Stránka 4 z 10
Napsal: čtv zář 30, 2010 16:58
od Snoopy
Tak Hodinu a pul v -25 to vydzelo bez problemu sice uz netece jak voda me prijde trosku se to tahne asi jako nejaka stava ale je to v pohode

tak se v tom asi hrabat nebudu.
Napsal: čtv zář 30, 2010 18:00
od Jarouš
Snoopy píše:Tak Hodinu a pul v -25 to vydzelo bez problemu sice uz netece jak voda me prijde trosku se to tahne asi jako nejaka stava ale je to v pohode

tak se v tom asi hrabat nebudu.
Buď v klidu, nemrznoucí směs i při ni??í teplotě, ne? na kterou je namíchán poměr, netuhne, (
ledové krystaly se netvoří) a vznikne takový gel. Náplň nemění svůj objem, tak?e nehrozí vytlačení mrazových zátek motoru ani roztr?ení hadic a vzhledem ke gelové konzistenci nepo?kodí ani lopatky vodní pumpy.
Napsal: úte pro 14, 2010 17:33
od Dušan
lukasbc napsal:

Napsal: úte pro 14, 2010 17:57
od lukasbc
Díky za přesun a sorry za zalo?ení v blbém místě
Nicméně jak to vidíte s cenou-těsnění sem na?el na kelly kolem 600,- a počítám tak 8hodin práce + olej + paraflu no potě?...A je po problémech s vánocema...
Napsal: pát pro 17, 2010 7:00
od lukasbc
TAk?e auto je doma-v?e opraveno.Po příjezdu do AF v ostravě mi bylo hned jasné,?e závada,která zapříčinuje úbytek kapaliny, jim není neznámá.Technik mě ujistil,?e emulze na víčku je v tomhle mrazu na krátkých vzdálenostech normální.Jedná se prý o jim dobře známou závadu - netěsnost krou?ku - někde jak jde hadice chlazení z bloku motoru.Tam bývají u 1,2 prosaky,ubývá kapalina-dostává se tama i vzduch a mů?e blbnout i zahřátí motoru - termostat.Akorát mě zará?í postup FIATU,kdy? ví o této závadě,?e neudělají svolávačku.
Vzhledem k tomu ?e bylo po záruce, měl bych platit celou opravu.
Ov?em v AF jsme se domluvili na nějaké slevě (nepočítal sem ani s tím)-neúčtovali výměnu PARAFLU-tak?e cena 1291Kč.
Čili můj příspěvek mo?ná jako vodítko pro vás s podobným probémem.Kdybych nedoplnil to vodu do ostřiků,tak kdoví kde bych to uvařil...

Napsal: pát pro 17, 2010 7:19
od Dušan
lukasbc píše:Akorát mě zará?í postup FIATU,kdy? ví o této závadě,?e neudělají svolávačku.
Svolávačka se dělá na popud výrobce, ne zastoupení
Napsal: pát pro 17, 2010 11:20
od g-lobby
Du?an píše:lukasbc píše:Akorát mě zará?í postup FIATU,kdy? ví o této závadě,?e neudělají svolávačku.
Svolávačka se dělá na popud výrobce, ne zastoupení
no ale jak to ře?í problém nás vlastníků Du?ane?
Napsal: pát pro 17, 2010 11:40
od Dušan
g-lobby píše:no ale jak to ře?í problém nás vlastníků Du?ane?
Bohu?el nijak

Já bych třeba ře?il masívní problém se servy (ale to u? patří do jiného tématu)
Napsal: čtv led 06, 2011 18:22
od wenca
Od Září do Ledna mi klesla hladina chladící kapaliny z MAX na MIN ,
Dnes jsem v servise zjistil , ?e mi sice málo ale přesto teče chladič .
to mám ale radost .

Napsal: sob led 29, 2011 15:37
od SnAjP
zdravim, mozna jsem prehledl podobny problem ale prosim o radu:
venkovni teplota -5
parkuji v garazi, ujedu 10 km a na dve hod zastavim venku, pote jsem ujel zase tech 10 km a teplota chladici kapaliny vylitla ke konci jizdy na max + klasicka hlaska na palubce, zastavte a vypnete motor + kapalina v chladici se vari.
Nadrzka chladice byla prez pulku plna.
Pote jsem nechal auto hodinu stat venku a zkusil jsem testovaci jizdu o stejne delce, problem se neobjevil.
Tak netusim co si o tom mam myslet.
Za kazdou radu diky.
Napsal: sob led 29, 2011 17:03
od Teddy86
To SnAjP: skus si dobit baterku. Pokud to nepomuze tak dej vedet. Pokud vim tohle se celkem casto stava vlivem slabe baterky.
Napsal: sob led 29, 2011 18:56
od Jarouš
SnAjP píše:zdravim, mozna jsem prehledl podobny problem ale prosim o radu:
venkovni teplota -5
parkuji v garazi, ujedu 10 km a na dve hod zastavim venku, pote jsem ujel zase tech 10 km a teplota chladici kapaliny vylitla ke konci jizdy na max + klasicka hlaska na palubce, zastavte a vypnete motor + kapalina v chladici se vari.
Nadrzka chladice byla prez pulku plna.
Pote jsem nechal auto hodinu stat venku a zkusil jsem testovaci jizdu o stejne delce, problem se neobjevil.
Tak netusim co si o tom mam myslet.
Za kazdou radu diky.
1. vadný termostat (zasekává se) - motor vařil opravdu
2. zavdu?něný chladicí okruh (netěsnost, načaté těsnění pod hlavou)
3. vadné čidlo teploměru (je za?roubované v tělese termostatu) - motor OK - čidlo vyslalo chybné hodnoty.
Napsal: sob úno 05, 2011 12:39
od SnAjP
diky za napady, nakonec se to zda se bylo zamrzlym kouskem hadice, nemrznouci smes byla jenom do -7 +-
jeste jednou diky za rady
chladící kapalina
Napsal: pon bře 21, 2011 11:43
od misha
Zdravím, doplňoval jsem vodu do ostřikovačů a zjistil jsem hladinu chladící kapaliny pod minimem. Za ty 4 roky je mo?né, ?e se postupně vytrácí, tak?e to nevidím na nějaký únik. Ani ve Fiatu ji během těch 4 let nikdo nedoléval.
Má chladící kapalina nějaké označení, ?e bych si ji zakoupil a doplnil sám?
M.
Re: chladící kapalina
Napsal: pon bře 21, 2011 13:11
od Jarouš
misha píše:Zdravím, doplňoval jsem vodu do ostřikovačů a zjistil jsem hladinu chladící kapaliny pod minimem. Za ty 4 roky je mo?né, ?e se postupně vytrácí, tak?e to nevidím na nějaký únik. Ani ve Fiatu ji během těch 4 let nikdo nedoléval.
Má chladící kapalina nějaké označení, ?e bych si ji zakoupil a doplnil sám?
M.
Jestli se nikdy nedolévala a nikde to neuniká, tak stačí dolít destilovanou vodu. Malý úbytek je způsoben odpaření jen vody z chladicí směsi.