No u 1.2 i 1.4 je řemen na 100%Mira píše:No u 1,2 8V a 1,4 8V není řemen ale řetěz......Du?an píše:V plánu údr?by pí?í, ?e se výměna rozvodového řemene provádí po 120 000 km, nebo bez ohledu na kilometrický proběh ka?dé 4 roky v případě provozování vozidla za ztí?ených podmínek, jinak ka?dých 5 let. O kladce nepí?í nic, ale myslím, ?e se to mění komplet (nebo ne?).VAPROKO píše:Mohu se prosím zeptat.nemám kní?ku s návodem k obsluze a chci se zeptat,kdy se mění rozvodový řemen u Fiatu Grande Punto 1.2 r.v. duben 2006,8 ventil a zda se rovnou mění i napínací kladka???
Po kolika kilometrech se mění.Auto mám sice krátkou dobu,ale mám najeto 120 000 km.
Děkuji za informaci
Prokop V
Závady a řešení problémů
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Dotaz výměna rozvodového řemene
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
Mira
- Návštěvník
- Příspěvky: 94
- Registrován: ned čer 03, 2007 16:07
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz výměna rozvodového řemene
No musím se mrknout do servisky....nějak mám zafixováno, ?e u těchto motorů je řetěz.....jestli ne, sorry za mystifikaciJarou? píše:No u 1.2 i 1.4 je řemen na 100%Mira píše:No u 1,2 8V a 1,4 8V není řemen ale řetěz......Du?an píše: V plánu údr?by pí?í, ?e se výměna rozvodového řemene provádí po 120 000 km, nebo bez ohledu na kilometrický proběh ka?dé 4 roky v případě provozování vozidla za ztí?ených podmínek, jinak ka?dých 5 let. O kladce nepí?í nic, ale myslím, ?e se to mění komplet (nebo ne?).Stačí se mrknout pod kapotu......
GP 1,4 8V Dynamic, černá Crossover,ků?e Elegant
-
Pepa B.
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
dotaz na 1.2kaře s klimou: ... kdy? zapnete klimu a pak při zahřátém motoru zastavíte někde na kři?ovatce, chvěje (třepe) se vám trochu auto, nebo cítíte rozdíl při dr?ení volantu bez zapnuté klimy a se zapnutou, ?e volant trochu drnčí?Prostě poznáte na neutral zapnutou a nezapnoutou klimu - a teď nemyslím mírně zvedlé otáčky motoru.. Díky za postřehy..
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá
..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Normální to určitě není, mě ručička chodí plynule a v reálném čase. Mo?ná je chyba v samotném budíku (ulo?ení ručičky jde ztuha nebo se zadrhává)Honza° píše:Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Ok. Díky Jarou?i za bleskovou odpověď. Zkou?eli něco nazpůsob: "Jo, to víte, to bysme to museli objednat a celý budíky vyměnit atd.." Podlemě by stačilo rozebrat, promazat, ale do toho se jim očividně dneska nechtělo. Tak?e v pátek na ně vlítnu. Ale jednu pozitivní zprávu z dne?ní náv?evy Dojáčka mám: dali mi manuál k rádiu v če?tině..doteď jsem ho měl en españolJarou? píše:Normální to určitě není, mě ručička chodí plynule a v reálném čase. Mo?ná je chyba v samotném budíku (ulo?ení ručičky jde ztuha nebo se zadrhává)Honza° píše:Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Honzo°, já mám zase manuál k rádiu v deutchland
A co se týče argumentů s výměnou celých budíků, tak co? Je to v záruce, výměna budíků je otázkou 30-ti minut, tak a? se sna?í. Hlavně je nenech do toho hrabat a něco mazat nebo čistit. Myslím, ?e budíky jsou tak jemná mechanika resp. elektronika, ?e se to ani dost dobře nedá. I to, ?e se to vyrábí jako ND jen jako celé budíky a nic víc, mluví samo za sebe.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
-
Pepa B.
- Profík
- Příspěvky: 1090
- Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
wenca píše:To PEPA : ano , taky něco podobného (mírné chvění volantu ) poci?uju .
Doufám , ?e to nemá na nic vliv .
tak zpráva pro ostatní - stavil jsem se za Hopikem a srovnali jsme to - chvění u mě bylo mnohonásobně vět?í. Zajel jsem do Fiatu a Ti mě objednali na servis, normální to prý není - pak dám vědět, jak jsem dopadl
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
