Stránka 4 z 15

Napsal: pon pro 13, 2010 15:21
od Macek
taky se mi to stava ze jde prvnich par minut hure radit.
bany: a kde se nachazi ta plastova krabicka, jeste uvnitr nebo nekde venku?

Napsal: pon pro 13, 2010 17:02
od Jarouš
Platí pro 5Q. U 6Q předpokládám stejný postup. Předevčírem jsem to otestoval na vlastním autě a musím říct, ?e teď je to paráda.

Obrázek

Napsal: úte pro 14, 2010 9:47
od .bany
zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... :lol: nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...

Napsal: úte pro 14, 2010 9:48
od .bany
Macek píše:taky se mi to stava ze jde prvnich par minut hure radit.
bany: a kde se nachazi ta plastova krabicka, jeste uvnitr nebo nekde venku?
ta krabicka je hned u prevodovky mezi (nad)prevodovkou a kasli smer do vnitr pod volant jakoby vedou dva lanovody... viz obr od Jarouse

Napsal: úte pro 14, 2010 10:42
od domcek
Taketo podrobne montazne postupy sa daju zohnat niekde na WEBe? To by sa celkom hodilo.

Napsal: úte pro 14, 2010 11:45
od .bany

Napsal: úte pro 14, 2010 18:22
od Jarouš
.bany píše:zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... :lol: nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
rozdělávat kulisu??? :lol: mrkni na to pořádně. Jenom vyhrne? pytel fofrklacku, zaaretuje? ho v neutrálu, pak odjistí? čudl na té krabičce na jednom táhle u převodovky, nechá? a? se posune kam chce, zajistí?, fofrklacek odaretuje? a hotovo. Práce bez jákéhokoliv nářadí, na 5 minut, s cigárem v ruce :wink:

Seřizuje se jenom výkyv páky vlevo/střed/vpravo. Nic víc.

Napsal: úte pro 14, 2010 19:24
od .bany
ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut :lol: a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den :)

Napsal: stř pro 15, 2010 12:57
od benja
.bany píše:ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut :lol: a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den :)
pár vteřin :lol:

Napsal: stř pro 15, 2010 14:03
od .bany
benja píše:
.bany píše:ja vim ze kulisa je jinde ale uz jenom vyndat ten kozenej zmrd kolem tyce je ukol na 5 minut :lol: a teprv povolit hmatak radicky to mi taky slo hrozne paradne ... asi zrejme dobrej vyrobni den :)
pár vteřin :lol:
:lol: jak u koho ...

ŘAZENÍ

Napsal: čtv dub 21, 2011 9:39
od Snoopy
Ahoj chtěl bych se zeptat nekoho jestli nemel stejny problem jako ja ,mam naftu 1.3...A tedka jsem si zacal vsimat ze jde obcas blbe zaradit 1.stupen a radicka se nevrazi po vyrazeni 1.stupne zpet na neutral a zustane naklonena k leve strane...Jeste jsem si vsiml ze to dela pouze po tom co je teplo treba kdyz tedka za teplejch dni posledni tyden jedu do prace a le kdyz jedu vecer domu a je chladnejc tak je uplne v pohode...Zkousel jsem uz promazat ty tahla na prevodovce...ale to nijak vyznamne nepomohlo...Tak jestli by mel nejkdo podobnou zkusenost nebo radu tak bych byl vdecnej.

zaseknutá řadička

Napsal: stř čer 29, 2011 21:02
od Punta06
Zastavil jsem, vystoupil, poře?il, vrátil zpět do auta, odemknul zpátečku, vyřadil a nastartoval.
U? jsem nezařadil :evil:
Co teď, vypnul jsem mototr a zkusil zařadit 2. stupeň a nastartoval.
Rozjezd na 2jku a jedu, zkou?ím řadit a opět je v?e OK.

Co to mohlo být :?:

Předem díky

Napsal: stř črc 27, 2011 19:23
od tkupilik
K te 1,3 nafte nikdo nic nevi?? Na prevodovce vubec nejsou ty aretacni chnapky a ani v eperu nezminujou moznost to seridit (alespon v tech kapiotolach ze kterych je ten obrazek vyse vykopirovan)

Napsal: pát srp 05, 2011 17:26
od milhaus
Jarou? píše:
.bany píše:zbytecne moc slozity rozdelavat kulisu ... :lol: nastrikal sem lana silic olejem a posunul o zub a uz to fungovalo - ale byl to hokus pokus no kterej nahodou vysel bez delsich uprav ... takze uprave zdar ...
rozdělávat kulisu??? :lol: mrkni na to pořádně. Jenom vyhrne? pytel fofrklacku, zaaretuje? ho v neutrálu, pak odjistí? čudl na té krabičce na jednom táhle u převodovky, nechá? a? se posune kam chce, zajistí?, fofrklacek odaretuje? a hotovo. Práce bez jákéhokoliv nářadí, na 5 minut, s cigárem v ruce :wink:

Seřizuje se jenom výkyv páky vlevo/střed/vpravo. Nic víc.

Taky jsem to vyzkou?el a musím říct ?e je to teď paráda.?ajtka jde přesně.Deset minut s cigárem v ruce :lol: ( ne?el mi povolit ten plastový bazmekt)

Napsal: úte srp 16, 2011 23:06
od Honza°
Jarou? píše:Platí pro 5Q. U 6Q předpokládám stejný postup. Předevčírem jsem to otestoval na vlastním autě a musím říct, ?e teď je to paráda.

Obrázek
Zdravim, taky vyzkou?eno!
Jak pí?e Jarou?..platí to jak pro pěti, tak pro ?estikvalt. V ?estikvaltu se pouze tro?ku li?í tvarem plastový díl do kterého se aretuje řadicí páka pokud mě pamě? ne?álí..
Jinak na 5Q pohoda, seřízeno - řadí se lépe!
U sebe na 6Q jsem ztroskotal na poslednim kroku..ten prevít v motoru odjistim, ale "zatlačit dolů vodítko pru?iny(1b)" mi ani nadpozemskou silou nejde. Ani silikon ve spreji ani wdéčko nic nevyře?ilo..bohu?el, prostě a jednodu?e mi to nejde stisknout. Mírně nasrán..