Uva?uju o koupi
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
To je pravda, ?kodovka si nechá zaplatit za motor se 4 válci, za ukazatel ručičkový chladící kapaliny a paliva a nově přemý?lí i na rezervní kolo.
Dnes se dá sehnat Grande Punto 1,2 Dynamic za 259 900,- a za tu samou cenu i fabie se stejnou výbavou.
Samozřejmě motor fabie je hlučný a ne moc ekonomický, ale zase celkem svi?ný, u punta je jiný.
Dnes se dá sehnat Grande Punto 1,2 Dynamic za 259 900,- a za tu samou cenu i fabie se stejnou výbavou.
Samozřejmě motor fabie je hlučný a ne moc ekonomický, ale zase celkem svi?ný, u punta je jiný.
Pandorra: Tommy má pravdu. Ale mysli na to, ?e 1,4 16V ma najni?siu spotrebu v porovnaní s 1,2 8V a 1,4 8V a má 6 rýchlostí, tak?e sa ti to časom tro?ka vráti. Motor je velmi ?ivý a hlavne tichunký. Do fábie by som ne?iel, aj keby dávali naftu za cenu benzínu.
Dobre si to s tou fábiou rozmysli, aby si z nej nedostal fóbiu
Dobre si to s tou fábiou rozmysli, aby si z nej nedostal fóbiu

Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Jde o Tvůj styl jízdy. Zále?í také na obalu - designu. Fábka na GP-čko nemá.Pandora píše: Dnes se dá sehnat Grande Punto 1,2 Dynamic za 259 900,- a za tu samou cenu i fabie se stejnou výbavou.
Samozřejmě motor fabie je hlučný a ne moc ekonomický, ale zase celkem svi?ný, u punta je jiný.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1502
- Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ta 1,4/8V je takový kompromis mezi 1,2 a 1,4/16V. Sem rád, ?e jsem si připlatil a ne?el do 1,2. Sice to není nějáký távoďák, ale ono to stačí. Skoro v?ichni co se mnou jeli, tak se ptali, co to je za motor, ?e je to ?ivý, ale bohu?el a? od těch cca 3000ot. holt cena za 8 ventil, ale zas je to tak starý motor, ?e u? musí ít vychytané v?echny mouchy!!
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
-
- Site Admin
- Příspěvky: 1771
- Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No co muzu rict ja za sebe tak ta 1.2 taky taha dobre az od tech 3000, ja kdyz jezdim tak to tocim vetsinou taky do 3000 a jde to a kdyz jedu do kepce i treba mirneho tak to vytocim tak na tech 3500 a pak preradim, otacky klesnou zhruba na ty 3000 kde ta 1.2 ma nejvetsi kroutak.Pandora píše:Já jsem si v?dy myslel, ?e 8 V tahá od spodu a 16 V tahá ve vy??ích otáčkách.
Co se týká mého stylu jízdu, já jezdím v rozmezí 2 000 - 3 000 otáček, nebaví mě motor točit.
Samozrejmne sirovy motor je sirovy motor, ze zacatku se mu moc nechtelo a musel jsem treba kopce jezdit na 3ku a ted to roztahnu a na 4ku bez problemu.
Ta 1.4 8V je nejnověj?í motor z uvedené trojice. Nejvíc pamatuje 1.2, která se dělala i v 16V a z ní je tu?ím odvozena 1.4 16V. Stačí se podívat na kodové označení motrů, 1.2 a 1.4 16V je mají podobné. 1.4 8V má 350A1000, ostatní typy motorů začínají 199A.... včetně těch dieselových.Tommy píše:Ta 1,4/8V je takový kompromis mezi 1,2 a 1,4/16V. Sem rád, ?e jsem si připlatil a ne?el do 1,2. Sice to není nějáký távoďák, ale ono to stačí. Skoro v?ichni co se mnou jeli, tak se ptali, co to je za motor, ?e je to ?ivý, ale bohu?el a? od těch cca 3000ot. holt cena za 8 ventil, ale zas je to tak starý motor, ?e u? musí ít vychytané v?echny mouchy!!
Jo a 1.4 8V tahá solidně i do 3000 ot/min, mě aspoň ano. A motor se pořádně rozjel a? od najetých 25000 km
Naposledy upravil(a) Jarouš dne ned bře 29, 2009 15:33, celkem upraveno 1 x.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV