Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Profík
- Příspěvky: 821
- Registrován: čtv pro 21, 2006 15:50
- Bydliště: Bratislava, SK
- Kontaktovat uživatele:
vitaj v klube, asi sa ti to stalo prvy krat, ze?ironlionzion píše:...
- svítila kontrolka vstřikování paliva
- svítily kontrolky ABS + EBD
- blikala kontrolka prázdná nádr? a ručka ne?la nahoru
- otáčkoměr se ani nehnul
...
mne to spravi tak raz za 3 mesiace, servis nic nevyriesil.. podla vsetkeho zblbne RJ (pretoze hlasi chyby ktore nie su).. ked sa mi to stane, odpojim na 10s beterku a potom ide vsetko normalne (to keby sa ti to stalo a potreboval by si ist)
Naposledy upravil(a) RadimG dne stř čer 06, 2007 13:54, celkem upraveno 1 x.
GP 1.2 Active 5D (Biela Ambient)
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 56
- Registrován: pon dub 16, 2007 12:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Decentní pobouchání
Tommy to myslí? jako takhle decentně jemně pobouchat ?
no já ti nevím, ale takhle jsem viděl naposledy tátu bouchat do televize zn. Rubín před nějakými 25 lety
no já ti nevím, ale takhle jsem viděl naposledy tátu bouchat do televize zn. Rubín před nějakými 25 lety
Kra?as, Grande Punto 3dv.1,2 65 k Active Černá Crossover
Mně se stalo jednou ráno něco podobného. Po nastartování svítily neustále některé výstra?né kontrolky (airgagy a nějaké ty ostatní červené - u? si nevzpomenu) a naopak nesvítily kontrolky směrových světel (ale blinkry venku fungovaly) a nehnula se ani jedna ručička (palivoměr, teplota, rychloměr i otáčkoměr).ironlionzion píše:pres noc jsem parkoval v docela prudkém kopci a ráno po nastartování
- svítila kontrolka vstřikování paliva
- svítily kontrolky ABS + EBD
- blikala kontrolka prázdná nádr? a ručka ne?la nahoru
- otáčkoměr se ani nehnul
jinak auto jelo tak jsem to jen přeparkoval na rovné místo a teď jsem to byl kontrolovat po hodině a u? je v?e OK. Včera jsem tankoval a? po okraj, tak jestli to při náklonu nemohlo zblbnout čidla stavu paliva v nádr?i nebo něco jiného?
Pří?tě to u? asi nebudu přehánět s tím plněním nádr?e a? po okraj, včera jsem tam zase narval a? 49 litrů ...
Kdy? jsem dojel do zaměstnání, motor jsem vypnul a zase nastartoval a u? to fungovalo.
Myslím, jestli nebyla navlhlá elektronika
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Štamgast
- Příspěvky: 501
- Registrován: pát dub 20, 2007 14:29
- Bydliště: Zlín, CZ
... jenom doufám, ?e to neudělá někdy neočekávaně v cizině. To budu pak bouchat do servisu.
PS: teorie o tom bouchání jako účinného servisního zásahu (a to dokonce u jemné elektroniky jako TV) je velmi zajímavá. Doplnil bych je?tě o jednu historku. Nedávno mi přestal na LCD monitoru svítit jeden pixel. Nakonec pomohlo jemné bouchnutí. Tak?e a? ?ije bouchání pota?mo reset jako jeho evoluce pro 21. století.
PS: teorie o tom bouchání jako účinného servisního zásahu (a to dokonce u jemné elektroniky jako TV) je velmi zajímavá. Doplnil bych je?tě o jednu historku. Nedávno mi přestal na LCD monitoru svítit jeden pixel. Nakonec pomohlo jemné bouchnutí. Tak?e a? ?ije bouchání pota?mo reset jako jeho evoluce pro 21. století.
GP 3d 1,2 Dynamic
-
- Profík
- Příspěvky: 821
- Registrován: čtv pro 21, 2006 15:50
- Bydliště: Bratislava, SK
- Kontaktovat uživatele:
Du?an: neviem ci to bude vlhkostou.. je fakt, ze naposledy ked sa mi to stalo, prsalo, ale "pamatny" prvy krat to bolo po asi 2 hodinach parkovania v podzemnej garazi obchodneho centra, takze vlhost nehrozila..
ironlionzion: nemusis sa toho bat, ja to uz pomaly povazujem za feature proste odpojis minus baterky na par sekund a hotovo, auto sa tvari ze sa nic nestalo.. jasne, nepijemne to je, ale rychlo a lahko "odstranitelne"..
ironlionzion: nemusis sa toho bat, ja to uz pomaly povazujem za feature proste odpojis minus baterky na par sekund a hotovo, auto sa tvari ze sa nic nestalo.. jasne, nepijemne to je, ale rychlo a lahko "odstranitelne"..
GP 1.2 Active 5D (Biela Ambient)
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte kvě 22, 2007 14:27
- Bydliště: JI?NÍ Morava
- Kontaktovat uživatele:
Blikající kontrolky
Předpokládám, ?e auta máte nová a tedy je?tě v záruce. Zkou?el někdo s tou závadou (blikající kontrolky) zajet do servisu na dianostiku?
Co se vlhkosti týče kdysi jsem jezdil v Puntu myslím, ?e to byla první generace a kdy? byla průtr? mračen, tak auto ne?lo nastartovat. Vůbec. Muselo se počkat a? vyschne a pak ?ádný problém. V servise mi říkali, ?e je to bě?né ?e je to problém Punt. Ale to byla stará generace a navíc ne?lo nastartovat vůbec, tak?e si myslím, ?e tovlhkostí nebude.
A odpojovat baterii autu také pořád neprospívá.
Co se vlhkosti týče kdysi jsem jezdil v Puntu myslím, ?e to byla první generace a kdy? byla průtr? mračen, tak auto ne?lo nastartovat. Vůbec. Muselo se počkat a? vyschne a pak ?ádný problém. V servise mi říkali, ?e je to bě?né ?e je to problém Punt. Ale to byla stará generace a navíc ne?lo nastartovat vůbec, tak?e si myslím, ?e tovlhkostí nebude.
A odpojovat baterii autu také pořád neprospívá.
Robbert, kolemjdoucí, S GP 1,4 8v najeto 1 600 km,
jinak Ford Mondeo 2,0 TDDI.
Chce? vědět, kdo jsem? Klikni na www stránky
jinak Ford Mondeo 2,0 TDDI.
Chce? vědět, kdo jsem? Klikni na www stránky
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Robbert: Nevím co ti v servisu s prominutím nakecali ale já Punto I měl 7 let, najel jsem na něm 70 000 km a za celou dobu v?dy nastartovalo a nikdy se s ním nic nestalo....
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V