Stránka 4 z 4
Napsal: sob úno 27, 2010 14:41
od Raven
...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.
O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...
hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
Napsal: sob úno 27, 2010 21:19
od Jirka
Jarou? píše:O problémech se ?patně vyře?enou zástavbou motoru 1.2 TSI v některých modelech DAS auto se u? v?eobecně ví - důsledkem je nedostatečný odvod tepla v okolí turba a tím pádem jeho výrazně sní?ená ?ivotnost (několik kousků se nedo?ilo 50 tkm).
Proč cpát do Fiatu nějaký takový das motor (z kterého nepochopitelně jistá skupina lidí uchcává), kdy? je tady technologie Multiair, která ve spojení s přeplňováním poskytuje daleko vy??í výkon a men?í spotřebu. Koneckonců, proč mít v autě 1.2 TSI s 77 kW, kdy? existuje 1.4 T-JET s 88 kW?

T-jet je dota?eněj?í a? do konce má i turbo chlazené vodou pro vět?í ?ivotnost proto?e u benzínu je vět?í teplota spalin.

Napsal: sob úno 27, 2010 21:26
od Jirka
Raven píše:...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.
O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...
hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
Tak je vidět , ?e neví? jakej rozdíl je mezi atmosfériskym motorem a přeplnovaným .
Koukni na hodnoty točivého momentu a otáčky v kterých vrcholí a pak hodno?, to co tě hlavně tahá za jízdy a co cítí? není jenom výkon ale předev?ím točivý moment.
Zkrátka a jednodu?e 1,4 bez turba a 1,4 turbo je co se týká jízdních pocitů je rozdíl třídy papírově mezi těma motorama je 18kw, svez se a pak hodno?

Napsal: sob úno 27, 2010 21:35
od Jarouš
Raven píše:...proc si porizovat 1.4T-jet 88kW, kdyz si mohu poridit 1.4T 132kW co ma Abarth SS nebo 1.4Twincharger rovnez 132kW co ma Ibiza Cupra....osobne mi pripadne ten motor 1.4T-jet takovej o nicem...protoze vykonove uz tam nevidim zas tak brutalni rozdil proti 1.4StarJetu...pokud chci rychlyho Itala, tak jedine ty 1.4T co maji 114 nebo 132kW.
O zivotnosti te koncerove 1.2 TSI tezko ted neco soudit...osobne se mi ten motor libi, neni to nic pro sportovce, ale treba v autech urcenym primarne jako nakupni kabelka do mesta, tzn. VW Polo (btw polo ma s 1.2Tsi stovku za 9.7s, coz je slusnej cas...), atd. si ho umim dobre predstavit....ono je fakt, ze ty trivalcove hruzy HTP uz potrebovali nejakou ve stejne objemove kategorii, dustojnou a oturbenou nahradu...mezi nama, mel jsem tu cest s 1.2v GP a reknu vam velebnosti, to auto absolutne nejelo...to jsem v tom jel sam...
hodne ted uvazuju jestli vzit AR Mito s 1.4T nebo sehnat Abartha...je to moc moc tezky rozhodovani, oba vozy jsou krasne, myslim si, ze Alfa ma lepsi podvozek, ale zase udajne o tridu slabsi zpracovani
vra? se o stránku zpět a přečti si tu debatu je?tě jednou a pořádně. Tady je řeč o 1.2 motorizaci v GP (primárně určené právě do města) a konkurenční (jen a pouze kubaturou) koncernové 1.2 TSI. K té má Fiat postavenou 1.4 T-JET (88kW, 200 Nm). Nikdo tady neře?í motor na "pořádné svezení".
Závěrem - pokud nepozná? rozdíl mezi 70 kW u atmo Starjetu a 88 kW u stejné kubatury s turbem (18 kW rozdíl, o krou?áku ani nemluvím), tak se na téma srovnávání motorů rad?i moc nerozepisuj

Napsal: ned úno 28, 2010 12:02
od misha
Kriss píše:Děkuji jarousi, za podporu. A sem rád ?e nejsem sam kdo o techto motorech slysel spatne veci.
Z tvého příspěvku jsem pochopil, ?e mluví? obecně o objemu 1200ccm a ?e v kombinaci s turbem se nedo?ije 100.000km. Pokud to bylo adresováno na TSIčko od VW, tak to pak chápu.

Ano, motor vypadal slibně, ale ukazuje se ?patné chlazení turba, jak říká Jarou?.
Napsal: pon bře 01, 2010 11:04
od Petr1985
nemohu souhlasit s tvrzením, ?e ke koncernové 1.2TSI má Fiat alternativu v podobě1.4 T-jet...u? jen z principu objemu a tím daných sazeb poji?tění, k čemu? u nás zakázník přihlí?í....k 1.4T-jetu má koncern 1.4TSI 90kW, která, no lehce se mi to neříká

, není tak dobrá jako italský motor.
co já vím, tak alternativu k 1.2TSI má tak mo?ná Renault se svojí 1.2TCE....
jinak srovnávat 1.4 StarJet a T-jet to vá?ně ani omylem nejde...ja měl tu mo?nost jezdit s oběma a měl jsem chvílemi pocit, ?e ta 1.4 s turbem má snad dvojnasobný výkon...jízdní po?itek je úplně jinde.
pokud bych se já rozhodoval, mezi Alfou MiTo nebo GP Abarth, tak vemu Alfu, ale ?ádnej racionální důvod by v tom moc nebyl...prostě se mi MiTo víc líbí...
Napsal: pon bře 01, 2010 12:15
od Jarouš
Petr1985 píše:nemohu souhlasit s tvrzením, ?e ke koncernové 1.2TSI má Fiat alternativu v podobě1.4 T-jet...u? jen z principu objemu a tím daných sazeb poji?tění, k čemu? u nás zakázník přihlí?í....k 1.4T-jetu má koncern 1.4TSI 90kW, která, no lehce se mi to neříká

, není tak dobrá jako italský motor.
co já vím, tak alternativu k 1.2TSI má tak mo?ná Renault se svojí 1.2TCE....
jinak srovnávat 1.4 StarJet a T-jet to vá?ně ani omylem nejde...ja měl tu mo?nost jezdit s oběma a měl jsem chvílemi pocit, ?e ta 1.4 s turbem má snad dvojnasobný výkon...jízdní po?itek je úplně jinde.
pokud bych se já rozhodoval, mezi Alfou MiTo nebo GP Abarth, tak vemu Alfu, ale ?ádnej racionální důvod by v tom moc nebyl...prostě se mi MiTo víc líbí...
jj, má? pravdu, na koncernovou 1.4 TSI jsem zapoměl, opravdu je to výkonová a objemová alternativa fiatovkého T-JETu. V pricipu ?lo v počátku této debaty o "povzdech" proč Fiat nabízí atmosférickou městskou 1.2, ale koncern 1.2 TSI. Myslím, ?e je třeba na toto srovnání koukat z pohledu koncernové 1.2 HTP, která stojí proti 1.2 Fiat... No stojí proti - spí? stojí hodně vzadu

1.2
Napsal: pon bře 01, 2010 13:43
od Mellow
Vzhledem k tomu, ze jezdim vetsinou jen po meste, 1.2 bych bral znovu bez turba, ale kdyby se delal 1.2 Fire a 1.2 s turbem, myslim, ze by si obe varianty s ohledem na cenu nasly kupce. Pro GP by 1.2 s turbem byla myslim zcela dostacujici pohonna jednotka pro pekne svezeni.

Napsal: pát kvě 21, 2010 11:12
od Ondraaaaa
chlay jake a kde se daji sehnat svicky ,,denzo,, pro GP 1.2 nemohu je sehnat
Napsal: pát kvě 21, 2010 11:30
od Teddy86
Tady najdes jaky typ tam patri. Pak uz jen hledej na netu podle cisla vyrobku.
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... &cc=&FF=50
Napsal: pát kvě 21, 2010 11:55
od Ondraaaaa
Napsal: pát kvě 21, 2010 17:56
od dony
... mimochodem servisák v Hradci,kdy? projí?děl můj ubohý t-jet,konstatoval,?e nad 100km/h alfa mito prostě nejede,byl hodně překvapený jak pun?a uhání a? do maxima,samo,?e o čipu jsem se nezmíníl a ani to nebylo třeba,proto?e je jen decentní,tak nezatracuj něco,v čem si si nevezl (_._)
