Uva?uju o koupi

Zde naleznete stará již nepoužívaná témata, která v živé diskuzi překáží

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Zamčeno
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

No on je to rozdíl dvou výkonů, je?tě je mezi nima 1,4/8V, ale příplatek za výkon je vcelku dost, to má? pravdu! Zas na druhou stranu, ?kodovka si nechá zaplatit úplně v?e co má? jinde v základu a ani se tím nikdo nikde nechlubí.
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Pandora
Návštěvník
Příspěvky: 123
Registrován: úte črc 15, 2008 20:32

Příspěvek od Pandora »

To je pravda, ?kodovka si nechá zaplatit za motor se 4 válci, za ukazatel ručičkový chladící kapaliny a paliva a nově přemý?lí i na rezervní kolo.
Dnes se dá sehnat Grande Punto 1,2 Dynamic za 259 900,- a za tu samou cenu i fabie se stejnou výbavou.
Samozřejmě motor fabie je hlučný a ne moc ekonomický, ale zase celkem svi?ný, u punta je jiný.
kubenko
PLYNAŘ
PLYNAŘ
Příspěvky: 596
Registrován: sob led 19, 2008 19:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od kubenko »

Pandorra: Tommy má pravdu. Ale mysli na to, ?e 1,4 16V ma najni?siu spotrebu v porovnaní s 1,2 8V a 1,4 8V a má 6 rýchlostí, tak?e sa ti to časom tro?ka vráti. Motor je velmi ?ivý a hlavne tichunký. Do fábie by som ne?iel, aj keby dávali naftu za cenu benzínu.
Dobre si to s tou fábiou rozmysli, aby si z nej nedostal fóbiu :wink:
Fiat Bravo 1,6 mjet 120 k - Dynamic, biela (155 000 km)
Fiat Grande Punto 1.4 16V - Dynamic, tmavomodra r.v. 2007 - predane
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 120 k - Emotion, Maranelo Red r.v. 2008 - rozbite
Pandora
Návštěvník
Příspěvky: 123
Registrován: úte črc 15, 2008 20:32

Příspěvek od Pandora »

Kdy? jsem zji??oval za kolik se dá sehnat GP 1,4 70 kW Dynamoc + metalíza + mlhovky, tak jsem se dostal skoro k 320 000 co? u? je pomalu I30 nebo Céed.
?koda, ?e Fiat nechce trochu zlevnit nebo risknout 1,2 a čekat, ?e se probere.
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Pandora píše: Dnes se dá sehnat Grande Punto 1,2 Dynamic za 259 900,- a za tu samou cenu i fabie se stejnou výbavou.
Samozřejmě motor fabie je hlučný a ne moc ekonomický, ale zase celkem svi?ný, u punta je jiný.
Jde o Tvůj styl jízdy. Zále?í také na obalu - designu. Fábka na GP-čko nemá.
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Pandora
Návštěvník
Příspěvky: 123
Registrován: úte črc 15, 2008 20:32

Příspěvek od Pandora »

To je fakt, GP je hezčí, ale opravdu jsem byl tou 1,2 včera překvapen, jakou dobu trvalo, ne? se rozjela.
Jinak ve 130 krásně ticho, ?ádnej hluk od podvozku, kol a motoru, to fabie má hor?í.
Dušan
PR Manažer
Příspěvky: 5985
Registrován: pon bře 05, 2007 19:18
Bydliště: Mladá Boleslav, CZ

Příspěvek od Dušan »

Pandora píše:To je fakt, GP je hezčí,
Já Ti dám HEZČÍ /:)
Je to neporovnatelné!
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Ta 1,4/8V je takový kompromis mezi 1,2 a 1,4/16V. Sem rád, ?e jsem si připlatil a ne?el do 1,2. Sice to není nějáký távoďák, ale ono to stačí. Skoro v?ichni co se mnou jeli, tak se ptali, co to je za motor, ?e je to ?ivý, ale bohu?el a? od těch cca 3000ot. holt cena za 8 ventil, ale zas je to tak starý motor, ?e u? musí ít vychytané v?echny mouchy!!
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Pandora
Návštěvník
Příspěvky: 123
Registrován: úte črc 15, 2008 20:32

Příspěvek od Pandora »

Tommy - a jak ti to táhne v nízkých otáčkách?
Tu 1,4 57 kW v Dynamicu + mlhovky a metalíza mě prodejce nabídnul za 297 000,-
Samozřejmě je to do výroby.
Pandora
Návštěvník
Příspěvky: 123
Registrován: úte črc 15, 2008 20:32

Příspěvek od Pandora »

Já jsem si v?dy myslel, ?e 8 V tahá od spodu a 16 V tahá ve vy??ích otáčkách.
Co se týká mého stylu jízdu, já jezdím v rozmezí 2 000 - 3 000 otáček, nebaví mě motor točit.
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Pandora píše:Já jsem si v?dy myslel, ?e 8 V tahá od spodu a 16 V tahá ve vy??ích otáčkách.
Co se týká mého stylu jízdu, já jezdím v rozmezí 2 000 - 3 000 otáček, nebaví mě motor točit.
No co muzu rict ja za sebe tak ta 1.2 taky taha dobre az od tech 3000, ja kdyz jezdim tak to tocim vetsinou taky do 3000 a jde to a kdyz jedu do kepce i treba mirneho tak to vytocim tak na tech 3500 a pak preradim, otacky klesnou zhruba na ty 3000 kde ta 1.2 ma nejvetsi kroutak.

Samozrejmne sirovy motor je sirovy motor, ze zacatku se mu moc nechtelo a musel jsem treba kopce jezdit na 3ku a ted to roztahnu a na 4ku bez problemu.
Obrázek
Pandora
Návštěvník
Příspěvky: 123
Registrován: úte črc 15, 2008 20:32

Příspěvek od Pandora »

To je právě to, nad čím přemý?lím, jak se to rozjede po zajetí motoru.
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Pandora píše:To je právě to, nad čím přemý?lím, jak se to rozjede po zajetí motoru.
No po najeti tak 10000km uz je to jine ale i tak na predjizdeni kamionu to moc neni. Jako ale i tak se da akorad je to treba roztocit a pak predjet.
Obrázek
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Tommy píše:Ta 1,4/8V je takový kompromis mezi 1,2 a 1,4/16V. Sem rád, ?e jsem si připlatil a ne?el do 1,2. Sice to není nějáký távoďák, ale ono to stačí. Skoro v?ichni co se mnou jeli, tak se ptali, co to je za motor, ?e je to ?ivý, ale bohu?el a? od těch cca 3000ot. holt cena za 8 ventil, ale zas je to tak starý motor, ?e u? musí ít vychytané v?echny mouchy!!
Ta 1.4 8V je nejnověj?í motor z uvedené trojice. Nejvíc pamatuje 1.2, která se dělala i v 16V a z ní je tu?ím odvozena 1.4 16V. Stačí se podívat na kodové označení motrů, 1.2 a 1.4 16V je mají podobné. 1.4 8V má 350A1000, ostatní typy motorů začínají 199A.... včetně těch dieselových.

Jo a 1.4 8V tahá solidně i do 3000 ot/min, mě aspoň ano. A motor se pořádně rozjel a? od najetých 25000 km
Naposledy upravil(a) Jarouš dne ned bře 29, 2009 15:33, celkem upraveno 1 x.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Tommy
Site Admin
Příspěvky: 1502
Registrován: čtv pro 21, 2006 14:42
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommy »

Ale koncepce motorů Fire vznikla ji? hodně dávno. Samozřejmě, je ta na?e 1,4 předělaná, ale konstrukčně je to osvědčená klasika. Jinak ten můj tahá tak od těch 3000 ot, pak je k nezastavení :)
Fiat Grande Punto dynamic 3D - 1,477k (oran?ová merenque)
Zamčeno