Stránka 2 z 3

Napsal: pát led 13, 2012 7:15
od Lipi
JJ... ta kovova čast je machenicka... cez ktoru ide kvapalina.. a v pripade pribr?da jednotlive koleso..
Ta el. čast je vlastne RJ... ABS... ktora ma za starost riadenie tejto funcie ako aj ostatnych napr. ASR či ESP....
K tomu mu napr. slu?i aj tie čidla ABS... na jednotlivych kolesach... ktore meraju počet otačok kolesa... potom su tam dal?ie veci ako uhol natočenia volantu... snimač zrychlenia.. a ine...

Re:

Napsal: čtv lis 29, 2012 12:32
od jeník1
Jarouš píše:
tkupilik píše:Ses si tim jarousi jistej? Poloha vacky se snima na setrvacniku, muj tip je senzor klepani.
Jinak ty fotky me pripomeli soutez kde richard hamond hadal typ auta z fotky kusu blatniku....
Myslím, ?e na 90%. Na 1.4 je ta díra slepá, oproti 1.2 je tam kousek od odfuku oleje regulace variátoru. 1.4 má símač polohy vačky zezadu pod deskou na řídíci jednotku. Senzor klepání je tu?ím vzadu na bloku.

demontovaný snímač v detailu

Obrázek
Asi to bude opravdu Snímač polohy vačkového hřídele. Viz člának na:
http://hantek.cz/snimac-polohy-vackove-hridele

Re: Re:

Napsal: ned bře 03, 2013 18:29
od jeník1
Zdravím,
Hlavně tebe Jarouši. Vyfotil jse řemen, který pohání alternátor a klimatizaci. Ale ještě něco, ale nevím co. Navíc ten řemen je tam položen opačně, tzn. drážkou nahoru. Není to nějaký divný? Co se tím pohání? Ukazuje na to červená šipka.

Obrázek

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: ned bře 03, 2013 20:23
od MV
Není to jen napínák? Jinak by ten řemen musel mít samozřejmě drážky z obou stran, podle toho jak je tam vinutý, ne?

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: ned bře 03, 2013 21:08
od jeník1
MV píše:Není to jen napínák? Jinak by ten řemen musel mít samozřejmě drážky z obou stran, podle toho jak je tam vinutý, ne?
Nevím, proto se ptám. Snad se ozve Jarouš, ten to určitě ví :wink:

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: pon bře 04, 2013 7:24
od Jarouš
Je to napínák řemenu.

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: pon bře 04, 2013 17:35
od jeník1
Jarouš píše:Je to napínák řemenu.
Vždyť jsem to říkal že to ví :wink:

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: úte bře 05, 2013 7:38
od MV
A on Ti nefunguje, nebo proč to řešíš? Pokud nemáš, stáhni si e-Learn, tam najdeš většinu věcí před tím, než se budeš vůbec ptát :wink: Zrovna ten napínák tam třeba je.

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: úte bře 05, 2013 9:34
od jeník1
MV píše:A on Ti nefunguje, nebo proč to řešíš? Pokud nemáš, stáhni si e-Learn, tam najdeš většinu věcí před tím, než se budeš vůbec ptát :wink: Zrovna ten napínák tam třeba je.
Jsem to tam hledal, ale nemůžu to v Elearnu najít. Nevíš kde to tam je?

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: úte bře 05, 2013 12:04
od Jarouš
Pokud máš českou verzi e-learnu, tak stačí použít hledání slovního řetězce - "napínací kladka". Pokud anglickou, tak "belt tensioner" 8)

PS: časem budeš solidní mechanik - teoretik, protože budeš vědět co kde je, ale sám si nevyměníš ani svíčky.... :wink:

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: úte bře 05, 2013 12:17
od jeník1
PS: časem budeš solidní mechanik - teoretik, protože budeš vědět co kde je, ale sám si nevyměníš ani svíčky.... :wink:[/quote]

To máš pravdu :(

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: úte bře 05, 2013 12:31
od Zdenda
My si spíš s Nadou myslíme že si z nás všech dělá (_._) :D

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: úte bře 05, 2013 17:02
od lukin
to jo :-)

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: stř bře 06, 2013 10:22
od MV
Jasně, tajný agent FIAT ČR pro nábory do servisu :mrgreen:

Re: Co je Co pod kapotou

Napsal: pát čer 07, 2013 20:12
od jeník1
Zdravím, nevíte někdo, především Jarouš k čemu slouží konektor na fotce níže? Nachází se těsně pod expanzní nádrží chladící kapaliny (GP 1,2). Asi se něco přes něho napájí, protože dráty jsou silné.

Obrázek