Stránka 7 z 25
Napsal: ned dub 01, 2012 1:13
od g-lobby
Grande EVO píše:A uz vis co to bylo? A kolik tak bude stat oprava? Kde tankujes plyn? Me nejde do hlavy,ze by to bylo tim plynem,jako odpurci plynu maji hned jasno

, ja to mam taky prestavene od Fiatu a jsem max.spokojen,a tento 1,2 motor je ve spojeni s plynem bezproblemovy a zvlaste pri dnesnich cenach benzinu,nelituju penez za prestavbu
zatim nevim, trochu zacinam byt nervozni, plyn tankuju z 90% na Agipu...
Napsal: úte dub 03, 2012 14:30
od Jarous1
g-lobby: bude to blbost, uvidí?. Těsnění pod hlavou není ?ádná tragedie...
Napsal: úte dub 03, 2012 20:38
od 1nekros1
kolko si na tom plyne najazdil? mne to zdochynanie ked mal motor klesnut len na volnobeh robila aj felda aj wv polo a v obidvoch pripadoch to bola zaspinena klapka skrtiaca pozeral si ju vobec v akom je stave?
na favorite som na LPG najazdil 90000KM a iba 1x som menil tesnenie kipil som ho s 91000km hned som montoval LPG pri 120000 a dalsi majitel co viem menil tesnenie pri 250000km. tak co ja viem ....
teraz mam na lpg najazdencyh neako 30000km tak uvidime
Napsal: sob dub 07, 2012 0:00
od g-lobby
definitivni verdikt, snizena komprese ve dvou valcich způsobena v hlave motoru tedy ve ventilech, vzhledem k tomu ze tam pry nejde neco serizovat a take ze to je jen na dvou vlacích tak se asi jednalo o vyrobni vadu ale bohuzel zji?těna po zaruce... Oprava 30.000,- ted cekam na vyjadreni FIATu jestli to uzna jako skrytou výrobní vadu a přistoupí na částečnou spoluúčast na nákladech na opravu...
Napsal: sob dub 07, 2012 16:36
od Grande EVO
Vyrobni vada jo....to nasere....

auto mas po zaruce takze bych nespolehal na nejakou spoluucast Fiatu,mozna servis by mohl dat slevu na praci a Fiat na dily jinak .............snad zbyva poprat spolehlive vozitko po oprave
Napsal: sob dub 07, 2012 16:59
od 1nekros1
no vo fiate by som si to ani robit nedaval!!! poseru tam aj to co je dobre. a inde ta to bude stat 1/4 s ceny vo fiate
Napsal: sob dub 07, 2012 17:06
od Grande EVO
Taky moznost,pokud Ti nic nedaji,neslevi ,mas po zarukach........vykaslat se na ne
Napsal: pát dub 13, 2012 22:29
od g-lobby
pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...
Napsal: úte dub 17, 2012 16:47
od Grande EVO
No jo tak to velmi nasere,alespon slevu ti dali,praci Ti nebudou uctovat,ale 20 tisic je na skrytou vadu velka palka(ale neni to tak hrozny) snad jen at Ti ted Karel jen jezdi

Napsal: úte dub 17, 2012 21:07
od Jirka
g-lobby píše:pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...
Tohle jak popisuje? příčinu závady tak nastalo to, ?e není vůle na ventilech a zůstávají pootevřené a tim utíká tlak ze spalovacího prostoru.
To by, ale znamenalo ?e podlo?ky jsou u? nejslab?í jaké lze pou?ít a ne nejsilněj?í jak pí?e?,to by se jinak dalo vymezit, prostě dát slab?í.
Jinak i kdy? jsou u? tam nejslab?í tak je taky ře?ení jak vymezit vůle.
Prostě vyndat podlo?ky a hrníčky co v nich jsou podlo?ky.
Potom pomocí stopkové brusky ubrousit dříky ventilů a v?e slo?it.
To je jedna mo?nost ani přitom nemusí hlava dolů.
Nebo sundat hlavu motoru a celou ji odstrojit, vyndat ventily a prostě dříky ventilů zkrátit , třeba pomocí soustruhu a brusky, je to odborněj?í a přesněj?í ne? uvedená první mo?nost.
Jinak 20tis. jako spoluúčast za to co vůbec nemů?e? to je teda ranec.
Mnou popisované opravy jsou v řádech tisíců, hlavně za práci a ne za materiál.
Napsal: stř dub 18, 2012 18:52
od g-lobby
Jirka píše:g-lobby píše:pridavam dalsi informace, na ventilech byly uz z vyroby ty nejvetsi ?podlozky? jake se vyrabeji, takze uz nesly nastavovat. To je ta skryta vyrobni vada... Fiat mi blahosklone dal slevu na dily a servis mi nasmi uctovat za praci... I tak budu platit pres 20000,- Kc...
Tohle jak popisuje? příčinu závady tak nastalo to, ?e není vůle na ventilech a zůstávají pootevřené a tim utíká tlak ze spalovacího prostoru.
To by, ale znamenalo ?e podlo?ky jsou u? nejslab?í jaké lze pou?ít a ne nejsilněj?í jak pí?e?,to by se jinak dalo vymezit, prostě dát slab?í.
Jinak i kdy? jsou u? tam nejslab?í tak je taky ře?ení jak vymezit vůle.
Prostě vyndat podlo?ky a hrníčky co v nich jsou podlo?ky.
Potom pomocí stopkové brusky ubrousit dříky ventilů a v?e slo?it.
To je jedna mo?nost ani přitom nemusí hlava dolů.
Nebo sundat hlavu motoru a celou ji odstrojit, vyndat ventily a prostě dříky ventilů zkrátit , třeba pomocí soustruhu a brusky, je to odborněj?í a přesněj?í ne? uvedená první mo?nost.
Jinak 20tis. jako spoluúčast za to co vůbec nemů?e? to je teda ranec.
Mnou popisované opravy jsou v řádech tisíců, hlavně za práci a ne za materiál.
no ja jsem objednal uz hlavu a nove ventily, nicmene dekuji za objasneni toho jak to tam skutecne vypada... Potesujici alespon je, ze na vse vcetne prace dostanu opet zaruku 24 mesicu...
Napsal: pát kvě 04, 2012 21:54
od g-lobby
takze konecny ucet 20.661,- Kč material hlava motoru vcetne ventilu, ruzna tesneni, distancni podlozky, nejaka hadice, a zapalovaci kabel po 1500 km nutne serizeni plynu a kontrola motoru...
Klepání motoru 1,2
Napsal: sob kvě 19, 2012 18:27
od jeník1
Zdravím,
Nevím jestli je to klasické klepání způsobené předčasným vznícením směsi, jak to dělaly dvoutakty, ale podobný zvuk se mi ozývá z motoru. Pouze ov?em tehdy, neodpovídá-li rychlost auta zařazenému rychlostnímu stupni. Tak například to dělá nejvíc na čtyřku, jedu-li pomalu a zvy?uji rychlost. Typicky to dělá kdy? z dvojky zařadím rovnou čtyřku, tak se z motoru chvilku ozývá takový klepavý zvuk podobný "cinkání" motoru třeba u Trabanta. Kdy? se ov?em auto rozjete, zvý?í se otáčky tak to přestane. Taky to pozorujete? Jde o motor 1.2 benzín.
Re: Klepání motoru 1,2
Napsal: ned kvě 20, 2012 14:35
od Jarouš
jeník1 píše:Zdravím,
Nevím jestli je to klasické klepání způsobené předčasným vznícením směsi, jak to dělaly dvoutakty, ale podobný zvuk se mi ozývá z motoru. Pouze ov?em tehdy, neodpovídá-li rychlost auta zařazenému rychlostnímu stupni. Tak například to dělá nejvíc na čtyřku, jedu-li pomalu a zvy?uji rychlost. Typicky to dělá kdy? z dvojky zařadím rovnou čtyřku, tak se z motoru chvilku ozývá takový klepavý zvuk podobný "cinkání" motoru třeba u Trabanta. Kdy? se ov?em auto rozjete, zvý?í se otáčky tak to přestane. Taky to pozorujete? Jde o motor 1.2 benzín.
Ne, nepozorujeme, takhle prasácky toti? nepodtáčíme motor....
Re: Klepání motoru 1,2
Napsal: ned kvě 20, 2012 17:40
od jeník1
Ne, nepozorujeme, takhle prasácky toti? nepodtáčíme motor....[/quote]
Ale zase to míň ?ere
