Závady a řešení problémů

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Davids
Štamgast
Příspěvky: 689
Registrován: ned úno 24, 2008 15:47

Příspěvek od Davids »

chci se zeptat na cenu mechanismu otvirani zadnich dveri...klasicka vada prvnich grandecek, me to sice nejak moc netizi protoze vzadu moc lidi nevozim :-) Ale budu nucen jet do servisu tak bych to vzal pri jednom vsechno. Asi na to nebude zadna zaruka ikdyz se jedna vylozene o vyrobni vadu, ze?
Kolacok
Štamgast
Příspěvky: 271
Registrován: stř led 13, 2010 12:58
Bydliště: Vychod SVK, Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kolacok »

AD strana 33: popisovane chyby, co daktori so zlostou pisu mi pripadaju ako scifi.
Motor sa neda rozbehnut na 1200ot? Asi monter jedol desiatu, kym skladal konkretny kus a tak vyslo. Na 1.3 JTD zaradim 5 a auto ide rovno s 1000ot bez cukania, rozbeh bez plynu nie je problem, auto akoby samo pridavalo plyn do 1000ot, bez plynu aj na 2ke so studenym motorom bez pazvukov. Ostrekovace striekaju bez problemov aj v 120ke, palubovka nevrzga, volant nekope, hudba hra, svetla su suche aj v dazdi, izolacia motora drzi atd..
Mnozstvo kecov na Fiat mi pripada ako od mimozemstanov, co Fiat nevideli. Uz je treti v rodine a nikdy s tym problem nebol, stale odchadza len spotrebka.

Co sa tyka pindania na akukolvek znacku, kolega ma Shade OktavkaII Laurin-Klement a kazdu chvilu mu pri starte palubak vypise nejaku veselu hlasku, ako napr. prehrievanie motora, porucha motora/vypnite motor a dalsie chyby, pritom je to stroj firemny a servisovany ako sa ma.
Mam dojem, ze Fiat ma vdaka tej divnej povesti velmi citlivych vodicov, co im vadi kazda blbost, ktoru inej znacke odpustia s tym, ze to je len nahoda, ved ta znacka sa nekazi. Fiat si to vsak zlizne s tym, ze sa na tom ZASE nieco pokazilo.
Puntik 5D MultiJet 1.3 75k Active 2006, biely, 306000km
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

:!:
Dnes jsem so vzpomněl na Teddyho červnové srazové trable s povolením dvou ?roubů, které dr?í zadní světlo.
Naklusal jsem k GP a jeden ze ?roubů mi ?el také dost ?patně povolit - nakonec povolil :D
Doporučuji v?em, aby si závity těchto ?roubů promazali a nebyli případně nepříjemně překvapeni, ?e je při nutnosti vyměnit ?árovku nemohou povolit!
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Du?an píše::!:
Dnes jsem so vzpomněl na Teddyho červnové srazové trable s povolením dvou ?roubů, které dr?í zadní světlo.
Naklusal jsem k GP a jeden ze ?roubů mi ?el také dost ?patně povolit - nakonec povolil :D
Doporučuji v?em, aby si závity těchto ?roubů promazali a nebyli případně nepříjemně překvapeni, ?e je při nutnosti vyměnit ?árovku nemohou povolit!
Jo a je treba si vzit spravny kryzovy sroubovak ktery presne sedne do hlavicky jinak se s tim budete trapit.
Naposledy upravil(a) Teddy86 dne stř srp 25, 2010 9:18, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Je?tě mě napadlo, jestli by nebylo lep?í vyměnit ty ?rouby s kří?ovou hlavou za ?estihran :idea:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:Je?tě mě napadlo, jestli by nebylo lep?í vyměnit ty ?rouby s kří?ovou hlavou za ?estihran :idea:
Namazat stačí. Kdo sebou je?tě bude vozit "kladívko" s 10 mm ořechem? Obyčejným očkovým klíčem to půjde povolit dost neelegantně :wink:

Nebo mo?ná spí? vyměnit kři?ák za ?roub s imbusovou hlavou :idea: :?:
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Ja myslim ze Dusan myslel imbus sroub ale i tak bych tam nechal radeji ten krizovy.
Obrázek
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Při vylézání z auta, jakmile se auto nazvedne, nebo při zhoupnutí rukou, mi to od zadního levého kola vr?e.
Prosím o sdělení nápadů, od čeho by to mohlo být. Jinak si přes víkend lehnu pod auto a budu zkoumat.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
wenca
Štamgast
Příspěvky: 345
Registrován: sob pro 29, 2007 12:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od wenca »

mě to takto vrzne , pokud mám zatáhnutou ruční brzdu .
Grande Punto 5D 1,2 Dynamic - New Orleans blue
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:Při vylézání z auta, jakmile se auto nazvedne, nebo při zhoupnutí rukou, mi to od zadního levého kola vr?e.
Prosím o sdělení nápadů, od čeho by to mohlo být. Jinak si přes víkend lehnu pod auto a budu zkoumat.
...pístnice tlumiče, případně její kryt, horní nebo spodní ulo?ení tlumiče(silenblok) ulo?ení "traverzy" (silenblok) a pak bych koukl na uchycení lana ruční brzdy. Nic dal?ího tam není.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jirka
Profík
Příspěvky: 1215
Registrován: ned led 27, 2008 19:58
Bydliště: Habry

Příspěvek od Jirka »

Já bych to viděl na tu pístnici, auto nadzvedni a stříkni trochu oleje na pístnici tlumiče pérování.
Jirka, 1,3 JTD 90PS 6speed azurová psychedelic
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Jirka píše:Já bych to viděl na tu pístnici, auto nadzvedni a stříkni trochu oleje na pístnici tlumiče pérování.
Mi to občas vrzne "za studena" na nerovnostech. Oba tlumiče jsem měl venku, pístnice nasříkané silokonovým olejem, na guferu je?tě máznuté silokonovou vazelínou a beze změny. Z toho mého případu usuzuju na úplně jiný "zdroj". Horní upevnění pístnice taky v poho, dorvané, bez vůle.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Děkuji.
Dnes jsem zjistil ?e mi přibr?ďuje levé zadní kolo. Buben byl horký, ?e na něj ne?lo polo?it ruku.
V pondělí volám a domluvím servis. Jeliko? prakticky nepou?ívám ruční brzdu, dnes jsem zjistil (kdy? jsem ji chtěl zatáhnout), ?e ji sotva zatahnu na první zub. Takhle mi provedli na 60000 km prohlídce kontrolu a seřízení brzd (zároveň musím vzpomenout tu skoro prázdnou nádobku s brzdovkou). Celý problém tedy bude jistě v přibr?ďování ruční brzdy (na jízdě jsem prakticky nic nepoci?oval).
V pondělí volám servis a domluvím přistavení GP-čka. Celou věc budu po?adovat ře?it jako reklamaci provedené prohlídky a seřízení. :evil:
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Du?an píše:Děkuji.
Dnes jsem zjistil ?e mi přibr?ďuje levé zadní kolo. Buben byl horký, ?e na něj ne?lo polo?it ruku.
V pondělí volám a domluvím servis. Jeliko? prakticky nepou?ívám ruční brzdu, dnes jsem zjistil (kdy? jsem ji chtěl zatáhnout), ?e ji sotva zatahnu na první zub. Takhle mi provedli na 60000 km prohlídce kontrolu a seřízení brzd (zároveň musím vzpomenout tu skoro prázdnou nádobku s brzdovkou). Celý problém tedy bude jistě v přibr?ďování ruční brzdy (na jízdě jsem prakticky nic nepoci?oval).
V pondělí volám servis a domluvím přistavení GP-čka. Celou věc budu po?adovat ře?it jako reklamaci provedené prohlídky a seřízení. :evil:
To ?e "prakticky" nepou?ívá? ručnici je nejspí? příčina zatuhlých lanovodů a mechanismu v bubnu - to bych tě s reklamací vyrazil :!: :D Na druhou stranu bych bleskově vyměnil servis, proto?e pokud něco takového nezjistili (resp. se na to vysrali) a k tomu nejspí? nedolili brzdovku, to u? je téměř na rozbití huby mechanikovi a vedoucímu servisu :!:

A rada na závěr: brzdy se musí sem tam pořádně zapotit, ruční pou?ívat pořád (osobně bych nikdy nenechal stát auto jen na "kvalt") a pak bude v?e fungovat jak má. Já mů?u říct, ?e s ohledem na stav brzdového oblo?ení a najetým kilometrům (76000 km), mám brzdy "jako" nové a kolem 100tkm půjdou nové kotoče, desky a zadní oblo?ení najednou.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Jarou? píše:
Du?an píše: ruční brzdu sotva zatahnu na první zub.
To ?e "prakticky" nepou?ívá? ručnici je nejspí? příčina zatuhlých lanovodů a mechanismu v bubnu - to bych tě s reklamací vyrazil :!: :D .
... a já bych se nenechal - toto není správně seřízená ručka. A po vyřízení si pi? ?e jim to celé vpálím i s poloprázdnou nádobkou na brzdovku. Jedná se o zjevně "neodborně" odvedenou práci.
Jarou? píše: osobně bych nikdy nenechal stát auto jen na "kvalt")
... nevím proč. Max. udr?ování hybnosti lanovodů a proto snad nemusím ručku zatahovat 10x denně. Proto nepou?ívám ručku na rovině. A rovinek je u nás dost.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Odpovědět