Stránka 3 z 4

Napsal: pát lis 27, 2009 21:12
od .bany
jj v pohode hele ja mam par zazitku a ikdys auto prochazelo ofiko tak i bez katu proslo aniz by si toho dotycny vsiml a nebo nechtel!2x a po treti nas za uplatu 300 stovek nechal projit...jj rek sem blbost pokud se to dela jak ma tak to poznaj ale beztak kdys nekdo pujde se rvoucim vejfakem na emise-STK budis i s katem origo nema stejne sanci!pokud bude mit i sebelepsi tuningovej vejfuck beztak ma o par decibelu vic nez origo a tudis tez neprojde...tajkze pokud nekdo ma uz upravenej vejfuck tak bud tam jede stim ze ma znamiho a nebo s rukou plnou par papirku je jedno jestli ma kat a nebo ne...

Napsal: pát lis 27, 2009 21:18
od .bany
hm to mas asi pravdu ze nefacha ale to je tim ze mam proste v zivote smulu nu :cry: :lol:

Napsal: pát lis 27, 2009 21:37
od Jarouš
.bany píše:hm to mas asi pravdu ze nefacha ale to je tim ze mam proste v zivote smulu nu :cry: :lol:
to není tvojí smůlou :lol: Tak to prostě ve světě tuningu a tuzingu chodí :wink: Polovina věci do-do, druhá polovina typu: "pane, to jste si dělal sám nebo vám někdo pomáhal...?" :lol:

Napsal: pát lis 27, 2009 21:42
od .bany
no tak je pravda ze spousta veci nepasuje ale to je logicky co kus to original :lol: ale to uz sme trosku odbocily od tuneni motoru 1.2 :P

Napsal: sob lis 28, 2009 10:57
od Dušan
.bany píše:jj v pohode hele ja mam par zazitku a ikdys auto prochazelo ofiko tak i bez katu proslo aniz by si toho dotycny vsiml a nebo nechtel!2x a po treti nas za uplatu 300 stovek nechal projit...
Nevím jestli to dnes jde. STK (a emise ?) měly být napojeny někam na centrálu ....
P.S. Taky mi kdysi starou ?kodárnu nechali projít přes emise, i kdy? byly vět?í ne? norma (i bez úplatku)

Napsal: sob lis 28, 2009 11:21
od .bany
ne vsude to tak ale jeste je... navic de oto ze pokud prochazi auto pres linku ´´ tak stejne de v pohode vytisknout jinej formular na onen motor v limitu ikdys ho nesplnuje... to nejni problem... a navic v praze znam jen dve STK ktery sou zatim hlidany... zalezi na majiteli STK zatim pak uz to treba bude muset bejt postupem casu ale furt to pude stejne obejit oni sou sikovny a ty hafo prachu co maj bokem je to donuti obejit pac jinak by one přisli : )

?koda vyrábí nový motor 1,2. Přeplňovaný čtyřválec

Napsal: pát úno 26, 2010 14:31
od Mellow
Mladoboleslavská automobilka zahájila 18. listopadu 2009 výrobu nového nízkoobjemového přeplňovaného motoru 1,2 TSI.

Zcela nový agregát se bude montovat do vozů koncernových značek ?koda, Audi, Volkswagen a Seat.

Čtyřválcový motor o objemu 1,2 litru s výkonem 77 kW přeplňovaný turbodmychadlem a s přímým vstřikováním nese označení TSI. "Při vývoji hrálo důle?itou roli sní?ení emisí CO2 a spotřeby pohonných hmot?" zdůrazňuje automobilka.

http://jdem.cz/d3dg3

To by byl parádní motor pro GP! :wink:

Re: ?koda vyrábí nový motor 1,2. Přeplňovaný čtyřválec

Napsal: pát úno 26, 2010 14:37
od stofo
Mellow píše:Mladoboleslavská automobilka zahájila 18. listopadu 2009 výrobu nového nízkoobjemového přeplňovaného motoru 1,2 TSI.

Zcela nový agregát se bude montovat do vozů koncernových značek ?koda, Audi, Volkswagen a Seat.

Čtyřválcový motor o objemu 1,2 litru s výkonem 77 kW přeplňovaný turbodmychadlem a s přímým vstřikováním nese označení TSI. "Při vývoji hrálo důle?itou roli sní?ení emisí CO2 a spotřeby pohonných hmot?" zdůrazňuje automobilka.

http://jdem.cz/d3dg3

To by byl parádní motor pro GP! :wink:
hmm zaujímavéé

Napsal: pát úno 26, 2010 14:53
od Kriss
Jo a ?ivotnost toho motoru bude tak 100 000km. Hnus

Napsal: pát úno 26, 2010 15:19
od misha
Kriss píše:Jo a ?ivotnost toho motoru bude tak 100 000km. Hnus
A proc by mela byt zivotnost 100.000? V tomto pripade bude zivotnost abartha ss se 180 konma 40.000km?

Nevidim v tvem tvrzeni logiku.

Napsal: pát úno 26, 2010 15:28
od Kriss
Ja to řekl obrazne, Ale určitě nebude stejna jako u atmosferickeho 2,0. Proste maly motor a turbo, neni to moc dobra varianta.... Ale kazdeho nazor. Výsledky uká?e a? čas.

Napsal: pát úno 26, 2010 15:34
od misha
asi to maji promysleny, jinak by to nedelali vsichni. Viz FIAT a jeho pripravovane 2Valce 0,7 a 0,9 Turbo :wink:

Napsal: pát úno 26, 2010 20:18
od Jarouš
O problémech se ?patně vyře?enou zástavbou motoru 1.2 TSI v některých modelech DAS auto se u? v?eobecně ví - důsledkem je nedostatečný odvod tepla v okolí turba a tím pádem jeho výrazně sní?ená ?ivotnost (několik kousků se nedo?ilo 50 tkm).

Proč cpát do Fiatu nějaký takový das motor (z kterého nepochopitelně jistá skupina lidí uchcává), kdy? je tady technologie Multiair, která ve spojení s přeplňováním poskytuje daleko vy??í výkon a men?í spotřebu. Koneckonců, proč mít v autě 1.2 TSI s 77 kW, kdy? existuje 1.4 T-JET s 88 kW? :wink:

Napsal: pát úno 26, 2010 21:27
od 1nekros1
no keby bol 1,6 t-jet multiair to by bolo paradneee

Napsal: sob úno 27, 2010 10:20
od Kriss
Děkuji jarousi, za podporu. A sem rád ?e nejsem sam kdo o techto motorech slysel spatne veci.