Závady a řešení problémů

Sekce týkající se tohoto vozu obecně

Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan

Odpovědět
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Re: Dotaz výměna rozvodového řemene

Příspěvek od Jarouš »

Mira píše:
Du?an píše:
VAPROKO píše:Mohu se prosím zeptat.nemám kní?ku s návodem k obsluze a chci se zeptat,kdy se mění rozvodový řemen u Fiatu Grande Punto 1.2 r.v. duben 2006,8 ventil a zda se rovnou mění i napínací kladka???
Po kolika kilometrech se mění.Auto mám sice krátkou dobu,ale mám najeto 120 000 km.
Děkuji za informaci
Prokop V
V plánu údr?by pí?í, ?e se výměna rozvodového řemene provádí po 120 000 km, nebo bez ohledu na kilometrický proběh ka?dé 4 roky v případě provozování vozidla za ztí?ených podmínek, jinak ka?dých 5 let. O kladce nepí?í nic, ale myslím, ?e se to mění komplet (nebo ne?).
No u 1,2 8V a 1,4 8V není řemen ale řetěz......
No u 1.2 i 1.4 je řemen na 100% :wink: Stačí se mrknout pod kapotu......
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
RadimG
Profík
Příspěvky: 821
Registrován: čtv pro 21, 2006 15:50
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RadimG »

Jarou?, si ma ukludnil, uz som sa zacal bat ze tam mam nejaky cudny motor :D

VAPROKO, inak by ma celkom zaujimalo ako na tom GPcko 1.2ka je po 120tisic km? ake problemy si doteraz s autom riesil?
GP 1.2 Active 5D (Biela Ambient)
Mira
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: ned čer 03, 2007 16:07
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz výměna rozvodového řemene

Příspěvek od Mira »

Jarou? píše:
Mira píše:
Du?an píše: V plánu údr?by pí?í, ?e se výměna rozvodového řemene provádí po 120 000 km, nebo bez ohledu na kilometrický proběh ka?dé 4 roky v případě provozování vozidla za ztí?ených podmínek, jinak ka?dých 5 let. O kladce nepí?í nic, ale myslím, ?e se to mění komplet (nebo ne?).
No u 1,2 8V a 1,4 8V není řemen ale řetěz......
No u 1.2 i 1.4 je řemen na 100% :wink: Stačí se mrknout pod kapotu......
No musím se mrknout do servisky....nějak mám zafixováno, ?e u těchto motorů je řetěz.....jestli ne, sorry za mystifikaci :lol:
GP 1,4 8V Dynamic, černá Crossover,ků?e Elegant
Jarous1
Návštěvník
Příspěvky: 151
Registrován: stř srp 08, 2007 10:46

Příspěvek od Jarous1 »

Řetěz je pouze u dieslu 1,3 JTD, v?echny ostatní verze mají řemen.
Pepa B.
Profík
Příspěvky: 1090
Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa B. »

dotaz na 1.2kaře s klimou: ... kdy? zapnete klimu a pak při zahřátém motoru zastavíte někde na kři?ovatce, chvěje (třepe) se vám trochu auto, nebo cítíte rozdíl při dr?ení volantu bez zapnuté klimy a se zapnutou, ?e volant trochu drnčí?Prostě poznáte na neutral zapnutou a nezapnoutou klimu - a teď nemyslím mírně zvedlé otáčky motoru.. Díky za postřehy..
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey

bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
Teddy86
Site Admin
Příspěvky: 1771
Registrován: pon bře 10, 2008 11:31
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teddy86 »

Ja myslim ze neco podobneho jsem taky registroval a bral jsem to jako normanli vec pri ochlazovani chladice klimy. Zatim to nebylo nic nesnesitelneho takze v pohode.
Obrázek
wenca
Štamgast
Příspěvky: 345
Registrován: sob pro 29, 2007 12:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od wenca »

To PEPA : ano , taky něco podobného (mírné chvění volantu ) poci?uju .

Doufám , ?e to nemá na nic vliv .
Grande Punto 5D 1,2 Dynamic - New Orleans blue
Honza°
Štamgast
Příspěvky: 225
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza° »

Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá :evil: ..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Honza° píše:Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá :evil: ..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
Normální to určitě není, mě ručička chodí plynule a v reálném čase. Mo?ná je chyba v samotném budíku (ulo?ení ručičky jde ztuha nebo se zadrhává)
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Honza°
Štamgast
Příspěvky: 225
Registrován: stř kvě 21, 2008 21:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza° »

Jarou? píše:
Honza° píše:Dotaz na ty, co se při jízdě dívají na otáčkoměr: Lidi prosimvás jedu na 3,4,5,6 začnu přidávat, rychlost se zvy?uje, motor se vytáčí, ale ručička otáčkoměru stojí.. Stojí po chvíli skočí (1-3mm) tam kde má být. To samé při br?dění motorem. Tato anomálie se vyskytuje zejména při vy??ích rychl.stupních, kdy ručička není v takové permanenci jako při 1,2, kdy by v?dy letěla a? do nebes. Na druhym GP to nedělá. Jedná se o normální jev? Pripadám si chvílemi jako někde na U-Boot, kdy? koukali na budík hloubkoměru a v?dy poklepáním přiměli ručičku k pohybu.. Zatím na mě zkou?eli u Dojáčka něco na způsob ?e je to normální, ?e za to mů?e elektronika atd..mě se to ale nezdá :evil: ..v pátek tam jdu znovu.
Budu vděčný za va?e postřehy, dík
Normální to určitě není, mě ručička chodí plynule a v reálném čase. Mo?ná je chyba v samotném budíku (ulo?ení ručičky jde ztuha nebo se zadrhává)
Ok. Díky Jarou?i za bleskovou odpověď. Zkou?eli něco nazpůsob: "Jo, to víte, to bysme to museli objednat a celý budíky vyměnit atd.." Podlemě by stačilo rozebrat, promazat, ale do toho se jim očividně dneska nechtělo. Tak?e v pátek na ně vlítnu. Ale jednu pozitivní zprávu z dne?ní náv?evy Dojáčka mám: dali mi manuál k rádiu v če?tině..doteď jsem ho měl en español :!: BORDEL!
GP 1.4 16V Dynamic 5D, šedá Chemical, 16"
Jarouš
Profík
Příspěvky: 3597
Registrován: pon črc 16, 2007 20:22
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Jarouš »

Honzo°, já mám zase manuál k rádiu v deutchland :lol: A co se týče argumentů s výměnou celých budíků, tak co? Je to v záruce, výměna budíků je otázkou 30-ti minut, tak a? se sna?í. Hlavně je nenech do toho hrabat a něco mazat nebo čistit. Myslím, ?e budíky jsou tak jemná mechanika resp. elektronika, ?e se to ani dost dobře nedá. I to, ?e se to vyrábí jako ND jen jako celé budíky a nic víc, mluví samo za sebe.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Pepa B.
Profík
Příspěvky: 1090
Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa B. »

wenca píše:To PEPA : ano , taky něco podobného (mírné chvění volantu ) poci?uju .

Doufám , ?e to nemá na nic vliv .

tak zpráva pro ostatní - stavil jsem se za Hopikem a srovnali jsme to - chvění u mě bylo mnohonásobně vět?í. Zajel jsem do Fiatu a Ti mě objednali na servis, normální to prý není - pak dám vědět, jak jsem dopadl :wink:
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey

bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
wenca
Štamgast
Příspěvky: 345
Registrován: sob pro 29, 2007 12:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od wenca »

To PEPA : nasadil jsi mi velkého brouka do hlavy . :?
Grande Punto 5D 1,2 Dynamic - New Orleans blue
Pepa B.
Profík
Příspěvky: 1090
Registrován: stř kvě 23, 2007 20:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa B. »

wenca píše:To PEPA : nasadil jsi mi velkého brouka do hlavy . :?
není proč, men?í vibrace jsou normální - to dělá v?em, aby mě se chvěje celé auto a to u? normální není :?
bývalé auto - Fiat Bravo 1.6 Mjet, Dynamic 2008 - Techno Grey

bývalé auto - Fiat Grande Punto 5D 1.2 Dynamic 2007 - Underground Grey
wenca
Štamgast
Příspěvky: 345
Registrován: sob pro 29, 2007 12:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od wenca »

Tak to jo , u? jsem se lekl . dík

Pak napi? , jak jsi dopadl v servise .
Grande Punto 5D 1,2 Dynamic - New Orleans blue
Odpovědět