Stránka 5 z 25

Napsal: sob čer 11, 2011 14:33
od MV
Myslel jsem si, ?e to je reklamní překlep, ale není (i v tom televizním spotu na Evo My Life to tak je)... na?e 1.2ka "dostala" o 4 koně navíc? Myslíte, ?e to je nějaká SW úprava jednotky, nebo se ty kobyly nyní počítají jinak? :lol:

http://www.fiat.cz/osobni-automobily/pu ... al/motory/

Napsal: sob čer 11, 2011 18:03
od Jirka
Je to úprava na euro5 a ta má 51kw, tak?e to souhlasí, pár koníků navíc to má.

Napsal: sob čer 11, 2011 20:51
od Dušan
A mně bylo divné, ?e Taliani v jiných autech nabízeli 1,2-ku s těmi 51 kw

Napsal: ned čer 12, 2011 0:55
od Grande EVO
jo ten motor ma ted 50kw je to euro 5,takze zas priduseny,takze ne kone navic spise naopak no pojede to hur,muj nazor a je tam automaticky stop a start system

problem

Napsal: ned čer 12, 2011 18:55
od Mara87
mam takovej zvlastni problem a nemyslim si ze budete vedet oc jde ale skusim to.
Tak pred 3 tydny kdyz jsem nastartoval (studeny motor) tak to zacalo delat takovej divnej zvuk. Jako by z prostoru od motoru zacalo neco klepat. Takovej tezkej bouchaci zvuk (jako kdyby litina) nebo co. Prirovnani je zvuk u stare lednicky ktera pri konci chlazeni tak divne zamlati ten kompresor. Ale klimu pustenou nemam. Dela to jen nekdy. Dneska to udelalo teprv po ctvrte. Dla to jen nekdy a to vzdy pri studenem motoru. Dela to i kdyz stojite na spojce nebo kdyz auto rozjizdite. Ale zaokamzik to prestane. Delka trvani tak 5 vterin. Dneska to bylo rychlejsi protoze me napadlo naprazdno trochu vytocit motor a hned to prestalo. Zbytek jizdy to uz neudela. Ani pri opetovnem startu. Tak nevim cim by to mohlo byt. Do servisu to davat nechci kdyz to nedela pokazde. S takovou by me akorad zadraho prohledli auto stim ze nic divneho nenasli. Prosim zda se stim nekdonesetkal popripade co stim udelal.

Napsal: pon čer 13, 2011 22:02
od excaliber
to Mara87:
podobne sa mi to správalo, keď som mal hladinu oleja takmer na spodnej ryske a zároveň som parkoval v miernom kopci. Zrejme motoru chvílu trvalo pokiaž sa premazal....

problem

Napsal: úte čer 14, 2011 7:16
od Mara87
Vim ze me to zere olej ale nemyslim si ze by tak rychle se strtil. odpoledne se mrknu. To by s ten olej musel stratit behem 3000km a to by byl teda extrem. Dnes rano jesem si vsiml ze kdyz to dela ten lupavej zvuk tak prestane tim ze jde pak motor sam do otacek (cca 1200ot), pri tom zvuku je tak na 1000ot. Tim to skonci. Myslim si ze v servise pri diagnostice prijsou na to co tomu je ne???

Napsal: úte črc 19, 2011 14:34
od milos79
mne to obacas cez zimu spravilo par krat, mne to pride akoby nieco o nieco buchlo, koleno vyfukoveho, katalizator a nieco ? nemoze byt nieco take ? tiez taky divny zvuk cinknutie

Napsal: pon srp 01, 2011 8:28
od Mara87
je to spis jako by mlatila klikovka ale ta by to delala furt, ne jenom po nastartovani. Je to hroznej zvuj, jako by tam neco mlatilo ale tezko rict odkud to jde.

Rezavý litinový blok motoru

Napsal: ned zář 18, 2011 16:04
od jeník1
Zdravím,
taky máte rezavý litinový blok motoru? Ono to není vidět, musíte si lehnout zepředu pod auto nebo ho zvednout. Taky jsem měl rezavý zadní bubny, ale ty jsem u? natřel barvou Hammerite, která je přímo na rez.

Napsal: úte říj 04, 2011 14:09
od badalandabad
hemerajt je okej mě vydr?el bez významné změny povrchu dvě zimy-mohu doporučit!:)

Napsal: pát lis 11, 2011 14:43
od jeník1
badalandabad píše:hemerajt je okej mě vydr?el bez významné změny povrchu dvě zimy-mohu doporučit!:)
To jsi natřel zadní rezavé bubny nebo rezavý blok motoru? Blok motoru mám trochu chycený rezem, ale to prý nevadí, je to litina.

Tlou??ka litinového bloku motoru

Napsal: pát lis 11, 2011 14:50
od jeník1
Zdravím,
nevíte někdo jak je tlustá ta litina bloku motoru. Někde jsem jsem četl, ?e i několik centimetrů.

Napsal: pát lis 11, 2011 16:31
od Kotas
jeník1 píše:
badalandabad píše:hemerajt je okej mě vydr?el bez významné změny povrchu dvě zimy-mohu doporučit!:)
To jsi natřel zadní rezavé bubny nebo rezavý blok motoru? Blok motoru mám trochu chycený rezem, ale to prý nevadí, je to litina.
orezlý blok motoru nevadí, hlavně kdy? není pochcaný od oleje...jinak litina není tak náchylná,rzí řekněme povrchově...

Napsal: pát lis 11, 2011 17:10
od jeník1
Kotas píše:
jeník1 píše:
badalandabad píše:hemerajt je okej mě vydr?el bez významné změny povrchu dvě zimy-mohu doporučit!:)
To jsi natřel zadní rezavé bubny nebo rezavý blok motoru? Blok motoru mám trochu chycený rezem, ale to prý nevadí, je to litina.
orezlý blok motoru nevadí, hlavně kdy? není pochcaný od oleje...jinak litina není tak náchylná,rzí řekněme povrchově...
mě ten rez dost překvapil, kdy? jsem měl Pandu s motorem 1.1 tak nikde ?ádný rez nebyl, mo?ná ten blok byl celý z hliníku...to u? nevím. tenhle motor 1,2 má asi blok motoru z litiny.
Je?tě takový dotaz, který jsem tady nena?el. 1,2 má rozvod OHV nebo OHC?