Stránka 6 z 25

Napsal: pát lis 11, 2011 20:56
od Jarouš
jeník1 píše:
Kotas píše:
jeník1 píše: To jsi natřel zadní rezavé bubny nebo rezavý blok motoru? Blok motoru mám trochu chycený rezem, ale to prý nevadí, je to litina.
orezlý blok motoru nevadí, hlavně kdy? není pochcaný od oleje...jinak litina není tak náchylná,rzí řekněme povrchově...
mě ten rez dost překvapil, kdy? jsem měl Pandu s motorem 1.1 tak nikde ?ádný rez nebyl, mo?ná ten blok byl celý z hliníku...to u? nevím. tenhle motor 1,2 má asi blok motoru z litiny.
Je?tě takový dotaz, který jsem tady nena?el. 1,2 má rozvod OHV nebo OHC?
OHC - Fiat dělal OHC u? v 70-tých letech, OHV je pravěk (Favorit, Felicia)

Napsal: čtv pro 29, 2011 20:02
od g-lobby
:roll: tak chlapi, mam docela velkypeoblem. Kdyz dojizdim na neutral do mesta nebo k semaforum tak mi zhasina motor na benzin i na plyn. Ale co je horsi nekdy mi to zhasne i pri ?delsim? razeni treba na kruhaci a podobne. Nebo proste brzdim motorem do krizovatky a kdyz podrazuju tak to zhasne... A to uz se mi deje v podsgate pri prikazde jizde... Jsem z toho zoufaly...

Napsal: čtv pro 29, 2011 20:18
od Jarouš
g-lobby píše::roll: tak chlapi, mam docela velkypeoblem. Kdyz dojizdim na neutral do mesta nebo k semaforum tak mi zhasina motor na benzin i na plyn. Ale co je horsi nekdy mi to zhasne i pri ?delsim? razeni treba na kruhaci a podobne. Nebo proste brzdim motorem do krizovatky a kdyz podrazuju tak to zhasne... A to uz se mi deje v podsgate pri prikazde jizde... Jsem z toho zoufaly...
Vyčistit hrdlo ?krticí klapky, vyměnit svíčky, jezdit jenom na benzín :wink:

Napsal: čtv pro 29, 2011 20:25
od Jirka
Kdysi u felicie to dělalo vyfouklé těsnění mezi sáním motoru a hlavou motoru, ale u GP nevim jak to je jestli je to mo?ný.

Napsal: čtv bře 22, 2012 22:15
od g-lobby
takze dnes jsem dal Karla do servisu odpoledne jsem se dozvedel ze problemy zpusobuje nedostatecna komprese na dvou valcich. Konkretni zavadu tedy to co to zpusobuje zjisti az po rozebrani motoru... Mam se obavat? Po teto zkusenosti bych sve auto nikomu nedoporucil... Motor ma najeto jen 82000 a uz se do nej musi hrabat... Samozrejme celou opravu si musim hradit sam protoze karel je 8 mesicu po zaruce...

Napsal: pát bře 23, 2012 9:02
od jeník1
g-lobby píše:takze dnes jsem dal Karla do servisu odpoledne jsem se dozvedel ze problemy zpusobuje nedostatecna komprese na dvou valcich. Konkretni zavadu tedy to co to zpusobuje zjisti az po rozebrani motoru... Mam se obavat? Po teto zkusenosti bych sve auto nikomu nedoporucil... Motor ma najeto jen 82000 a uz se do nej musi hrabat... Samozrejme celou opravu si musim hradit sam protoze karel je 8 mesicu po zaruce...
Mo?ná to způsobila ta přestavba na plyn.

Napsal: pát bře 23, 2012 9:28
od Jarouš
g-lobby píše:takze dnes jsem dal Karla do servisu odpoledne jsem se dozvedel ze problemy zpusobuje nedostatecna komprese na dvou valcich. Konkretni zavadu tedy to co to zpusobuje zjisti az po rozebrani motoru... Mam se obavat? Po teto zkusenosti bych sve auto nikomu nedoporucil... Motor ma najeto jen 82000 a uz se do nej musi hrabat... Samozrejme celou opravu si musim hradit sam protoze karel je 8 mesicu po zaruce...
Nejspí? fouklé těsnění pod hlavou, v hor?ím případě podpálené ventily. Taky se přikláním k příčině "provoz na plyn"

Napsal: pát bře 23, 2012 16:47
od jeník1
Jarou? píše:
g-lobby píše:takze dnes jsem dal Karla do servisu odpoledne jsem se dozvedel ze problemy zpusobuje nedostatecna komprese na dvou valcich. Konkretni zavadu tedy to co to zpusobuje zjisti az po rozebrani motoru... Mam se obavat? Po teto zkusenosti bych sve auto nikomu nedoporucil... Motor ma najeto jen 82000 a uz se do nej musi hrabat... Samozrejme celou opravu si musim hradit sam protoze karel je 8 mesicu po zaruce...
Nejspí? fouklé těsnění pod hlavou, v hor?ím případě podpálené ventily. Taky se přikláním k příčině "provoz na plyn"
Chtěl jsem jít taky do přestavby na LPG, ale tahle tvoje porucha mne definitivně odradila :(

Napsal: pát bře 23, 2012 20:15
od Jirka
A co ventilová vůle, třeba bude stačit jen seřízení.
Jinak se také přikláním k tomu , ?e to způsobil provoz na plyn.
Přece jenom se plyn spaluje při vy??í teplotě.

Napsal: pát bře 23, 2012 21:18
od jeník1
Jirka píše:A co ventilová vůle, třeba bude stačit jen seřízení.
Jinak se také přikláním k tomu , ?e to způsobil provoz na plyn.
Přece jenom se plyn spaluje při vy??í teplotě.
Ale nejenom provoz na plyn mů?e po?kodit motor, ale i vlastní přestavba je dost brutální zásach do motoru. Vrtá se do sání a mů?e do válců spadnout nějaká ?pona apod.

Napsal: ned bře 25, 2012 17:20
od Jarouš
jeník1 píše:
Jirka píše:A co ventilová vůle, třeba bude stačit jen seřízení.
Jinak se také přikláním k tomu , ?e to způsobil provoz na plyn.
Přece jenom se plyn spaluje při vy??í teplotě.
Ale nejenom provoz na plyn mů?e po?kodit motor, ale i vlastní přestavba je dost brutální zásach do motoru. Vrtá se do sání a mů?e do válců spadnout nějaká ?pona apod.
A pak ?e se ten sporák vyplatí.... :lol:

Napsal: úte bře 27, 2012 11:41
od Grande EVO
g-lobby píše:takze dnes jsem dal Karla do servisu odpoledne jsem se dozvedel ze problemy zpusobuje nedostatecna komprese na dvou valcich. Konkretni zavadu tedy to co to zpusobuje zjisti az po rozebrani motoru... Mam se obavat? Po teto zkusenosti bych sve auto nikomu nedoporucil... Motor ma najeto jen 82000 a uz se do nej musi hrabat... Samozrejme celou opravu si musim hradit sam protoze karel je 8 mesicu po zaruce...
Pokud si dobre pamatuju tak jsi to prestavel az nejak v 50.000km,to je dle me pitomost aby to bylo plynem,jako po par km,mozna nekvalitni LPG tomu bych veril nebo ojety ventily ale komprese ve valcich to mi hlava nebere,kazdopadne napis,jsem zvedav

Napsal: úte bře 27, 2012 15:53
od jeník1
Grande EVO píše:
g-lobby píše:takze dnes jsem dal Karla do servisu odpoledne jsem se dozvedel ze problemy zpusobuje nedostatecna komprese na dvou valcich. Konkretni zavadu tedy to co to zpusobuje zjisti az po rozebrani motoru... Mam se obavat? Po teto zkusenosti bych sve auto nikomu nedoporucil... Motor ma najeto jen 82000 a uz se do nej musi hrabat... Samozrejme celou opravu si musim hradit sam protoze karel je 8 mesicu po zaruce...
Pokud si dobre pamatuju tak jsi to prestavel az nejak v 50.000km,to je dle me pitomost aby to bylo plynem,jako po par km,mozna nekvalitni LPG tomu bych veril nebo ojety ventily ale komprese ve valcich to mi hlava nebere,kazdopadne napis,jsem zvedav
No ono v těch firmách co dělají přestavby na LPG mají dost fofr, nedivil bych se kdyby ti motor nějak po?kodili. Být u toho jak to dělají vět?inou nejde a nikdy neví? co jim tam upadne apod. Auto je vyrobený primárně na benzín a hotovo.

Napsal: sob bře 31, 2012 8:18
od g-lobby
jeník1 píše:
Grande EVO píše:
g-lobby píše:takze dnes jsem dal Karla do servisu odpoledne jsem se dozvedel ze problemy zpusobuje nedostatecna komprese na dvou valcich. Konkretni zavadu tedy to co to zpusobuje zjisti az po rozebrani motoru... Mam se obavat? Po teto zkusenosti bych sve auto nikomu nedoporucil... Motor ma najeto jen 82000 a uz se do nej musi hrabat... Samozrejme celou opravu si musim hradit sam protoze karel je 8 mesicu po zaruce...
Pokud si dobre pamatuju tak jsi to prestavel az nejak v 50.000km,to je dle me pitomost aby to bylo plynem,jako po par km,mozna nekvalitni LPG tomu bych veril nebo ojety ventily ale komprese ve valcich to mi hlava nebere,kazdopadne napis,jsem zvedav
No ono v těch firmách co dělají přestavby na LPG mají dost fofr, nedivil bych se kdyby ti motor nějak po?kodili. Být u toho jak to dělají vět?inou nejde a nikdy neví? co jim tam upadne apod. Auto je vyrobený primárně na benzín a hotovo.
no jen upozornuji na to, ze prestavba probehla v autorizovandm servise Fiat v Plzni a tato prestavba byla schvalena primo Fiatem, a Fiat i vydal nedavno prohlaseni ze motory Fiat jsou konstruovane tak ze i pri prestavbe na plyn neni potreba dodatecne mazani ventilovych sedel ani valcu i pres to, ze lpg je ?suche? palivo

Napsal: sob bře 31, 2012 16:09
od Grande EVO
A uz vis co to bylo? A kolik tak bude stat oprava? Kde tankujes plyn? Me nejde do hlavy,ze by to bylo tim plynem,jako odpurci plynu maji hned jasno :D, ja to mam taky prestavene od Fiatu a jsem max.spokojen,a tento 1,2 motor je ve spojeni s plynem bezproblemovy a zvlaste pri dnesnich cenach benzinu,nelituju penez za prestavbu