Stránka 22 z 25

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte bře 28, 2017 15:52
od tkupilik
Tyjo ja ten seznam mam podobnej a pritom to auto vnimam jako spolehlivej stoj :))
- najeto 240kkm, ale nikdy me nikde nenechalo stat, vzdy jsem dojel

- zlobi stahovacka predniho okna spolujezdce, neresim, snazim se na to myslet a neotvirat to okno, zadni nepouzivam, netusim v jakem jsou stavu.
- praskla hadice ostrikovace, neresim, kdyz na to zapomenu tak holt mam tri dny v aute smrad lihu...
- odvetravani motoru totalne KO (tjet ma slozitejsi), vyreseno 1m hadice co je stazena pod motor, to se uz nerozbije :)
- vyfuk schnil asi po 4 letech, takze bych tam origo uz nidky nedal.. je tam druhovyroba, ktera hnije taky (ale pomalejc) :/
- brzdy, zadni lanovovdy vymenene jen tak, protoze meli 6 let, prevence problemu
- podvozek, komplet vymena vseho - ramena, cepy, tlumice, pruziny, brzdy atd... po 6 letech (150kkm), prevence problemu
- na pravym kole neco bouchalo od koupeni, zmizelo po vymene tlumice/ulozeni :)
- schodou okolnosti me asi taky fouklo tesneni pod hlavou (pist - voda), zatim je to 'opraveny' tesnicim praskem, az zprovoznim druhe auto, pujde dolu hlava a nove tesneni...

Vtip je, ze tohle vse je spotrebka a zavady ktere se na autech obevujou obecne... nerek bych ze fiat timhle nejak vybocuje.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř bře 29, 2017 11:10
od Davids
Já mám výfuk originál 12/2005 :-) a to to nikdy nestálo v garáži, ale jinak taky komplet podvozek měněný, ale já aspoň vím proč (R18). Nejvíc co mně na grandéčku štve je, že není měsíc aby se nerozsvítila nějaká kontrolka na palubovce, vyřešil jsem to vypnutím zvuku a už mě to tak neštve :lol:

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv bře 30, 2017 21:52
od dedii
Chcem sa opýtať či motor 1,2 48kw pri roztrhnutí remeňa rozvodov ostane nepoškodený ako pri motore 1,1 MK1

odoslane z Honor 8 cez Tapatalk


Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát bře 31, 2017 7:04
od Mara87
U všech aut je problém stejný. Rozvody určitě udělej zda se jim chceš tedy vyhnout. Protože v případě roztržení to může být pro motor KO.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pát bře 31, 2017 22:26
od Jarous1
Mara 87: to není pravda, u motoru Fire1.2 8V se při přetržení rozvodového řemene nic nestane.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob dub 01, 2017 8:36
od jeník1
Motor Fire1,2 se nepotká :D

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob dub 01, 2017 9:44
od dedii
48kW 1,2 je potom fire ?

Odoslané z FRD-L09 pomocou Tapatalku


Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob dub 01, 2017 12:52
od Jarous1
Ano je to řada FIRE. Potkají se 16v verze.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob dub 01, 2017 13:06
od dedii
Ďakujem

Odoslané z FRD-L09 pomocou Tapatalku


Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob dub 01, 2017 13:16
od jeník1
Třeba v bazaru aaaauto.cz na:
http://www.aaaauto.cz/cz/fiat-punto-evo ... 95&promo=r
nabízejí Grande punto údajně s motorem 1,216V, což je nesmysl. GP se s tímto motorem nikdy nedělalo...pokud vím.
Dělalo se 1,4 16V, co mělo 73 KW a také pochopitelně 1,416V turbo 88KW. Stále je k mání 1,4 8V 57KW. Všechno benzín.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob dub 01, 2017 13:40
od Mara87
Fiat Brava r.v. 2000 se dělala s 1.2 16V. Ale GP nee

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon dub 03, 2017 7:26
od Tatranec
Jeník: Motor Fire1,2 se nepotká.

Zdravím. Máte overené, že modernizovaný motor 1,2 Fire sa nepoškodí po roztrhnutí remeňa?

Starší motor 1,2 44kW určite nie; mal som ho v Punte Classic. Stalo sa mi, že ozubený remeň preskočil. Auto sa nedalo naštartovať, po presunutí remeňa ide dodnes.

Lenže starší motor mal kompresný pomer 1: 8,9
Modernizovaný motor 1,2 Fire 51kW má kompresný pomer 1:11,1. Teda priestor nad piestom v hornej úvrati je menší. Nemôže sa piest stretnúť s ventilmi? Má to niekto overené?
Stalo sa niekomu, že preskočil (roztrhol sa) remeň na GP 1,2 Fire?
Ak áno, bolo to bez následkov?
Ďakujem
Tatranec

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon dub 03, 2017 9:28
od Mara87
Lepší je snad dělat pravidelně rozvody než špekulovat co se stane.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon dub 03, 2017 9:48
od 1nekros1
to je take tazke vymenit ten debilny remen za 30 euro? a nepolemizovat o tom? uplne zbytocna diskusia.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: pon dub 03, 2017 13:55
od Tatranec
Zdravím,

vtip je v tom, že na Punte Classic 1.2 44kW sa mi to stalo asi po 10-tich tisícoch kilometrov od výmeny remeňa a napínacej kladky. Remeň preskočil o pár zubov a motor sa nedal natočiť. (Nič mimoriadne sa s autom nerobilo: nijaké roztláčanie v zime, omylom zaradený nízky prevod vo vysokej rýchlosti, rozťahovanie na lane a pod.)

Takže ani výmena "debilného remeňa" nezaručila, že sa to nestane.
Preto sa pýtam, či má niekto podobnú skúsenosť s GP 1,2.
Nejde o 30 eúr. Ide o (ne)zničenie motora.

Mnoho šťastných kilometrov!
Tatranec