Stránka 4 z 15
					
				
				Napsal: pon pro 13, 2010 15:21
				od Macek
				taky se mi to stava ze jde prvnich par minut hure radit.
bany: a kde se nachazi ta plastova krabicka, jeste uvnitr nebo nekde venku?
			 
			
					
				
				Napsal: pon pro 13, 2010 17:02
				od Jarouš
				Platí pro 5Q. U 6Q předpokládám stejný postup. Předevčírem jsem to otestoval na vlastním autě a musím říct, ?e teď je to paráda. 

 
			
					
				
				Napsal: úte pro 14, 2010 9:47
				od .bany
				zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ...  

 nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
 
			
					
				
				Napsal: úte pro 14, 2010 9:48
				od .bany
				Macek píše:taky se mi to stava ze jde prvnich par minut hure radit.
bany: a kde se nachazi ta plastova krabicka, jeste uvnitr nebo nekde venku?
 ta krabicka je hned u prevodovky mezi (nad)prevodovkou a kasli smer do vnitr pod volant jakoby vedou dva lanovody... viz obr od Jarouse
 
			
					
				
				Napsal: úte pro 14, 2010 10:42
				od domcek
				Taketo podrobne montazne postupy sa daju zohnat niekde na WEBe? To by sa celkom hodilo.
			 
			
					
				
				Napsal: úte pro 14, 2010 11:45
				od .bany
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte pro 14, 2010 18:22
				od Jarouš
				.bany píše:zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ...  

 nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
 
rozdělávat kulisu???  

  mrkni na to pořádně. Jenom vyhrne? pytel fofrklacku, zaaretuje? ho v neutrálu, pak odjistí? čudl na té krabičce na jednom táhle u převodovky, nechá? a? se posune kam chce, zajistí?, fofrklacek odaretuje? a hotovo. Práce bez jákéhokoliv nářadí, na 5 minut, s cigárem v ruce 
 
 
Seřizuje se jenom výkyv páky vlevo/střed/vpravo. Nic víc.
 
			
					
				
				Napsal: úte pro 14, 2010 19:24
				od .bany
				ja vim ze kulisa je jinde  ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut  

 a teprv povolit hmatak  radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den  

 
			
					
				
				Napsal: stř pro 15, 2010 12:57
				od benja
				.bany píše:ja vim ze kulisa je jinde  ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut  

 a teprv povolit hmatak  radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den  

 
pár vteřin 

 
			
					
				
				Napsal: stř pro 15, 2010 14:03
				od .bany
				benja píše:.bany píše:ja vim ze kulisa je jinde  ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut  

 a teprv povolit hmatak  radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den  

 
pár vteřin 

 
 
 jak u koho ...
 
			
					
				ŘAZENÍ
				Napsal: čtv dub 21, 2011 9:39
				od Snoopy
				Ahoj chtěl bych se zeptat nekoho jestli nemel stejny problem jako ja ,mam naftu 1.3...A tedka jsem si zacal vsimat ze jde obcas blbe zaradit 1.stupen a  radicka se nevrazi po vyrazeni 1.stupne zpet na neutral a zustane naklonena k leve strane...Jeste jsem si vsiml ze to dela pouze po tom co je teplo treba kdyz tedka za teplejch dni posledni tyden jedu do prace a le kdyz jedu vecer domu a je chladnejc tak je uplne v pohode...Zkousel jsem uz promazat ty tahla na prevodovce...ale to nijak vyznamne nepomohlo...Tak jestli by mel nejkdo podobnou zkusenost nebo radu tak bych byl vdecnej.
			 
			
					
				zaseknutá řadička
				Napsal: stř čer 29, 2011 21:02
				od Punta06
				Zastavil jsem, vystoupil, poře?il, vrátil zpět do auta, odemknul zpátečku, vyřadil  a nastartoval.
U? jsem nezařadil  
 
 
Co teď, vypnul jsem mototr a zkusil zařadit 2. stupeň a nastartoval.
Rozjezd na 2jku a jedu, zkou?ím řadit a opět je v?e OK.
Co to mohlo být 
 
 
Předem díky
 
			
					
				
				Napsal: stř črc 27, 2011 19:23
				od tkupilik
				K te 1,3 nafte nikdo nic nevi?? Na prevodovce vubec nejsou ty aretacni chnapky a ani v eperu nezminujou moznost to seridit (alespon v tech kapiotolach ze kterych je ten obrazek vyse vykopirovan)
			 
			
					
				
				Napsal: pát srp 05, 2011 17:26
				od milhaus
				Jarou? píše:.bany píše:zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ...  

 nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
 
rozdělávat kulisu???  

  mrkni na to pořádně. Jenom vyhrne? pytel fofrklacku, zaaretuje? ho v neutrálu, pak odjistí? čudl na té krabičce na jednom táhle u převodovky, nechá? a? se posune kam chce, zajistí?, fofrklacek odaretuje? a hotovo. Práce bez jákéhokoliv nářadí, na 5 minut, s cigárem v ruce 
 
 
Seřizuje se jenom výkyv páky vlevo/střed/vpravo. Nic víc.
 
Taky jsem to vyzkou?el a musím říct ?e je to teď paráda.?ajtka jde přesně.Deset minut s cigárem v ruce  

  ( ne?el mi povolit ten plastový bazmekt)
 
			
					
				
				Napsal: úte srp 16, 2011 23:06
				od Honza°
				Jarou? píše:Platí pro 5Q. U 6Q předpokládám stejný postup. Předevčírem jsem to otestoval na vlastním autě a musím říct, ?e teď je to paráda. 

 
Zdravim, taky vyzkou?eno! 
Jak pí?e Jarou?..platí to jak pro pěti, tak pro ?estikvalt. V ?estikvaltu se pouze tro?ku li?í tvarem plastový díl do kterého se aretuje řadicí páka pokud mě pamě? ne?álí..
Jinak na 5Q pohoda, seřízeno - řadí se lépe!
U sebe na 6Q jsem ztroskotal na poslednim kroku..ten prevít v motoru odjistim, ale "zatlačit dolů vodítko pru?iny(1b)" mi ani nadpozemskou silou nejde. Ani silikon ve spreji ani wdéčko nic nevyře?ilo..bohu?el, prostě a jednodu?e mi to nejde stisknout. Mírně nasrán..