Stránka 1 z 4
Zvýšení výkonu motoru
Napsal: úte lis 24, 2009 13:38
od ?ákul
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, zda je mo?né zvý?it výkon motoru u Grande Punta 1.2 Active. Zajímalo by mě, jestli má někdo zku?enosti s chip tuningem popřípadě modifikacemi motoru a o jaký nárůst výkonu se jedná a samozřejmě při jaké ceně.
Předem díky za odpovědi.
PS: Vím, ?e je hovadina tunit tenhle motor, ale kdy? u? ho jednou mám, tak ho tě?ko vyměním za něco silněj?ího, tak?e bych to chtěl zkusit touhle cestou.

Napsal: úte lis 24, 2009 15:18
od Teddy86
Chip motoru v tomto pripade asi nema cenu. Pokud si dobre pamatuju tak tady nekdo nechaval chipnout 1,4 8v a sam napsal ze narust neni nijak znatelny. V pripade 1,2 bych byt tebou zainvestoval maximalne do kitu primeho sani studeneho vzduchu a pripadne svicky Denzo Iridium. Nic vic asi nema smysl delat. Tot muj nazor

Napsal: úte lis 24, 2009 19:08
od ?ákul
Diky za odpoved. A jak moc by to pomohlo vykonu a kolik by to stalo? Predpokladam, ze tato uprava by se nijak neprojevila do spotreby nebo zivotnosti, co? Mimochodem ma cenu nejak resit vyfuk? Pomohlo by to?
Napsal: úte lis 24, 2009 19:20
od misha
tech zmen by si musel udelat tolik, aby to pomohlo, ze si pak rozmyslis investovat kvuli par konikum do takovych uprav, ale ano, zaklad uprav atmosferyckeho motoru spociva v uprave sani a vyfuku (svody a stredni dil) a pokud nechces hrabat do motoru, tak potom doladit RJ softwarem na tyto upravy. Na Fiatforum.com se dostali na 85 koni, a typuju ze je to otazka takovych minimalne 20.000Kc. Zalezi co jsi schopen si udelat sam.
Zacni kitem primeho sani (ala GSR Induction Kit) a dal uvidis.
Napsal: úte lis 24, 2009 22:25
od ?ákul
Ok, mam mozna naivni dotaz, ale pri upravach, kde se nemeni nastaveni ridici jednotky motoru, tak se nemeni zivotnost a opotrebeni motoru? Mam namysli treba tu vymenu vyfuku a napriklad vzduchovyho filtru... A spotreba tim asi nevzroste,co?
Napsal: úte lis 24, 2009 22:46
od Teddy86
U vzduchoveho filtru by spotreba stoupnout nemela spis by mohla trosku klesnout. U vyfuku naopak spotreba stoupnout muze otazka je jestli by to pridalo nejake kone navic. Mam namysli koncovy tlumic.
Napsal: stř lis 25, 2009 0:07
od ?ákul
Vyfukem sem myslel kompletni vyfukovy trubky a nejenom koncovku...
Napsal: stř lis 25, 2009 7:57
od Macek
u atmosféry a je?tě takového motoru by to přidalo minimum, ikdy? zvuk by mohl stát za to

Napsal: stř lis 25, 2009 8:30
od Teddy86
?ákul píše:Vyfukem sem myslel kompletni vyfukovy trubky a nejenom koncovku...
Tak to jo. No to by asi kone pridalo ale asi i spotreba by stoupla. No ale nevim jak bys to udelal protoze jsem na netu videl sportovni vyfukove potrubi jen na 1,4 16v.
Napsal: stř lis 25, 2009 9:42
od Jarouš
...prodat 1.2 a koupit 1.4 TJET - bude to sice drahé, ale výkon bude? mít dvojnásobný

Napsal: stř lis 25, 2009 11:17
od 1nekros1
ja by som tiez neriesil zvysenie vykonu na 1,2 ked som si to uz raz kupil s takym motorom tak som sa rozhodol ze zavodit nebudem
Napsal: stř lis 25, 2009 19:01
od benja
jen takový detail.... trochu OT..ale tak nějak mě napadlo...jeliko? mám v hlavě taky kit sání.. nebude to nějak vydit váze vzduchu?
Napsal: stř lis 25, 2009 19:05
od Jarouš
benja píše:jen takový detail.... trochu OT..ale tak nějak mě napadlo...jeliko? mám v hlavě taky kit sání.. nebude to nějak vydit váze vzduchu?
ty tam ?ádnou nemá?

jak na to?
Napsal: stř lis 25, 2009 20:48
od Mellow
jezdi sám a pořádně to vytáčej!

mozna trochu OT
Napsal: čtv lis 26, 2009 20:40
od misha
napadlo me, jak se budou tvarit soudruzi na STK a zvlastne pri mereni emisi, kdyz odstranim katalizator. Bude mit de-cat velky vliv na zhorseni emisi?