Stránka 1 z 6

StanleyGP

Napsal: pon lis 01, 2010 21:12
od StanleyGP
Dobry den vsetkym,

Predstavujem Vam mojho krasavca zakupeneho na aukcii vo Viedni, inak cistokrvneho Taliana

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: pon lis 01, 2010 22:11
od Dušan
welcome
Bude?-li chtít, po?li 2 fota s popisem GP-čka na gpfans@centrum.cz ke zveřejnění do členů GPFANS na www.grandepuntofans.wgz.cz

Napsal: pon lis 01, 2010 22:25
od g-lobby
welcome

Napsal: úte lis 02, 2010 10:21
od Teddy86
welcome a napis nejake podrobnejsi info k autu. vybava, motor atd.

Napsal: úte lis 02, 2010 18:55
od benja
VÍTEJ MEZI NÁMI

Napsal: úte lis 02, 2010 22:00
od StanleyGP
Dakujem vsetkym za privitanie :)

Na zaciatok popisem moje cerstve zaciatky s GPckom..

Drobec je moje v poradi druhe auto, ktoreho som hrdym majitelom :D

Zacalo to nevinnym telefonatom na supervyhodny inzerat bledomodreho GP za neskutocnu cenu. Tak som tam zavolal ze sa aspon reku popytam kde je hacik. Pocas telefonatu som sa dozvedel ze cena nie je konecna, je to len priblizna cena na aukcii a bude este navysena cenou za aukcne poplatky a dovoz. Bol som trochu sklamany (aj ked som necakal zazraky), no chrobak uz bol v hlave.

Predajca ma nalakal na ucast na aukcii vo Viedni. A neolutoval som. Bola to laska na prvy pohlad :lol:
Este na nete som si toto moje biele nasiel ako jednu z najzaujimavejsich ponuk z pomedzi 200 aut. Bolo to uplne prve ktore som otvoril a nastartoval.. Vtedy som vedel ze odtial neodidem s prazdnymi rukami. Traktor pod kapotou krasne klepotal a uz bola ruka v rukave :)

V rohu som ale zrazu zazrel nieco na prvy pohlad zaujimavejsie.. Tiez biele, tiez patoro dveri ale 1.9 Sport v plnke.. zial baterka bola uz na nule a neslo ani nastartovat..az ked som prezrel vsetky auta, vratil som sa k nemu a nakopol ho cez prenosnu baterku. Katastrofalny zvuk studeneho naftoveho motora..ale 130 koni je 130 koni..tak som si ho dal na prve miesto v rebricku. Nastastie islo medzi prvymi na pretras a ked som sa dozvedel cenu za ktrou sa vydrazilo, skoro ma prekotilo.

Nevadi este stale tam bol ON. Cenovu latku som si nastavil o trocha vyssie ako na zaciatku. Ked sme sa dostali na jej uroven zacala nervozita..chlapik s ktorym som o auto bojoval prihodil este viac nez som bol ochotny na zaciatku dat..a vtedy som zariskoval a prihodil do placu dalsiu stovku..super zavahal a auto bolo odklepnute mne. Chcel ma este prebyt ale uz bolo neskoro :twisted:

End of part one :P

Chcete pokracovanie? Popisem moju prvu jazdu domov kde som zistil aku macku vo vreci som vlastne kupil :? , t.j. prvotne patalie s autom :lol:

Napsal: stř lis 03, 2010 8:23
od Teddy86
Samozrejmne pokracuj.

Napsal: stř lis 03, 2010 19:00
od Jirka
Výtej :)(: dal?í s touto motorizací, alespon u? nebudu tak sám.

Napsal: stř lis 03, 2010 20:16
od benja
moc hezky napsáno...myslím ?e nejen mě zajímá víc a čekám na pokračování...........!!!!!!!!

Napsal: stř lis 03, 2010 20:18
od dony
... tak nás nenapínej chlape :lol:

Napsal: stř lis 03, 2010 21:22
od StanleyGP
Tak dobre teda ukecali ste ma :lol:

Prvy kontakt sme uz mali za sebou, nevinne zoznamenie v pritmi zastresenej haly. Ked bol drobec vydrazeny isiel rovno von na parkovisko medzi ostatne tatose cakajuce na svojich novych majitelov. Chcel som si ho ist pozriet aj na dennom svetle, no kvoli hustemu lejaku sme chtiac-nechtiac museli sadnut do auta s kosostvorcom na kapote a naspat smer Slovensko..

Sukromny dovozca, ktory ma priviedol na aukciu, mi pre GPcko isiel zhruba po tyzdni, ked boli peniaze na ucte Talianskej lizingovky, t.j. byvaleho majitela. Doviezol ho k sebe na voziku do Trnavy domov na dvor. Tam poslusne cakalo, pokial sa vybavia formality ohladom prihlasenia. Cela maskarada s papierami trvala asi mesiac..

Ked som uz konecne drzal znacky od auta v ruke, ihned som sadol na vlak do Trnavy. Na dvore stal ON, v celej svojej bielej krase. Dostal zakladnu ocistnu kuru plus vycistenie motorovej casti v cene dovozu :) Ked som sa pohladom pokochal na nadhernych ladnych Talianskych krivkach, zacal som patrat po vybave. Clovek rychlo zabudne v zaplave ponukanych aut co ktore vozitko podrobne ponukalo..

Otvoril som dvere a prvu vec co som hladal bol tempomat. Ale packy nikde.. co uz.. Hmlovky? hmm aspon ze tam nedali take skarede zaslepky ako na opel.. Stresne okno? Kdeze.. Automaticka klima? ee, usmievali sa na jej mieste len tri ovladace s troma tlacitkami..

Je tam sice vybava Dynamic, ale jediny doplnok navyse bolo objednane carovne tlacitko ASR :) Obsahuje to aj Hill Holder, coz je velica dobra vec, kedze motor ma oproti benzinu poriadne oneskorene reakcie na plynovy pedal :D Uz aby napadol sneh a ja som mohol odskusat na parkovisku ako funguje ten zazracny system ESP (teda aspon dufam ze tam je :) )

Holt co sa technickeho stavu tyka, nebolo to az take ruzove.. Neviem cim to je, ale pri vybere ojazdeneho auta som na tuto vec asi zakliaty..

Prvy problem sa prejavil uz na prvych metroch.. Auto bolo dajake lenivsie a spomalovalo na neutrali.. Lava predna brzda sa zakusla do kotuca a povolila len ked sa jej chcelo.. takze ihned do garaze, koleso dole a podme opravovat.. problem bol, ze sa dostal bordel pod prachovku a brzda sa zle vracala na povodne miesto.. vycistilo sa to, namazalo sa to a problem bol prec. Auto zrejme dlhsie stalo a brzdy troska zahrdzaveli..

Prisiel vecer a ja som si v kludnom tempe 100km/h ukrajoval cestu domov po dialnici. Rusili ma ale divne vrzgajuce pazvuky od napravy.. Bol som ale kludny, pretoze tento problem identifikoval este mechanik v garazi. Na vine bolo vraj rozbite lozisko, ktorym je pripevnena poloos. To som zacal riesit az doma. Dal som to rozobrat kamosovi automechanikovi a prisiel na to, ze lozisko je ok, ale puzdro okolo neho ma obrovsku volu.. Tento diel sa dal krasne vymenit za ludovu cenu 35 Euro :) Ked uz to mal na zdvihaku tak rozobral, prekontroloval a precistil vsetky brzdy. Pre istotu. Preventivne vymenil aj stabilizacnu tycku na naprave (15e) a samozrejme olej a filtre.. Doprial som mu hned na zaciatku to najlepsie papanie: Shell Helix Diesel Ultra - 4 litre za 52 Euro :)
Prvotna investicia do auta ma vysla na zhruba 150 eciek aj s pracou, a spokojnost bola tym padom na mieste 8)

Auti malo este zopar drobnych much - detailov, ale tie sa postupne vychytavaju.. Je to fajin vozenie :D

Napsal: stř lis 03, 2010 21:37
od Jirka
To by mě zajímalo kam jsi nalil ty 4litry oleje, výměny si dělám sám a 3litry jsou skoro na max.

Napsal: stř lis 03, 2010 21:51
od StanleyGP
vraj sa do toho ma liat podla papierov 3.2 litra pri vymene..a tak aj bolo, 3 litre boli do tristvte rysky, potom som par kvapiek este dolial. Teraz to so sebou vozim v kufri keby nieco :)

opravy zverujem vyhradne do ruk profesionalneho mechanika vyuceneho v servise Fiat :D specializuje sa sice na koncern VW ale zatial mi vzdy pomohol aj s Fiatmi :)

zatial som v stadiu ze sa neodvazim moc na to sahat, holt malo som trenoval manualnu zrucnost na mojom starom favoritovi a teraz to tak vypada :D

Napsal: čtv lis 04, 2010 16:24
od Dušan
StanleyGP píše:Otvoril som dvere a prvu vec co som hladal bol tempomat. Ale packy nikde.. co uz.. Hmlovky? hmm aspon ze tam nedali take skarede zaslepky ako na opel.. Stresne okno? Kdeze.. Automaticka klima? ee, usmievali sa na jej mieste len tri ovladace s troma tlacitkami..

Holt co sa technickeho stavu tyka, nebolo to az take ruzove.. Neviem cim to je, ale pri vybere ojazdeneho auta som na tuto vec asi zakliaty..
Prvy problem sa prejavil uz na prvych metroch.. Auto bolo dajake lenivsie a spomalovalo na neutrali.. Lava predna brzda sa zakusla do kotuca a povolila len ked sa jej chcelo.. takze ihned do garaze, koleso dole a podme opravovat.. problem bol, ze sa dostal bordel pod prachovku a brzda sa zle vracala na povodne miesto.. vycistilo sa to, namazalo sa to a problem bol prec. Auto zrejme dlhsie stalo a brzdy troska zahrdzaveli..
Prisiel vecer a ja som si v kludnom tempe 100km/h ukrajoval cestu domov po dialnici. Rusili ma ale divne vrzgajuce pazvuky od napravy.. Bol som ale kludny, pretoze tento problem identifikoval este mechanik v garazi. Na vine bolo vraj rozbite lozisko, ktorym je pripevnena poloos. To som zacal riesit az doma. Dal som to rozobrat kamosovi automechanikovi a prisiel na to, ze lozisko je ok, ale puzdro okolo neho ma obrovsku volu.. Tento diel sa dal krasne vymenit za ludovu cenu 35 Euro :) Ked uz to mal na zdvihaku tak rozobral, prekontroloval a precistil vsetky brzdy. Pre istotu.
Tvůj styl nákupu ojetiny nějak nemů?u pochopit ... :idea: :idea:

Napsal: čtv lis 04, 2010 18:10
od StanleyGP
[/quote]
Tvůj styl nákupu ojetiny nějak nemů?u pochopit ... :idea: :idea:[/quote]

cele je to postavene na vybornej povesti najvacsej aukcnej firmy v europe. Skor, ako auto daju na drazbu, preveria technicky stav a povod vozidla. vsetky udaje zverejnia na internete, takze sa nemoze stat, ze kupis auto, ktore je nepojazdne alebo kratko pred smrtou. Tiez je velmi nepravdepodobne aby trojrocne auto bolo az tak katastrofalne zhumplovane. Samozerejme kazde auto ma svoje specificke muchy a tie treba na zaciatku vychytat. S tym treba pocitat.

Stale to je lepsi sposob ako ist do slovenskeho bazaru k poctivemu podvodnikovi, ktory ti zaruci ze auto bolo druhe v rodine pre slecinku co stym chodila iba do Tesca na kavicku a po troch rokoch ma "len" 65535 km. Takto uz zhruba vies do coho ides. Boli tam aj punta so 190tis km a keby ich stocis o stovku dole nikto nic zarucene nepozna ani pri 5km predvadzacej jazde ..