Stránka 20 z 25

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob úno 21, 2015 10:17
od Alex
Ahoj
Dakujem za video
No já som si presne to iste povedal ale jedine GP v NR mali 1,3MJ
:(



EDIT :

https://www.youtube.com/watch?v=3qAPhTIAJAY :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob úno 21, 2015 13:23
od 1nekros1
Alex píše:Ahoj
AKo čitám tieto príspevky začínám uvažovať že 1,4ku si vobec nekupim asi najradšej by som do niejakeho sadol ale nemám nikoho kto by take auto mal tak ak niekto je zo slovenska a z okolí NR-ZM tak bol by som len a len rád keby som mohol na nom spraviť aspon jeden kilometrík

Neviete o niejakom kuse na predaj ?
Niejake videjko neni ako to akceleruje ?


Teda ak to chápem spraávne ked si do GO sadne človek tak neuhadne že tam je ,,len,,1,2ka
Sak ja mam 1.4 a som s nz

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob úno 21, 2015 15:49
od Tatranec
Alex:
Teda ak to chápem spraávne ked si do GO sadne človek tak neuhadne že tam je ,,len,,1,2ka

čau, Alex,
ale uhádneš, objem ničím nenahradíš! 1.4 - väčší krútiaci moment, lepší záťah, hlavne odspodku, prevodovka identická (motor 1.4 by utiahol aj dlhšiu päťku, zišla by sa na diaľnici).
Teraz jadíš na Golfe Mk2, hladký diesel 1,6 ?
To by Ti Punto malo stačiť. Možno Ťa trochu zneistí elektrický plynový pedál. Reakcia na zošliapnutie je oneskorená (kvôli emisiám a spotrebe).
A s tým predbiehaním - dnes sú tak plné cesty, že to začína byť problém aj aj na lepšom aute.

tkupilik:
Zrýchlenie zo 130 na 140 za 4 sekundy je hodne optimistické číslo.

Najlepšie bude, keď to skúsim a zavesím sem video. Niekedy v lete.
Uvidím, o koľko som sa zmýlil...
Ahojte

Tatranec

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob úno 21, 2015 19:39
od Alex
Ahoj
S tím rátam služobné auto to robia tak isto aj seat toledo 1,6benzín aj TDIčková oktávia
Tak teraz už vobec neviem do akej motorizácie isť do 1,2 alebo do 1,4 ale chápem tomu že 1,4ka je o kus možno silnejšia

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: sob úno 21, 2015 20:11
od Sibstr
Hele prostě není jiné rady, něž prostě projet oba motory. Od klávesnice nic nevymyslíš, teorie je sice pěkná věc, ale důležitější je ta praxe :wink:

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: ned bře 15, 2015 7:42
od Dušan
Raději jdi do 1,4-ky

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte srp 04, 2015 7:10
od Mara87
Ahoj,
řeším stejný problém jako před rokem kdy mě auto nešlo už nastartovat. Po startu motor "skáče", není to moc pěknej zvuk. Jakmile sešlápnu plyn abych mu dal větší točky, vše je pak OK. Dělá to jen a hned po startu. Někdy to po nastartování hned chcípne, jindy sešlápnu plyn a ono nic. Tak nevím no. Je to to stejné co před rokem, ale když jsem teď dal zase zkontrolovat palivoví čerpadlo zda dává tlak, tak je vše OK. Diagnostika žádné chyby neukazuje.
S mechanikem jsem domluvenej že vyměníme čidlo teploty. Jeho hodnoty se prý neukládají, dá se nahlížet pouze na aktuální hodnoty, ale zda někdy neukáže po startu jinou teplotu než ve skutečnosti je, prá zjistit nejde. Takže to zkusíme vyměnit. Je to pravda že se data neukládají? Jaký je rozdíl mezi MAP senzorem a senzorem teploty?
Díky

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: úte srp 04, 2015 21:43
od Jarouš
Vyhoď ten plynový sporák z auta a jezdi na to, co se do auta má lít - benzín. Až to bude čistě benzínové auto, tak můžeme bádat nad tvou záhadnou závadou. Jezdím to auto 8 let a 175 tkm a nastartoval jsem vždy. Takže nechápu, že tvá 1,2 má neustále nějaké záhadné vady.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř srp 05, 2015 7:10
od Mara87
to já taky nechápu. Ale on nění problém při jízdě na plyn. Je problém vždy při startu a první jízdě na benzín.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř srp 05, 2015 9:38
od pEvo
start a prva jazda na benzin....ale jazdy koncis vzdy na plyne nie?

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř srp 05, 2015 10:33
od Mara87
jj, když se motor zahřeje na 25 stupňů, přepne to na plyn. Problém je jen hned po startu na benzín.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř srp 05, 2015 11:12
od tkupilik
Uz jsem to psal nekolikrat, tohle je typicky projev blbe serizeneho plynu; Ridici jednotka motoru se te naadaptuje na blbe sestelovanej plyn a pak holt spatne davkuje benzin. Zkontroluj si fuel trimy nebo jezdi jen na benzin / reset adaptaci pred kazdym startem a zjisti zda 'zavada' zmizi.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř srp 05, 2015 11:13
od pEvo
viem, narazam na rozdiel, ze ty koncis jazdu na plyn, zato mi ideme stale na benzin.

ci nemoze byt problem tam...skusil by som poslednych 5 km prepnut spat na benzin ak sa da...za skusku nic nedas :)

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř srp 05, 2015 11:38
od Mara87
tkupilik píše:Uz jsem to psal nekolikrat, tohle je typicky projev blbe serizeneho plynu; Ridici jednotka motoru se te naadaptuje na blbe sestelovanej plyn a pak holt spatne davkuje benzin. Zkontroluj si fuel trimy nebo jezdi jen na benzin / reset adaptaci pred kazdym startem a zjisti zda 'zavada' zmizi.
Njn, chytrej je každej. Dávám to opravovat k borcům co dělají LPG, seřízený to bylo několikrát v několika LPG servisech. Nikdy to ale nepomohlo.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv srp 06, 2015 11:45
od Jarouš
Vyser se na "borce" a projednou zkus projet jednu nádrž na benzín, pokud je to možné.