Stránka 23 z 25
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pon dub 03, 2017 17:07
od 1nekros1
jaha uz som pochopil tedy otazku. ano mne sa stalo nieco podobne asi kamen alebo neaky predmet mi narazil do hnacieho kolecka na kluke a odlomil sa jeden zub ktory sa par krat otlacil este o ostatne zuby a vypadol. vobec som to na aute nepoznal iba mi zacala svietit kontrolka ze chyba motora az ked pisalo ze timing eror tak som spomalil a dosiel na tom domov. a po kontrole rozvodou mi to preskocilo o 2 zuby bolo treba novy remen lebo bol poskodeny a kolecko hnacie bolo uplne v prdely. ako sa tam dostal nemam sajnu isiel som po normalnej okreske.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pon dub 03, 2017 19:08
od Mara87
JJ ale v ČR, to vše vysvětluje
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pát dub 07, 2017 21:36
od dedii
Zatečená poistkova skrinka spôsoby zblbnutie elektroniky , kontroliek až po nenastartovanie ? Diagnostika sa ani na motor nenapoji ale na palubovku a ostatne veci kde treba žltú redukciu hej.
Odoslané z FRD-L09 pomocou Tapatalku
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: sob dub 08, 2017 16:01
od dedii
Problem vyriešený. Odhnity kostrovy kabel z baterky na karoseriu a odtiaľ na prevodovku. Preto aj teplomerova ručička štrajkovala pred tým ako auto úplne zblblo a nestarovalo.
Odoslané z FRD-L09 pomocou Tapatalku
IMG_20170408_125500.jpg
IMG_20170408_124719.jpg
IMG_20170408_124719.jpg

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: stř dub 12, 2017 18:43
od Mara87
Hotovo,
problém asi vyřešen, zvlněná hlava po 120 000 km. Takže repase hlavy je už za mnou.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: ned pro 17, 2017 10:29
od fleet.admiral
Oživil bych toto téma... Koupil jsem před týdnem GP 1.2 48 kW, najeto 105 000 (ČR původ, 1 majitel) a po týdnu, najel asi 150 km a začala se mi rozsvěcovat kontrolka mazání (mám základní PP, takže žádné hlášení). Původní majitel auto průběžně servisoval, byť na můj vkus trochu ledabyle. Kontrolka po zhasnutí motoru a nechání chvíli odstát při dalším startu normálně zhasne - a po čase se zase rozsvítí. Olej jsem kontroloval hned (nechal odstát 5 minut) - byl mezi ryskami. Dolil jsem půl litru Selenia K P. E., hladina je pořád mezi ryskami a o něco výše. Problém s kontrolkou trvá.
Co poradíte - čidlo tlaku (prostříknout kontaktolem, nebo rovnou vyměnit), případně něco dalšího? To čidlo tlaku jsem měnil na puntu IIb při nějakých 120 tisících, takže mi to přijde jako pravděpodobná příčina. Ale pokud někdo řešil přímo na GP stejný problém, rád si nechám poradit.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: ned pro 17, 2017 12:56
od jeník1
Tak to nevím. Koupil jsem GP v roce 2011, dnes najeto 171 tisíc, ale kontrolka mazaní (asi červená) se mi nikdy nerozvítila. Svítily mi občas pouze ty žluté kontrolky, ale červená, což asi mazaní bude mi nikdy nesvítila. Ty žluté jsem ignoroval a žándý problém nenastal. Teď již minimálně rok žádná z nich nesvítí a vše je OK.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pát pro 22, 2017 16:55
od fleet.admiral
Tak snad vyřešeno. Nakonec podle servisu to bylo způsobeno kombinací faktorů málo oleje (přestože se jevil mezi ryskami a dolil jsem 0,5 litru) + starý ol. filtr + hustý olej (10W40). Filtr vyměněn, olej dán Selénia K a zatím za dva dny a cca 150 km vše v pořádku. Původnímu majiteli jsem doporučil změnit servisáka, který tvrdil, že v září olej měnil.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pát pro 22, 2017 19:38
od Jarous1
Čidlo tlaku oleje jsi pro jistotu neměnil? Stojí cca 200,-
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: sob pro 23, 2017 12:13
od fleet.admiral
Vyúčtování dělal jiný technik, ptal jsem se na to a prý ne - nebylo v seznamu vydaného materiálu, i když bych ho raději opravdu preventivně vyměnil. Na posledním puntu IIb odešlo při cca 125 tisících, takže se klidně může ozvat. Možná to vyřeším při dalším servisu, který bude relativně brzy. Mj. se teď totiž měnilo PZ ložisko a LZ se zatím nedělalo, ale mám počítat, že se brzo přihlásí (nabízeli mi to už teď). A protože nemám důvěru a už ani ideály o předchozím servisním průběhu, tak stejně nechám vyměnit aspoň rozvodový řemen.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: sob pro 23, 2017 14:36
od tkupilik
Pokud lozisko nehuci / nema vakl, tak je zbytecne ho menit... odejde spis nahodne, vezmes diru a tak nez aby to bylo vekem. Origo jsem menil po 80kkm a ted je tam uz skoro 200kkm a furt je ok. Neudelat rozvody u ojetiny je docela risk.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: sob pro 23, 2017 19:34
od fleet.admiral
PZ ložisko se měnit muselo, protože se měnily lanovody ruční brzdy a pak se rozsvítila kontrolka ABS a bylo vymalováno - snímač v pytli, takže vyměnit s ložiskem. Rozvody měly údajně měněny být v září, ale to i ten olej. Takže je to v brzké době na pořadu dne. Řemen je napnutý, vypadá pěkně (tu novotu bych mu i věřil), ale jistota je jistota.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: sob pro 23, 2017 20:29
od Jarous1
Diagnostiku Ti dělali? Pokud by to čidlo zlobilo, ukázalo by se v paměti závad. Jj, to je vždy problém u ojetin, jistota je minimálně náplně a filtry vyměnit.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: ned pro 24, 2017 11:23
od fleet.admiral
Ano, dělali. Na motoru žádná chyba nebyla, pouze identifikovala čidlo ABS PZ kola.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pon pro 25, 2017 22:09
od Jarous1
Tak to přeju ať není problém s mazáním motoru.