Stránka 4 z 7

Napsal: stř pro 23, 2009 11:13
od milhaus
Teddy86 píše:cera mi to taky chytlo na poprve tak jsem zvedav na dnesek. Jinak baterku asi dobiju. Komu vyletava rucicka teploty motoru a pak spadne dolu tak reseni je prehrani softwaru RJ. Mi to delalo taky po prehrani ani jednou.

mi vyletí ručičky na horu tak při - 4, zatím jsem to neře?il ale předevčírem jsme měli - 12 a tak nějak mi v motoru "zachrčelo" chvilku to je?tě bylo sly?et a pak to přestalo...

Napsal: čtv pro 24, 2009 11:38
od benja
mě nahoru vyletí v?dy jen jedna věc.. a ručička to není a u? vůbec nepadá hned dolů :twisted:

Napsal: čtv pro 24, 2009 11:57
od Jarouš
benja píše:mě nahoru vyletí v?dy jen jedna věc.. a ručička to není a u? vůbec nepadá hned dolů :twisted:
hmm, tak to má? asi taky slabou baterku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: čtv pro 24, 2009 12:04
od milhaus
Ono to jenom tou baterkou nebude.Já kdy? ji nabiju a stojím v gará?i tak stejně mám hlá?ení "Stop turn off engine" a tak.Jindy při -5 to nedělá a při 0 to udělá tak nevím.

Napsal: čtv pro 24, 2009 12:28
od Dušan
milhaus píše:Ono to jenom tou baterkou nebude.Já kdy? ji nabiju a stojím v gará?i tak stejně mám hlá?ení "Stop turn off engine" a tak.Jindy při -5 to nedělá a při 0 to udělá tak nevím.
Benja s Jarou?em ale nemluvili o GP-čku :mrgreen:

Napsal: čtv pro 24, 2009 12:41
od milhaus
Jo táááááááááááák :lol:

Napsal: čtv pro 24, 2009 13:17
od benja
jj dusko do toho vnesl více světla :lol:

Napsal: čtv pro 24, 2009 14:07
od Teddy86
benjo a po odpojeni baterky ti to spadne? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: čtv pro 24, 2009 14:27
od benja
na odpadnutí zále?í na opačném polu baterky.. zále?í jak dlouhou má výdr?... ta tu současnou bych přirovnal k duracell extra long life :lol:

Napsal: ned úno 28, 2010 12:29
od Davids
tak jsem se dnes vydal na mycku ze si puntu trochu pripravim na jaro...sednu do auta nastartuju vyskoci ikonka volantu a chybove hlaseni "have power... otocim volantem zhasne :-) tohle uz mam nacvicene...po par stech metrech vyjizdim z kruhace na dvojku pridam plyn auto dvakrat zakuckalo a ....nic rikam si asi tam mam ctverku, ale nemam...pri pedalu na podlaze vyjizdim z kruhace na druhy stupen pri 2000otackach a vic ani h*vno. Ubiram plyn pridavam a porad nic, porad tech 2000 otacek a pak zniceho nic se to pomalu zaclo rozjizdet. Napadlo me malo nafty ale mam tak cca 10 litru v nadrzi. Tak jsem nakonec na mycku nejel, ale jel puntu protahnout daval jsem mu poradnou sadu vzdy pres 4000otacek a slapal jak hodinky...tak nevim, akorat opravdu nechci aby se mi tohle stalo pri predjizdeni treba :-( Myslim, ze jestli se to projevi znovu tak to bude vaha vzduchu, nevi nekdo co stoji? ;-) delalo nekomu auto neco podobneho? co s tim...za 14 dni pojedu do servisu, uz to vidim ze to bude draha navsteva :-)

Napsal: ned úno 28, 2010 16:21
od Jirka
Ta váha obná?í něco mezi 4a5tis.kč ve Fiatu s tím ?e jim dá? starou, dávali jsme jí na 1,3jtd v Classiku

Ale takhle se to teda neprojevovalo, to auto prostě netahalo odspoda ,táhlo a? nad 2500ot. a bylo celkově líné jinak nic.

Napsal: ned úno 28, 2010 17:09
od Kolacok
Tak to je dobre vediet, s tou vahou vzduchu. Do 2000ot je ten motor lenivy a je jedno, ci dam 1/3 alebo plny plyn, ziadny rozdiel. Od cca 2400 ide zrazu ako raketa.
Co mi spravilo vcera; pri jazde z parkoviska na 2ke, asi 1800ot a mal som dojem, ze sa chce zakuckat, jemne s nim trhalo, ale pridal som plyn a bol klud. To spravilo este asi 2x.
Zistia to z pocitaca, ci je blba vaha vzduchu, alebo to riesit priamo vymenou?

Napsal: ned úno 28, 2010 17:12
od Davids
Kolacok píše:Tak to je dobre vediet, s tou vahou vzduchu. Do 2000ot je ten motor lenivy a je jedno, ci dam 1/3 alebo plny plyn, ziadny rozdiel. Od cca 2400 ide zrazu ako raketa.
Co mi spravilo vcera; pri jazde z parkoviska na 2ke, asi 1800ot a mal som dojem, ze sa chce zakuckat, jemne s nim trhalo, ale pridal som plyn a bol klud. To spravilo este asi 2x.
Zistia to z pocitaca, ci je blba vaha vzduchu, alebo to riesit priamo vymenou?
Divej to auto je do 2000otacek opravdu mrtve ale to je uz od vyroby :-) me slo o to, ze jsem proste pridal plyn a ono nic :-) ale jinak je normalni, ze kdyz seslapnes plyn tak nic nic a pak se to rychle rozjede :-)

Napsal: ned úno 28, 2010 17:14
od Jirka
Na kvalitní diagnostice by se to mělo zjistit asi bych volil origo Examiner nebo KTS od Bosche.
Dělat to systémem pokus omyl se dost prodra?í. :wink:

Re: chod motoru

Napsal: čtv dub 15, 2010 20:49
od Pepik
martykiter píše:Ahoj uz nejakou dobu mam problem s nepravidelnym chodem motoru hned po startu, dela to cca 2 krat tydne ale take treba vubec... vzdy jen rano po nocnim stani v garazi. Nastartuju a motor se zacne jako dusit klepat ale po 2 vterinach se zvisi otacky na 1700 a hned to prestane a je po problemu jinak behem dne to uz nikdy nedela...svicky mam nove a vzd.filtr take. jinak ma 1.2 jeden z prvnich modelu
Mám ten samý problém a myslím si,?e je to způsobeno tím ?e těsnění pod hlavou odchází a při chodu motoru spaliny natlakují vodní okruh.Při del?ím stání se voda dostane zpátky do válce kde při startování navlhčí svíčku a ta nepálí.Po nějaké době chodu se svíčka vysu?í a pak u? motor funguje normálně.