

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Četl jsem hlavně reakce čtenářů na Tebou uváděný článek a řeknu, je to pěkný humus. Aby mi autem protékala voda a bylo to vlastně v pořádku, tak to si raději pořídím dvoukolák! No a zítru jdu na oficiální předváděčku Eva.Du?an píše:Koncern má problémy:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=652733
pobavil me tento komentarDu?an píše:Koncern má problémy:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=652733
misha píše:pobavil me tento komentarDu?an píše:Koncern má problémy:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=652733![]()
![]()
![]()
- Re: dám zku?enosti z FABIE I řada, 1.4 MPI
(kumbayo IP:[78.110.208.*], 11.11.2009 20:29) | nahlásit příspěvek
Hmm,kolega v práci ji má, 73000km najeto.Tlumiče,kuláky,silentbloky na motoru,řídící jednotka,destičky,řemen,2x napínací kladka(jedna origo,druhá čína,praskly obě),centrál,voda skrz páté dveře.Ale jinak je spokojenej.
voda v 5. dveřích - známá to chyba u GP, myslím, ?e stačí přetěsnit brzdové světlo silikonem a je vyře?eno. Někde se to tu probíralo. Jsou to ale ve směs prkotiny (a? teda n aposilovač řízení)gp píše:Já zas nemám tohle pochlebování rád. Nemám v palici Jantarovej ?utr, abych se chechtal jednomu autu na jednom fóru a druhému na dal?ím fóru s vědomím, ?e na fórech majitelů těch aut kterým se směju, se zase smějí tomu mému.
Apropo, po de?ti, kdy? otevřu u Grande Punta kufr, tak vypustím z 5-tých dveří minimálně nějakej ten litr vody. Prdím na to, pokud bude věrně slou?it. Stejně tak u Fábie je mi putna kudy teče voda, jestli vydr?í ty 4 roky co má, ne? zas půjde. Fabií jsem měl několik. S Fabií I najeto cca 200000km a kromě garanček a dvakrát výměny opotřebitelných dílů jako třeba destičky atp. 0,-Kč dal?ích nákladů. Hodnotit spolehlivost a nutnost nav?těvovat servis u Fabie II si netroufám, má teď najeto 20000km, mám ji od července, tak?e ani není co. Zatím je v richtigu.
PQ25 je jen lehce modernizovaná platforma, nic radikálního, ona byla celkem dobrá i ta staráPetr1985 píše:tak?e jak u? bylo zmíněno, příbuznost mezi Fabii 2 a Polem/Ibizou neexistuje, polo a ibiza stojí na nové platformě PQ25, které, dle ohlasů, se mimořádně povedla.
Samozřejmě, ?e pokud někomu tímto způsobem zatéká do auta, tak je to problém, to je si třeba přiznat, a? u? fandím koncernu jakkoliv.
Dnes jsem se díval na ceny Fiatu Punto Evo, čas uká?e jak Evo s těmito cenami konkurenceschopné....cena dobře vybavených verzi s 1.4 105k se pohybuje kolem hranice 400 000, co? tedy pro mě by byl jasný impulz jít si koupit nové VW Polo 1.2 TSI 77k/105k v Comfortlinu s dal?í příplatkovou výbavou příjde na cca 375 000. Jel jsem v Polu 1.4 63kW, motor nehodnotím, ale zpracovaní a kvalita je na jedničku....
...nechci provokovat, jen prostě konstatovat, ?e Evo to nebude mít lehké.
Presne tak, at je to starjet nebo multiair, stale to je motor bez turba, cili je ho nutno vytacet. Preci jen mit kroutak 200 resp. 140 a jeho maximum ve 2000 resp. ve 4000otackach je sakra rozdil.miromen píše:Tak ja souhlasim a? na ten motor. Kdybych si mohl vybrat ja tak jednoznačně 1.2 tsi ktery bude určitě ?ivěj?i. Na MULTIAIR jsem je?tě ?adny test neviděl nebo nečetl jen prvni dojmy na nějake německe strance a tam psali ?e turbo multiair paradni ale bez turba nic moc. A ne? POLO tak to rad?i IBIZU ktera je natom co se tyče komfortu podobně jako EVO ale jizdně je natom je?tě lip.
osobně bych si netroufl naspat, ?e jedno auto válcuje designem auto druhé, proto?e prostě design je tak naprosto subjektivní věc, ?e bych to nepova?oval za měřítkoHonzus píše:PQ25 je jen lehce modernizovaná platforma, nic radikálního, ona byla celkem dobrá i ta staráPetr1985 píše:tak?e jak u? bylo zmíněno, příbuznost mezi Fabii 2 a Polem/Ibizou neexistuje, polo a ibiza stojí na nové platformě PQ25, které, dle ohlasů, se mimořádně povedla.
Samozřejmě, ?e pokud někomu tímto způsobem zatéká do auta, tak je to problém, to je si třeba přiznat, a? u? fandím koncernu jakkoliv.
Dnes jsem se díval na ceny Fiatu Punto Evo, čas uká?e jak Evo s těmito cenami konkurenceschopné....cena dobře vybavených verzi s 1.4 105k se pohybuje kolem hranice 400 000, co? tedy pro mě by byl jasný impulz jít si koupit nové VW Polo 1.2 TSI 77k/105k v Comfortlinu s dal?í příplatkovou výbavou příjde na cca 375 000. Jel jsem v Polu 1.4 63kW, motor nehodnotím, ale zpracovaní a kvalita je na jedničku....
...nechci provokovat, jen prostě konstatovat, ?e Evo to nebude mít lehké.
EVO má rozhodně kvalitou srovnatelný interiér s Polem ale válcuje ho jak designem, tak prostorností, Polo je opravdu Polo auto , hlavně vzadu
I jízdně je Punto před Polem, nové Polo je kachna s měkkým odpru?ením, nic pro milovníky sportovněj?í jízdy, zde u mě opět jednoznačně Evo
1.2 TSI nebo Multiair, moje volba, Multiair, podle prvních testů velmi povedená zále?itost, revoluce u benzinových motorů a opět důkaz technické vyspělosti koncernu Fiat.... 1.2 TSI ale taky nebude úplně k zahození....
EVO je ve srovnání s koncernem VW něco jako Golf V a Golf VI, v podstatě nová generace a evoluce ji? tak vynikajícího auta....
Lehké to mít nebude, ale objednávky se Fiatu celkem valí....