav brzdového oblo?ení a najetým kilometrům (76000 km), mám brzdy "jako" nové a kolem 100tkm půjdou nové kotoče, desky a zadní oblo?ení najednou.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
... a já bych se nenechal - toto není správně seřízená ručka. A po vyřízení si pi? ?e jim to celé vpálím i s poloprázdnou nádobkou na brzdovku. Jedná se o zjevně "neodborně" odvedenou práci.Jarou? píše:To ?e "prakticky" nepou?ívá? ručnici je nejspí? příčina zatuhlých lanovodů a mechanismu v bubnu - to bych tě s reklamací vyrazilDu?an píše: ruční brzdu sotva zatahnu na první zub.![]()
.
... nevím proč. Max. udr?ování hybnosti lanovodů a proto snad nemusím ručku zatahovat 10x denně. Proto nepou?ívám ručku na rovině. A rovinek je u nás dost.Jarou? píše: osobně bych nikdy nenechal stát auto jen na "kvalt")
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky