Chip - mam nachipovano, samotny prubeh a prvni dojmy
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
No podle tohodle fora http://www.fiatforum.com/grande-punto/1 ... map-5.html nema cenu T-jet chipovat. Problem toho motoru je slabe turbo ktere ho proste nenakrmi vzduchem v otackach nad 3000. Tzn tuning spociva ve vymene turba za vykonejsi verzi (treba tu co davaj do abartu) plus prislusna uprava ECU. Ale to je krapek narocnejsi nez preflashnout tabulky v ECU takze nevim ze by to v cechach nekdo delal.
Dnes jsem se dočetl o www.profichip.cz .
Neznáte je někdo? Nemáte někdo zku?enost?
Zajímavé ceny, dostupnost. Konkrétně z 1,2-ky z 48kw/102Nm slibují 56kw/114Nm.
Neznáte je někdo? Nemáte někdo zku?enost?
Zajímavé ceny, dostupnost. Konkrétně z 1,2-ky z 48kw/102Nm slibují 56kw/114Nm.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Dusan:
Problem tuneni benzinovych motoru je ten ze ridici jednotka provozuje motor v oblasti nejnizsich emisi. Pokud se smes lehce obohati vzroste i vykon, prinese to tak 5-10%. Pokud nekdo slibuje vic, je to lhar a neni to mozne (musi se sahat motoru aby to bylo vic). Dusledek tehle upravy je ale to ze vzrostou emise a to dost vyrazne a pak budes mit problemy na emisich. A ruku na srdce, 1,2 jede naprd a otunena 1,2 pojede naprd taky... je to skoda penez. A k tem sliboanym vykonum, jukni na ten odkaz co jsem posilal, T-jet od prirody mel na brzde 137kobyl (chipnutej 144) a pak se snadno slibuje ze ho chipnu na 140....
Problem tuneni benzinovych motoru je ten ze ridici jednotka provozuje motor v oblasti nejnizsich emisi. Pokud se smes lehce obohati vzroste i vykon, prinese to tak 5-10%. Pokud nekdo slibuje vic, je to lhar a neni to mozne (musi se sahat motoru aby to bylo vic). Dusledek tehle upravy je ale to ze vzrostou emise a to dost vyrazne a pak budes mit problemy na emisich. A ruku na srdce, 1,2 jede naprd a otunena 1,2 pojede naprd taky... je to skoda penez. A k tem sliboanym vykonum, jukni na ten odkaz co jsem posilal, T-jet od prirody mel na brzde 137kobyl (chipnutej 144) a pak se snadno slibuje ze ho chipnu na 140....
Působí to na mě dojmem solidního podvodu. Jsou tam chybně uvedené původní výkony (např. 1.4 Tjet - 100 kW - správně 88 kW a vydolují z toho 118.. ) Dále je velmi pochybný údaj, ?e z 1.4 16V jsou schopni vytáhnout 10 kW a tak dále. No a to v?echno za podezřele lidovou cenu 4,500 kč včetně DPH....Du?an píše:Dnes jsem se dočetl o www.profichip.cz .
Neznáte je někdo? Nemáte někdo zku?enost?
Zajímavé ceny, dostupnost. Konkrétně z 1,2-ky z 48kw/102Nm slibují 56kw/114Nm.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Dusane taky je verohodnejsi firma a vykon slibuji stejny. Cena neco malo pres 6000,-Kc.
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... gorie=Fiat
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... gorie=Fiat
Mám takov pocit, ?e svou 1.4 8V má u Bitpoweru chipnutou Colin. A rozhodně se netvářil na to, ?e má auto s 85 koněma :-dTeddy86 píše:Dusane taky je verohodnejsi firma a vykon slibuji stejny. Cena neco malo pres 6000,-Kc.
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... gorie=Fiat
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Já bych raději koupil něco jinýho, ty koně navíc jsem nepoznal, jestli tam opravdu jsou ... třeba to Du?an pozná, kdo ví.
Ale zas jsem měl na autě 16" alu, sportovní výfuk, BMC vzduchovej filtr, ale to by mělo autu spí? pomoct, ne? ublí?it, teda a? na ty vět?í kola
Ale zas jsem měl na autě 16" alu, sportovní výfuk, BMC vzduchovej filtr, ale to by mělo autu spí? pomoct, ne? ublí?it, teda a? na ty vět?í kola
GP 1.4 8v Emotion - angel eyes pryč, xenony pryč, spodní mří?ka masky od MS Desing rozbitá od Fiatu, ... proč já to jen kupoval, mohl jsem u?etřit takových peněz.
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
http://www.bitpower.cz/index.php?module ... ing-obecně
pokud si prectes tenhle popis je dosti zajimavej a asi v necem je pravda ale pokud chipujes takovouhle slabou mrchu tak to asi zakonite nebude trhat rekordy,muzes mit jen lepsi pocit ze ti to vic jede,a nebo to skusit na nejakym vybranym useku nejlepe do kopce pred a po a uvidis zmenu. muzu rict ze na felde to normalne znat nebylo ale pokud jezdis nejakou trasu porad dokola tak zjistis treba ze nejaka malinka zmena se tam po chipu opravdu projevila...treba napriklad do kopce mela vetsi silu nez predtim... hawk
pokud si prectes tenhle popis je dosti zajimavej a asi v necem je pravda ale pokud chipujes takovouhle slabou mrchu tak to asi zakonite nebude trhat rekordy,muzes mit jen lepsi pocit ze ti to vic jede,a nebo to skusit na nejakym vybranym useku nejlepe do kopce pred a po a uvidis zmenu. muzu rict ze na felde to normalne znat nebylo ale pokud jezdis nejakou trasu porad dokola tak zjistis treba ze nejaka malinka zmena se tam po chipu opravdu projevila...treba napriklad do kopce mela vetsi silu nez predtim... hawk
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))
Ale problém je, ?e mě se zdá, ?e to jezdí pořád stejně, a? z kopce nebo dokopce, pořád se stejnou spotřebou, atd.
Nečekal jsem od toho ?ádný zázraky, jen jsem chtěl zjistit, jestli to autu tro?ku pomů?e a nebude tak líný.
Nikoho od toho neodrazuju, kdo chce, a? si to klidně zkusí a třeba pozná, ?e to jede líp
Nečekal jsem od toho ?ádný zázraky, jen jsem chtěl zjistit, jestli to autu tro?ku pomů?e a nebude tak líný.
Nikoho od toho neodrazuju, kdo chce, a? si to klidně zkusí a třeba pozná, ?e to jede líp
GP 1.4 8v Emotion - angel eyes pryč, xenony pryč, spodní mří?ka masky od MS Desing rozbitá od Fiatu, ... proč já to jen kupoval, mohl jsem u?etřit takových peněz.
To mas jako se sportovnim filtrem, kazdy si rika, ze nepozna rozdil, ze ma sportovni filtr, ale kdyz ho zkusi vytahnout a dat tam zpatky origo, citi ze auto netahne tak dobre, nejde tak rychle za plynem, takze si myslim, ze kdyby ti to hodili zpatky, poznal bys toColin píše:Ale problém je, ?e mě se zdá, ?e to jezdí pořád stejně, a? z kopce nebo dokopce, pořád se stejnou spotřebou, atd.
Nečekal jsem od toho ?ádný zázraky, jen jsem chtěl zjistit, jestli to autu tro?ku pomů?e a nebude tak líný.
Nikoho od toho neodrazuju, kdo chce, a? si to klidně zkusí a třeba pozná, ?e to jede líp
Myslím ?e bych to nepoznal, ale kdo ví. Jinak teď mám originál vzduchovej filtr od Fiatu, ten svůj sportovní jsem včera čistil a zase jsem nepoznal ?ádnej rozdíl
GP 1.4 8v Emotion - angel eyes pryč, xenony pryč, spodní mří?ka masky od MS Desing rozbitá od Fiatu, ... proč já to jen kupoval, mohl jsem u?etřit takových peněz.
-
- Profík
- Příspěvky: 946
- Registrován: pát srp 10, 2007 13:31
- Bydliště: Praha-6
- Kontaktovat uživatele:
ten filtr je znat urcite,to jo,ale zase zalezi jak ho tam mas danej a tak,pac kdys sme ho montovali na octavku 1.8 T tak sme stim meli dosti problemy,nechtelo to ject a vict to zralo,ale vim ze u ty 1.4 16v 94hp to znat bylo
granďák 1.9 M-Jet 96kw sport červeňák : ) ňáký koně navic ,fólie,K§N,samolepka GP fans : ) a čoud za zadkem : )))