Tak jen pozor na to, aby vám ten kryt neurvala dravá zvěř, co pobíhá s oblibou přes silnice jako mě Byl to zá?itek jet do nejbli??ího servisu s krytem, který dr?el na jednom ?roubu a na ka?dém kruháči to lítalo pod autem ze strany na stranu. O servisu, ve kterým mi to nemohli zvednout a ten jeden blbej ?roub odmontovat ani nemluvím
Colin píše:Tak jen pozor na to, aby vám ten kryt neurvala dravá zvěř, co pobíhá s oblibou přes silnice jako mě Byl to zá?itek jet do nejbli??ího servisu s krytem, který dr?el na jednom ?roubu a na ka?dém kruháči to lítalo pod autem ze strany na stranu. O servisu, ve kterým mi to nemohli zvednout a ten jeden blbej ?roub odmontovat ani nemluvím
to prece neni takovej problem to odsroubovat sam, ne?
Nechci dělat OT, ale problém to je. Jel jsem na výlet a neměl jsem ?ádnou podlo?ku, na kterou bych si lehl a neu?pinil se a taky jsem neměl příslu?ný klíč.
To Colin: To musela být teda sakra velká dravá zvěř Co jsi sestřelil? tygra? (při ní?e popsaném uchycení to snad ani není mo?né)
To v?ichni ostatní, co kryt je?tě nemaj a budou pořizovat:
Je tady o tom popsáno 10 stránek, stačí trochu hledat Tak?e NAPOSLED : kryt je uchycen vpředu na 3 místech, vzadu na 2 místech a pokud jsou k tomu boční, tak je?tě vlevo (u převodovky) na 2 místech. ?ádný speciální spojovací materiál k tomu není potřeba, stačí si pod to lehnout a namontovat si to sám. Vy??í obrubník nebo hever má určitě ka?dý. Kdo se necítí ani na tento banální úkon, tak holt musí vysolit prachy zlodějskému a neschopnému servisu
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Jarou? píše:To Colin: To musela být teda sakra velká dravá zvěř Co jsi sestřelil? tygra? (při ní?e popsaném uchycení to snad ani není mo?né)
To v?ichni ostatní, co kryt je?tě nemaj a budou pořizovat:
Je tady o tom popsáno 10 stránek, stačí trochu hledat Tak?e NAPOSLED : kryt je uchycen vpředu na 3 místech, vzadu na 2 místech a pokud jsou k tomu boční, tak je?tě vlevo (u převodovky) na 2 místech. ?ádný speciální spojovací materiál k tomu není potřeba, stačí si pod to lehnout a namontovat si to sám. Vy??í obrubník nebo hever má určitě ka?dý. Kdo se necítí ani na tento banální úkon, tak holt musí vysolit prachy zlodějskému a neschopnému servisu
Nevím co to bylo (asi kuna nebo něco takovýho), vyběhlo to na mě tesně před Mladou Boleslaví, jel jsem asi 120km/h. Měl jsem pak přesně vprostřed předního nárazníku menčí bouli (účastníci pra?ského srazu viděli - lehká aerodynacká úprava), spodní mřízka vypadla z pantů a spodní kryt motoru to nalomilo a vyrvalo ty ?rouby, kterýma to bylo přidělaný a? na ten jeden.
Zrovna asi před 2 týdnama vzal můj ?éf asi taky ve 120km/h zajíce - vymlácená přední mří?ka a pochroumanej a posunutej chladič.
Tak jaké nové zku?enosti s krytem? Je?tě dr?í tam , kde má?
Taky si ho chci pořídit...jenom nevím, jestli jsem neudělal chybu objednáním druhovýroby v ACI. Mimochodem, u? mám zku?enost s krytem z AUTO KELLY, ten rozhodně nebrat, vůbec tam nepasuje...
No mi to zatim drzi. Pasovalo to presne tam kam melo akorad na kryt remenice to nepasuje protoze by tam mel byt jiny ale ja jsem to navrtal do toho puvodniho dvema samoreznyma sroubkama a drzi to dobre.