Stránka 5 z 15
Napsal: pát srp 19, 2011 17:19
od milhaus
Taky mi to ne?lo, ale zabral jsem fakt velkou silou, sedřel jsem si prst i nehet ale jde to...
Napsal: sob srp 20, 2011 13:57
od Honza°
milhaus píše:Taky mi to ne?lo, ale zabral jsem fakt velkou silou, sedřel jsem si prst i nehet ale jde to...
Tak a? kle?tě a ne zrovna malou silou. Nebýt tvého příspěvku byl bych podělanej a? za u?ima a takovou silou bych za to nikdy nevzal..
Řazení paráda!
Napsal: sob zář 24, 2011 21:04
od peterson
Zdravím.Mám horní část převodovky ?pinavou od oleje.Je tam nějaká černá zátka která nejde vysunout ven ale její víčko je uplně uvolněné.To je nějaké odvzdu?nění nebo co? Nebo je ta zátka v háji a proto to rosí olej ven.Nemáte s tím někdo zku?enost?
Napsal: sob zář 24, 2011 21:22
od Jarouš
peterson píše:Zdravím.Mám horní část převodovky ?pinavou od oleje.Je tam nějaká černá zátka která nejde vysunout ven ale její víčko je uplně uvolněné.To je nějaké odvzdu?nění nebo co? Nebo je ta zátka v háji a proto to rosí olej ven.Nemáte s tím někdo zku?enost?
Odvdu?nění převodovky, rosení normální.
Napsal: úte zář 27, 2011 19:17
od Lipi
Odporučate do prevodovky iny olej (TOTAL, Shell...) ako nahradu za TUTELU?
Či rad?ej da? znova tutelu... ?
Napsal: stř zář 28, 2011 23:42
od benja
?patně mi začala zaskakovat jednička?...v?e ostatní oukej!!!
Napsal: čtv zář 29, 2011 8:15
od Jakewh
Já mám zase řazení dvojky se zvukovým doprovodem a trojka jde jakoby přes zub

ale ta dvojka to dělá jen kdy? jdu z jedničky..kdy? podřazuju tak nic
Napsal: pon říj 03, 2011 22:50
od Lipi
AKá je predpísana hodnota obsahu naplni oleja pre 1.3MJT 6-kvalt prevodovku..?
Nekde sa uvadza 2.1L inde zase 2.3L...
Alebo sa to roby pomocou nejakeho kontrolneho ?roba na prevodovke?
Napsal: úte říj 04, 2011 21:18
od Jirka
Je tam kontrolní ?roub, ted jsem taky měnil olej v převodovce a stačí ti jen 2 litry, víc tam nedostane?.
Napsal: ned úno 12, 2012 11:54
od Lipi
Zdravim.... o zamrznutej pake teraz v mrazoch sa tu popisalo...
Včera som premazal WD-čkem a tak isto takou bielou vazelinou v spreji na čapy, ?altung čo je v strede zo spodu auta... pod tym plastovím krytom....
A nepomohlo..
Trocha som premazal aj na prevodovke... ale zrejme to zamrza v tych lankach... jak to tam premaza??
Je to tam uzavrete..
Napsal: ned úno 12, 2012 22:03
od 1nekros1
Jirka píše:Je tam kontrolní ?roub, ted jsem taky měnil olej v převodovce a stačí ti jen 2 litry, víc tam nedostane?.
to sa ma aj vymienat niekedy? sak zevraj to je dozivotne. comu zas neverim ale tak do 100000km to asi netreba menit
Napsal: ned úno 12, 2012 22:53
od lolek
zdravím,
mám teď chvili 1.3 MJET 55kw mám problém se řazením z 2 na 3 ... zjistil jsem, ?e kdy? třeba vyřadím, tak ?altrpáka zástane vyset mezi 1 a 2 a kdy? chci klasicky jen zlehka hodit 3 a nedám si pozor, tak mi to skočí na 1 ... tenhle jev jsem zjistil cca před 4měsicema jsem to vezl ze salonu, kde jsme měli auto na prodej, v tý době jsem si myslel, ?e to mů?e být tím, ?e auto chvili stálo a nejezdilo se s ním, ale teď s ním pravidelně jezdím cca 3týdny (najel jsem 1400km) a problém je pořád ten stejnej ...
byl jsem v autosalonu ve Znojmě odhlásit auto z jejich bazaru a ptal jsem se tam na tenhle problém a bylo mi řečeno ?e bude nejspí? kulisa KO a ?e bude nejspí? chtít výměnu ...
je to opravdu mo?né? popřípadě existuje je?tě nějaký jiný ře?ení? a pokud by to bylo kulisou a máte s tím někdo zku?enost, tak na kolik to mů?e vyjít (výměna)
díky

Napsal: úte úno 14, 2012 20:52
od peta
Nevím, jak je dělaný řadič na Grande, ale na MKII mi páka v příčném směru chodila ztuha, byl problém "vyhledat" kvalty - hlavně 3-5. Ře?il jsem lanovody, kulisu a nakonec to bylo na řadiči. Byly tam nějaká silonová ?? pouzdra a ty prostě nějak nabobtnaly a řadič se pohyboval ztuha a pru?ina vracející páku do základní polohy u? to nepřemohla. Stačilo trochu pouzdra vystru?it a bylo po problému. Viděl jsem se stejným problémem MKII víc. Za vy??ích teplot se to zhor?ovalo.
Nyní v mrazech mi totálně zamrzlo řazení na GP v příčném směru, vyndal jsem kompletní lanovody a z jednoho vytekla lou?ička vody. jak se tom dostala nevím (mytí ??), ale po vysu?ení a promazání OK.
Napsal: stř úno 15, 2012 12:10
od Lipi
A jak si dal dole tie lanovody?
Nejaky postup?
Musela asi ist dole baterka a dr?ak... aby si sa dostal k prevodovke... alebo to ?lo aj odspodu?
A co na strane ?altungu?
Napsal: stř úno 15, 2012 20:35
od peta
baterka ven, zespodu krycí plechy výfuku, pak se dostane? ke kulise