Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Nedělala tohle slabá baterka? Mám ten pocit, že jsem to starém GP měl a pak se baterka odporoučela (byla poddimenzována už v základu).
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
žádné opravy jsem neprováděl, pouze pravidelně dobíjím autobaterii,
a autobaterii mam spise predimenzovanou
asi to ničemu nevadí, ale přesto bych tomu chtel prijit na kloub
a autobaterii mam spise predimenzovanou
asi to ničemu nevadí, ale přesto bych tomu chtel prijit na kloub
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
ako ti pisu problem je zo starou bateriou ktora uz doziva. kup si novu priblem fiat riesil nahranim nove softu do RJ aktory problem odstranil ale baterka ti aj tak casom uz nenastartuje.
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Dekuji vsem za rady, poridim novou baterii a dam vedet.
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Já bych řekl, že pokud máš GP z prvních let výroby 2005, případně 2006, tak se jednalo o výrobní vadu a řešilo se to přehráním sw. Výměna baterie v tomto případě nic nevyřeší.
edit: neumím číst, 1nekros1 už tu výrobní vadu zmiňoval.
edit: neumím číst, 1nekros1 už tu výrobní vadu zmiňoval.
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
porovnat to s mojim neviem pretoze moja baterka skoncila stylom dosiel som domov a ked som chcel ist prec uz len odomkla auto a dalej ani tuk nic. a druha odvtedy drzi.
ale vela ludi to tu popisovalo ze k tomu bola aj neaka hlaska o prehriati kvapaliny ...
ale vela ludi to tu popisovalo ze k tomu bola aj neaka hlaska o prehriati kvapaliny ...
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
jj je na to zvláštní téma viewtopic.php?f=17&t=570 a tady viewtopic.php?f=17&t=2100
GP Dynamic 5D 1.4 77k dualogic, 16", skydome, navi, rear-cam
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Ex: Alfa Romeo Giulietta, 1.4 Multiair 170k, 17"
Ex: Fiat Bravo II Dynamic, 1.4 16V 90k, spiritual ivory, 17", navi, rear-cam
Ex: GP Fresh 3D 1.2 65k, cerna crossover, 16"
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Takže shrnutí - jak jsem slíbil. Vyměnil jsem autobaterii a problém - prosvicování kontrolky chlad. kapaliny při startu - zmizel. Je to zvláštní, ale začínám se asi pomalu opravdu přiklanět k tomu, že to souvisí s poklesem napětí - jak zde uváděl kolega. Problém softu bych asi vyloučil - alespoň u mě, nikdy dříve mi to nedělalo a vypadá to, že po výměně baterky to přestalo - alespoň prozatím.
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
nemas zac uz sa to tu riesi kazdy rok kolom dokola
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
-
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 37
- Registrován: pát kvě 01, 2015 16:39
- Bydliště: Ostrava
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Za sebe bych taky doplnil, že kontrolka měla pravdu. Laškovalo se mnou levé zadní brzdové světlo, resp. světlo jako celek. Občas nesvítilo vlákno brzdového světla, obrysové ano. Rozebral jsem světlo podruhé a odhalil, že jeden kontakt je zoxidovaný a trochu očouzený jak na světle, tak na svorce kabelu. Ve svorce se ten očouzený kontakt navíc jevil více rozevřený než ostatní. Plíšky jsem trochu přihnul do středu, v rámci možností oškrábal šroubovákem a kovovým kartáčkem, prostříkal znovu kontaktolem a zatím vše funguje, jak by mělo.
Aktuálně: Punto I, GP, Panda II, Bravo II, 500 II, Barchetta
Ex: Uno, Uno Logo, 2x Punto IIa, Punto IIb
Ex: Uno, Uno Logo, 2x Punto IIa, Punto IIb
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Zdarec , je tady nějáký zkušený bastlíř co zkoušel swap budíků z GPA (ten s velkým displejem ) na T-jet , trochu jsem se zasekl budíky mám spárované vše fachá jen tacho je pořád na 0...kudy dál toť otázka.
Gp 1.4 88 Žlutá
- SpiritWolker
- Návštěvník
- Příspěvky: 166
- Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Grande budiky som este neriešil .) ale skusme .) informacia o rychlosti ide v digitalnej forme cez can-zbernicu.
Tak to by malo fungovat normalne ako ostatne veci v palubaku. Takže info o rychlosti sa niekde po ceste stratilo v can zbernici
Alebo je rychlost v inom protokole can a nove budiky to nevedia spracovat. Pripadne je pokazeny ukazovatel, to si nemyslim.
Ked sa pripojiš diagnostikou do rj-motora tak rychlost auta ti ukazuje? Ked sa pripojiš do ABS tak ti tam rychlost auta ukazuje?
Rychlost auta sa može merat bud čidlom ABS ma kolese, alebo čidlom na prevodovke. To sa napriklad dalo prepinat v Punto 2 v bodycomputery. Skus pozriet v GP bodycomputery ci je tam niečo take iste v ponuke.
Tak to by malo fungovat normalne ako ostatne veci v palubaku. Takže info o rychlosti sa niekde po ceste stratilo v can zbernici
Alebo je rychlost v inom protokole can a nove budiky to nevedia spracovat. Pripadne je pokazeny ukazovatel, to si nemyslim.
Ked sa pripojiš diagnostikou do rj-motora tak rychlost auta ti ukazuje? Ked sa pripojiš do ABS tak ti tam rychlost auta ukazuje?
Rychlost auta sa može merat bud čidlom ABS ma kolese, alebo čidlom na prevodovke. To sa napriklad dalo prepinat v Punto 2 v bodycomputery. Skus pozriet v GP bodycomputery ci je tam niečo take iste v ponuke.
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Ahoj . Kabel napíchnu někdy příští týden pak se uvidí , zatím jsem tam zkusil dát zpět ty starý ,tam tacho jde i počítání km, takže signál o rychlosti do budíku jde ...Zajímavé je že ta stará přístrojovka nebliká (ujeté km ) i když už tam je určitě rozdíl protože s tím novým jsem něco už najel tak v jednotce i na budících musí být jiné hodnoty odjetých km.... to znamená že jednotka si starou přístrojovku pořád pamatuje ? Myslel jsem že když se dá nový modul starý už si jednotka nepamatuje a když ho tam dám znova měl by se znovu párovat ne ? Vypadá to teda že ty nové jsou neúplně zpárované a ty staré nejsou vymazané nebo co.
Jak budu moct prvně zkusím Multiecuscanu self test přístrojovky nebo jak se to jmenuje ....
Ještě dotaz když se rozklikám oknama v menu až na servis tak tam je číslo xxxxxx km to je k dalšímu servisu nebo od posledního co to znamená , bo je tam nějáká chujovina co mě nesedí na nic.
Jak budu moct prvně zkusím Multiecuscanu self test přístrojovky nebo jak se to jmenuje ....
Ještě dotaz když se rozklikám oknama v menu až na servis tak tam je číslo xxxxxx km to je k dalšímu servisu nebo od posledního co to znamená , bo je tam nějáká chujovina co mě nesedí na nic.
Gp 1.4 88 Žlutá
- SpiritWolker
- Návštěvník
- Příspěvky: 166
- Registrován: čtv lis 18, 2010 14:37
- Bydliště: Slovensko - Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
dik za info, takže to znamena že nova palubka nevie spravne spracovat info o rychlosti z can zbermice.
to parovanie sa spravne vola proxi radenie - priradenie novej rj do can zbernice, bodycomputer si zapameta viacej rj,
blikanie km palubaku neznamena rozdielne km v rj-motora a rj-budikov ale znamena že nova rj-budikov neni priradena do can-zbernice.
Mne sa zda že sa vo fiate da urobit upgrade firmweru bodycomputeru aby spravne fungovali nove nahradne posilovače. ja si myslim že asi v tom bude problem, je tam zmena komunikacie po can-zbernici, len neviem či potom bude fungovat stary posilovač
aky je rozdiel v rok vyroby auta a budikov?
to parovanie sa spravne vola proxi radenie - priradenie novej rj do can zbernice, bodycomputer si zapameta viacej rj,
blikanie km palubaku neznamena rozdielne km v rj-motora a rj-budikov ale znamena že nova rj-budikov neni priradena do can-zbernice.
Mne sa zda že sa vo fiate da urobit upgrade firmweru bodycomputeru aby spravne fungovali nove nahradne posilovače. ja si myslim že asi v tom bude problem, je tam zmena komunikacie po can-zbernici, len neviem či potom bude fungovat stary posilovač
aky je rozdiel v rok vyroby auta a budikov?
Opravujem servo-riadenia posilovac Fiat Punto GRANDE aj nove Fiat Punto EVO
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Chyba v rj: C1002, cena od 200e/5000kč +50e/1200kč montaž, je možne poslat aj poštou
SK mobil +421 905 642 805
CZ mobil +420 739 929 544
alebo napište spravu
Re: Palubní přístroje (budíky a kontrolky)
Rozdil data je par mesicu zitra reknu presne....jen s tim posilovacem si me vnukl myslenku ze AGP vlastne nema rezim city ale ma tam boost !!! ...to je vlastne jediny rozdil v te pristrojovce kontrolka boost a ne city. Aby to nakonec nebylo ono
Gp 1.4 88 Žlutá