Motor 1,4 16V (dotazy, rady, závady,...)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte kvě 19, 2009 16:42
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje meranie...
myslis bavlnenu vlozku filtra, neviem ako moze byt filter sportovydmbiker píše:Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.

ale srandujem ...
a aky motor to mas ty ?
GP 5D, Active+ICE 1.2 biela ambient
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje meranie...
Vzhledem k reseni originalniho sani u starjetu jsou za bavlnenou vlozku vyhozene prachy. Lehce pomuze k lepsimu tahu v nizkych otackach ale cela ta cesta potrubi je spatne resena a hodne rozviri proudeni vzduchu. Chce to vymenit za kit primeho sani. Davame tu do kupy s Krissem a ve spolupraci s Aginigou prave kit, ktery by mohl stat pod 4000 s kvalitnim filtrem(BMC K&N ap.), tak pokud mas zajem se pridat, napis sem ...dmbiker píše: Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 2&start=60
Prave z duvodu spatneho reseni sani ma GSR indukcni kit za nasledek zvetseni pruznosti motoru a asi i par koniku navrh.
filter...
No chlapi, to mate tak, ked si ITckar kupuje nieco do auta...
Myslel som si, ze ta bavlnena vlozka moze mat nejaky bonusovy efekt. Ale je asi tak nemeratelny, ze to skutocne boli vyhodne peniaze. Za novy kit urcite nechcem vyhadzovat peniaze, ale dik za ponuku. Sledujem to vlakno uz dlhsie. Uz sa tesim na vase skusenosti. Ale cisto len ako fanusik tohto auta.
Keby som chcel nieco riesit, tak dam zmodifikovat software v riadiacej jednotke motora. Urobi to podla mna citelne viac ako hocico ine. Ale toto nerozoberajme, je to na dlhsiu debatu.
Ako som uz vyssie napisal. Pre mna je dolezite, ze ma to auto dovezie vzdy az domov. Raz ma uz skoro nechalo na dialnici 12 km pred BA, v snehovej fujavici. Kvoli nejakemu skur... snimacu sa motor prepol co "safe modu" a to som mal pocit, ze tam vazne ostanem stat. Ale to je tiez dalsia story o mojom aute...
Je krasne, mam ho rad, ale....
Myslel som si, ze ta bavlnena vlozka moze mat nejaky bonusovy efekt. Ale je asi tak nemeratelny, ze to skutocne boli vyhodne peniaze. Za novy kit urcite nechcem vyhadzovat peniaze, ale dik za ponuku. Sledujem to vlakno uz dlhsie. Uz sa tesim na vase skusenosti. Ale cisto len ako fanusik tohto auta.
Keby som chcel nieco riesit, tak dam zmodifikovat software v riadiacej jednotke motora. Urobi to podla mna citelne viac ako hocico ine. Ale toto nerozoberajme, je to na dlhsiu debatu.
Ako som uz vyssie napisal. Pre mna je dolezite, ze ma to auto dovezie vzdy az domov. Raz ma uz skoro nechalo na dialnici 12 km pred BA, v snehovej fujavici. Kvoli nejakemu skur... snimacu sa motor prepol co "safe modu" a to som mal pocit, ze tam vazne ostanem stat. Ale to je tiez dalsia story o mojom aute...
Je krasne, mam ho rad, ale....
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje meranie...
misha píše:Vzhledem k reseni originalniho sani u starjetu jsou za bavlnenou vlozku vyhozene prachy. Lehce pomuze k lepsimu tahu v nizkych otackach ale cela ta cesta potrubi je spatne resena a hodne rozviri proudeni vzduchu. Chce to vymenit za kit primeho sani. Davame tu do kupy s Krissem a ve spolupraci s Aginigou prave kit, ktery by mohl stat pod 4000 s kvalitnim filtrem(BMC K&N ap.), tak pokud mas zajem se pridat, napis sem ...dmbiker píše: Mam v povodnom air boxe sportovy filter vzduchu, takze by to teoreticky malo ist lepsie. Ako vsak sami vidite, nejde.
http://www.tomashrdlicka.phorum.cz/view ... 2&start=60
Prave z duvodu spatneho reseni sani ma GSR indukcni kit za nasledek zvetseni pruznosti motoru a asi i par koniku navrch.
Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
Fiat Grande Punto 1.4 16V Starjet Dynamic Magnetico Blu
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
nepotrebujeme merit zrychleni 0-100, jde mi o pruznost motoru, tu nejlip overim v celym spektru otacek a navic ja chtel zamezit razeni, preci jen je bezproblemove jet 30 zmacknout plyn a stopky a pri dosazeni kila zase zmacknout topky, lze to zmerit i v jednom cloveku a odpada chyba mereni vlivem razeni. 1500otacek neni trapeni, jen mu trva, nez se vyhrabe do vyssiho spektra, hold turbo tam chybi no.Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 356
- Registrován: pon říj 27, 2008 13:17
- Bydliště: Olomouc (Uničov)
- Kontaktovat uživatele:
tak to si rad poslechnu, jaky je princip konstrukce a pak mi rekni, jaky bude mit vyznam mereni rychlosti na 3. stupen od 70-100, kdyz v techto otackach ses jenom pri predjizdeni? Vyplyva y toho to, ze vlastne mame jezdit jenom ve spektru 4000-6500? To bude uzasna spotreba, to ti povim tedaJarou? píše:Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
To, ?e 16V motory obecně táhnou a? ve vy??ím spektru otáček snad ví?. To jen pro porovnání s koncepcí 8V.misha píše:tak to si rad poslechnu, jaky je princip konstrukce a pak mi rekni, jaky bude mit vyznam mereni rychlosti na 3. stupen od 70-100, kdyz v techto otackach ses jenom pri predjizdeni? Vyplyva y toho to, ze vlastne mame jezdit jenom ve spektru 4000-6500? To bude uzasna spotreba, to ti povim tedaJarou? píše:Honzo, přesně tak. Tady pořád někdo brečí, ?e mu jeho 70 kW 16V nejede, test na 3. kvalt ze 30 do 100 km/h je dobrý tak pro chrochtáka. 16V se musí točit, u? z pricipu své konstrukce.Honza píše:Tak tu čtu ty Va?e nářky na zrychlování, ale pak vůbec nechápu, proč trápíte motor trojkou na 30 km/h a chcete zrychlovat a? na stovku. Pánové, ve třiceti tam kopněte 2 na max a pak za tři a stovka je jak vymalovaná. jinak mi připadá, ?e ten motor jen trápíte.
Ten můj by se mnou vůbec nemluvil, kdybych s ním takhle zacházel...
Ani test na 3ku od 70-100 nemá význam. Proč si prostě nezměří? 0-100 s postupným řazením??? Tak jak se to vět?inou dělá...
U? vidím "objektivitu" jednotlivých "testů" 30-100, kdy ka?dý se?lápne plyn jinak, o měření skutečného času zrychlení se dá taky s úspěchem polemizovat a dal?í.
A jestli si můj předchozí komentář vysvětluje? jako doporučení jízdy s motorem mezi 4000 - 6500 ot/min, nemám u? dál potřebu se k tomu vyjadřovat..
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Štamgast
- Příspěvky: 611
- Registrován: úte úno 05, 2008 20:03
- Bydliště: Metan City
- Kontaktovat uživatele:
Ja si mzslim ze mischovi neslo o nic jineho nez o test. Je jasne ze motor se musi tocit. Ale z 0 na 100 je to taky o ridicovych schopnostech a to v kolikati radis kvalty. Zrychleni 30 - 100 je relativne mozne zjistit jak je motor pruzny ci jak zrychluje..neradi se kvalty jde zde jen o zaslapnuti pedalu to zvladne kazdy.
Jinak se tesim na Mosnov tam to vsecko promerime mezi sebou. Bude to prvni sraz Grande Punto sport.
Jinak se tesim na Mosnov tam to vsecko promerime mezi sebou. Bude to prvni sraz Grande Punto sport.
Nýní: Alfa Romeo GT, 1.9 16v JTDM 110kw
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
EX: GP 1,4 16v SPORT 3D,
dnes test opat
Ahojte,
dnes som to len tak cestou domov po Galvaniho v BA otestoval opat. Teraz som mal plnu nadrz, tak som cakal horsi cas, ale zrejme je to len zanedbatelny narast hmotnosti. Opat to bolo z 30 na 100 na 3. kvalt najakych cca 14 s. Potom som skusil este zo 60 na 80 na 3. kvalt a to bolo cca nejakych 4-5 s. Z 90 na 120 (to uz nie na Galvaniho
) do na 5. kvalt dalo nejakych 12 s. To iste na 4. kvalt za 10 s.
Kdesi som tu videl vlakno s jednotlivymi Vasimi udajmi o zrychleni. Len sa mi to nechcelo hladat.
Prajem pekne leto!
M.
dnes som to len tak cestou domov po Galvaniho v BA otestoval opat. Teraz som mal plnu nadrz, tak som cakal horsi cas, ale zrejme je to len zanedbatelny narast hmotnosti. Opat to bolo z 30 na 100 na 3. kvalt najakych cca 14 s. Potom som skusil este zo 60 na 80 na 3. kvalt a to bolo cca nejakych 4-5 s. Z 90 na 120 (to uz nie na Galvaniho

Kdesi som tu videl vlakno s jednotlivymi Vasimi udajmi o zrychleni. Len sa mi to nechcelo hladat.
Prajem pekne leto!
M.
Ahoj v?ichni, tak jsem se stal novým majitelem Grande Punta a do oka mi padla sporting verze s motorem 1.4 16v. Podle zku?eností z ostatních malých aut s nízkoobsahovými motory jsem si myslel, ?e takový motor bude s GP celkem cvičit, ale ouha, auto zrovna moc neakceleruje a celkově pocit ze sportovněj?í jízdy s častou akcelerací je takový mdlý. Proste mě výkon motoru zklamal a pocitově bych nikdy neřekl, ?e tento motor dosahuje výkonu 70kW. To u? mi při?lo třeba u Fabie kombi 1.4 16v 74 kW, ?e je její motor u tě??ího auta mnohem pru?něj?í.
Podotýkám, ?e motor je v pořádku a naprosto bez závad s najetými 70 tis. km.
Podotýkám, ?e motor je v pořádku a naprosto bez závad s najetými 70 tis. km.
GP 1,4 16v SPORT 3D, ?edá metal