Stránka 5 z 6
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: pát čer 09, 2017 13:32
				od tkupilik
				pEvo: Mel jsem ten alternator venku a neni delanej aby se rozebiral, jsou tam bodove svary. Proste bych uz nikdy neveril dilu ve kterym se nekdo vrtal. Potiz je, ze novej alternator pro 1.2 (origo denso 90A) stoji 3500kc, repas jen o neco malo min, skoro zadna sleva. Takhle levnej alternator nedava financni smysl repasovat.
Doporucuju jit po Densu, je hodne levnej a je to originalni dil (alespon u tjetu).
Jeste tedy muzes zvazit treti cestu, udelat si to sam za 130E a mit tam origo novy dil 

 Za 'usetrenych' 120E si muzes koupit naradi na tu vymenu... je tam past v podobe horniho sroubu na altiku, hodina prace.
 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: pát čer 09, 2017 19:36
				od pEvo
				Mne práve v tom neautorizovanom servise tvrdil, že do môjho auta ide ten bosch, možno do 1.2 48kW s automatickou klimatizáciou dávali to? 
Do repasu by som šiel nerád, ale v každom servise mi prišlo že repas je bežná vec...len či to aspoň niečo vydrží...
Ja som na tieto veci ľavý, nerád by som pokazil viac vecí ako je 
 
EDIT - nasiel som dobre ze by to mal byt tento alternator? snad bude link funkcny - avsak nie som si isty ci to nie je tiez repas...
http://autodielygafa.sk/inshop/scripts/ ... as=tecdock
resp toto, to by malo byt nove
https://sk.as-pl.com/p/A6269(DENSO) 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: ned čer 11, 2017 18:46
				od radliky
				Sakra,aj mne predvcerom po starte zacal pískať altik  

 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: ned čer 11, 2017 19:58
				od pEvo
				Mne to už v podstate týždeň šlape ako hodinky, žiadny pazvuk, dobíjanie nesvieti...akoby sa nič nedialo 

 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: úte čer 13, 2017 16:22
				od radliky
				Aj ja som uz tyzden v pohode 
 
 
Uvidime ci ma to necakane niekde nenecha  

 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: sob čer 24, 2017 16:16
				od pEvo
				Tak mám alternátor vymenený, dal som tam nový denso 70A, nie 90A, aj pôvodne tam bol 70A. 300€ komplet aj s robotou. Tak snáď zase niečo vydrží.
Inak starý alternátor z vonku ako nový, iba špinavý.
Autorizovaný servis tvrdil že je prasknutý - a diagnostiku tejto závady som platil - odporúčam vyhnúť sa klamárom z auto impex na Rožňavskej v Bratislave. Ešte sa mi tam technik snažil nahovoriť že repasovaný diel je nový.
			 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: čtv zář 21, 2017 10:12
				od radliky
				No nakolko sa posledne dni pazvuky od altiku vratili idem objednat aj ja Lucas Electric 70A za 77€,vymenu snad zvladnem  
 
   
 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: pon pro 11, 2017 7:23
				od Fido162
				Čau neví někdo originál číslo alternátoru na GP 1.4 8v 57kw r.v 2007? Eper mě nechce vůbec pustit vždy to hodí error. Díky
			 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: pon pro 11, 2017 18:15
				od jeník1
				
			 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: pon pro 11, 2017 22:33
				od tkupilik
				Zalezi na vybave, ten co poslal jenik je spis blbej, dynamik mel klimu a tam byl jinej alternator se kterym nejde napinat remen a je natvrdo prisroubovanej k ramu.
			 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: úte pro 12, 2017 15:34
				od Fido162
				Asi to dopadne tak že altík vyndám azjistím číslo přímo na něm
tkupilik píše: ↑pon pro 11, 2017 22:33
Zalezi na vybave, ten co poslal jenik je spis blbej, dynamik mel klimu a tam byl jinej alternator se kterym nejde napinat remen a je natvrdo prisroubovanej k ramu.
 
 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: úte pro 12, 2017 18:18
				od tkupilik
				no nebo nejaky funkcni eper a tvoje VIN. Ale v zaklade pokud mas klimu, vsechny benziny pouzivaji altiky o stejnym rozmeru (ten ram je stejny / blok je stejny), takze tam pujde dat jakykoliv. Mechanika vypada jako ty fotky co jsem sem dal jednu, dve stranky zpet. Treba k tjetu davali nejvykonejsi altik 120A, ale mam tam 90A z atmosfery (nejka vybava s paketem rozmrazovani zrcatek a tak), protoze stal skoro pulku... standartni alternatory u atmosfer byly myslim kolem 70A, to uvidis v katalogu prodejce.
			 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: stř pro 13, 2017 15:07
				od Fido162
				No zítra jej vytáhnu a podívu se přímo na altík. Přístup je tam jak penězům zase nějaký ital něco vymyslel nemůže to být prostě z vrchu jak u ostatních aut potřebuješ k tomu minimálně sloupový zvedák. Dám tam normálně ten co tam má být. Jen se zeptám má někdo zkušenosti s těma altíkama co se prodávají za 2500,- prodejci u toho píšou že je to nové ale nějak se mi to nezdá hlavně cenou. Aby to nebyl repas. Našel jsem totiž denso za 2500,- a u densa se mi nezdá že by šlo o repas
tkupilik píše: ↑úte pro 12, 2017 18:18
no nebo nejaky funkcni eper a tvoje VIN. Ale v zaklade pokud mas klimu, vsechny benziny pouzivaji altiky o stejnym rozmeru (ten ram je stejny / blok je stejny), takze tam pujde dat jakykoliv. Mechanika vypada jako ty fotky co jsem sem dal jednu, dve stranky zpet. Treba k tjetu davali nejvykonejsi altik 120A, ale mam tam 90A z atmosfery (nejka vybava s paketem rozmrazovani zrcatek a tak), protoze stal skoro pulku... standartni alternatory u atmosfer byly myslim kolem 70A, to uvidis v katalogu prodejce.
 
 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: stř pro 13, 2017 18:04
				od tkupilik
				Tak muze to byt zrepasovane denso 

 Repasy se poznaji podle toho, ze chteji zpet ten stary dil. Tohle by mel  byt novy a je to osvedceny obchod 
https://www.motora.cz/autodily?ArtNr=DA ... GenArtNr=4
Edit: tady jsem to kupoval, jen to byl ten vykonejsi / drazsi model.
 
			
					
				Re: Alternátor a vše kolem něj
				Napsal: čtv pro 14, 2017 15:19
				od Fido162
				Ano jak pises muze to byt repasovany denso. Díky za odkaz. Doufám že to co nejdříve vyměním ať je klid.