Stránka 4 z 7
Napsal: stř pro 23, 2009 11:13
od milhaus
Teddy86 píše:cera mi to taky chytlo na poprve tak jsem zvedav na dnesek. Jinak baterku asi dobiju. Komu vyletava rucicka teploty motoru a pak spadne dolu tak reseni je prehrani softwaru RJ. Mi to delalo taky po prehrani ani jednou.
mi vyletí ručičky na horu tak při - 4, zatím jsem to neře?il ale předevčírem jsme měli - 12 a tak nějak mi v motoru "zachrčelo" chvilku to je?tě bylo sly?et a pak to přestalo...
Napsal: čtv pro 24, 2009 11:38
od benja
mě nahoru vyletí v?dy jen jedna věc.. a ručička to není a u? vůbec nepadá hned dolů

Napsal: čtv pro 24, 2009 11:57
od Jarouš
Napsal: čtv pro 24, 2009 12:04
od milhaus
Ono to jenom tou baterkou nebude.Já kdy? ji nabiju a stojím v gará?i tak stejně mám hlá?ení "Stop turn

engine" a tak.Jindy při -5 to nedělá a při 0 to udělá tak nevím.
Napsal: čtv pro 24, 2009 12:28
od Dušan
milhaus píše:Ono to jenom tou baterkou nebude.Já kdy? ji nabiju a stojím v gará?i tak stejně mám hlá?ení "Stop turn

engine" a tak.Jindy při -5 to nedělá a při 0 to udělá tak nevím.
Benja s Jarou?em ale nemluvili o GP-čku

Napsal: čtv pro 24, 2009 12:41
od milhaus
Jo táááááááááááák

Napsal: čtv pro 24, 2009 13:17
od benja
jj dusko do toho vnesl více světla

Napsal: čtv pro 24, 2009 14:07
od Teddy86
Napsal: čtv pro 24, 2009 14:27
od benja
na odpadnutí zále?í na opačném polu baterky.. zále?í jak dlouhou má výdr?... ta tu současnou bych přirovnal k duracell extra long life

Napsal: ned úno 28, 2010 12:29
od Davids
tak jsem se dnes vydal na mycku ze si puntu trochu pripravim na jaro...sednu do auta nastartuju vyskoci ikonka volantu a chybove hlaseni "have power... otocim volantem zhasne

tohle uz mam nacvicene...po par stech metrech vyjizdim z kruhace na dvojku pridam plyn auto dvakrat zakuckalo a ....nic rikam si asi tam mam ctverku, ale nemam...pri pedalu na podlaze vyjizdim z kruhace na druhy stupen pri 2000otackach a vic ani h*vno. Ubiram plyn pridavam a porad nic, porad tech 2000 otacek a pak zniceho nic se to pomalu zaclo rozjizdet. Napadlo me malo nafty ale mam tak cca 10 litru v nadrzi. Tak jsem nakonec na mycku nejel, ale jel puntu protahnout daval jsem mu poradnou sadu vzdy pres 4000otacek a slapal jak hodinky...tak nevim, akorat opravdu nechci aby se mi tohle stalo pri predjizdeni treba

Myslim, ze jestli se to projevi znovu tak to bude vaha vzduchu, nevi nekdo co stoji?

delalo nekomu auto neco podobneho? co s tim...za 14 dni pojedu do servisu, uz to vidim ze to bude draha navsteva

Napsal: ned úno 28, 2010 16:21
od Jirka
Ta váha obná?í něco mezi 4a5tis.kč ve Fiatu s tím ?e jim dá? starou, dávali jsme jí na 1,3jtd v Classiku
Ale takhle se to teda neprojevovalo, to auto prostě netahalo odspoda ,táhlo a? nad 2500ot. a bylo celkově líné jinak nic.
Napsal: ned úno 28, 2010 17:09
od Kolacok
Tak to je dobre vediet, s tou vahou vzduchu. Do 2000ot je ten motor lenivy a je jedno, ci dam 1/3 alebo plny plyn, ziadny rozdiel. Od cca 2400 ide zrazu ako raketa.
Co mi spravilo vcera; pri jazde z parkoviska na 2ke, asi 1800ot a mal som dojem, ze sa chce zakuckat, jemne s nim trhalo, ale pridal som plyn a bol klud. To spravilo este asi 2x.
Zistia to z pocitaca, ci je blba vaha vzduchu, alebo to riesit priamo vymenou?
Napsal: ned úno 28, 2010 17:12
od Davids
Kolacok píše:Tak to je dobre vediet, s tou vahou vzduchu. Do 2000ot je ten motor lenivy a je jedno, ci dam 1/3 alebo plny plyn, ziadny rozdiel. Od cca 2400 ide zrazu ako raketa.
Co mi spravilo vcera; pri jazde z parkoviska na 2ke, asi 1800ot a mal som dojem, ze sa chce zakuckat, jemne s nim trhalo, ale pridal som plyn a bol klud. To spravilo este asi 2x.
Zistia to z pocitaca, ci je blba vaha vzduchu, alebo to riesit priamo vymenou?
Divej to auto je do 2000otacek opravdu mrtve ale to je uz od vyroby

me slo o to, ze jsem proste pridal plyn a ono nic

ale jinak je normalni, ze kdyz seslapnes plyn tak nic nic a pak se to rychle rozjede

Napsal: ned úno 28, 2010 17:14
od Jirka
Na kvalitní diagnostice by se to mělo zjistit asi bych volil origo Examiner nebo KTS od Bosche.
Dělat to systémem pokus omyl se dost prodra?í.

Re: chod motoru
Napsal: čtv dub 15, 2010 20:49
od Pepik
martykiter píše:Ahoj uz nejakou dobu mam problem s nepravidelnym chodem motoru hned po startu, dela to cca 2 krat tydne ale take treba vubec... vzdy jen rano po nocnim stani v garazi. Nastartuju a motor se zacne jako dusit klepat ale po 2 vterinach se zvisi otacky na 1700 a hned to prestane a je po problemu jinak behem dne to uz nikdy nedela...svicky mam nove a vzd.filtr take. jinak ma 1.2 jeden z prvnich modelu
Mám ten samý problém a myslím si,?e je to způsobeno tím ?e těsnění pod hlavou odchází a při chodu motoru spaliny natlakují vodní okruh.Při del?ím stání se voda dostane zpátky do válce kde při startování navlhčí svíčku a ta nepálí.Po nějaké době chodu se svíčka vysu?í a pak u? motor funguje normálně.