Alex píše:Ahoj
AKo čitám tieto príspevky začínám uvažovať že 1,4ku si vobec nekupim asi najradšej by som do niejakeho sadol ale nemám nikoho kto by take auto mal tak ak niekto je zo slovenska a z okolí NR-ZM tak bol by som len a len rád keby som mohol na nom spraviť aspon jeden kilometrík
Neviete o niejakom kuse na predaj ?
Niejake videjko neni ako to akceleruje ?
Teda ak to chápem spraávne ked si do GO sadne človek tak neuhadne že tam je ,,len,,1,2ka
Sak ja mam 1.4 a som s nz
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Alex:
Teda ak to chápem spraávne ked si do GO sadne človek tak neuhadne že tam je ,,len,,1,2ka
čau, Alex,
ale uhádneš, objem ničím nenahradíš! 1.4 - väčší krútiaci moment, lepší záťah, hlavne odspodku, prevodovka identická (motor 1.4 by utiahol aj dlhšiu päťku, zišla by sa na diaľnici).
Teraz jadíš na Golfe Mk2, hladký diesel 1,6 ?
To by Ti Punto malo stačiť. Možno Ťa trochu zneistí elektrický plynový pedál. Reakcia na zošliapnutie je oneskorená (kvôli emisiám a spotrebe).
A s tým predbiehaním - dnes sú tak plné cesty, že to začína byť problém aj aj na lepšom aute.
tkupilik:
Zrýchlenie zo 130 na 140 za 4 sekundy je hodne optimistické číslo.
Najlepšie bude, keď to skúsim a zavesím sem video. Niekedy v lete.
Uvidím, o koľko som sa zmýlil...
Ahojte
Ahoj
S tím rátam služobné auto to robia tak isto aj seat toledo 1,6benzín aj TDIčková oktávia
Tak teraz už vobec neviem do akej motorizácie isť do 1,2 alebo do 1,4 ale chápem tomu že 1,4ka je o kus možno silnejšia
Ahoj,
řeším stejný problém jako před rokem kdy mě auto nešlo už nastartovat. Po startu motor "skáče", není to moc pěknej zvuk. Jakmile sešlápnu plyn abych mu dal větší točky, vše je pak OK. Dělá to jen a hned po startu. Někdy to po nastartování hned chcípne, jindy sešlápnu plyn a ono nic. Tak nevím no. Je to to stejné co před rokem, ale když jsem teď dal zase zkontrolovat palivoví čerpadlo zda dává tlak, tak je vše OK. Diagnostika žádné chyby neukazuje.
S mechanikem jsem domluvenej že vyměníme čidlo teploty. Jeho hodnoty se prý neukládají, dá se nahlížet pouze na aktuální hodnoty, ale zda někdy neukáže po startu jinou teplotu než ve skutečnosti je, prá zjistit nejde. Takže to zkusíme vyměnit. Je to pravda že se data neukládají? Jaký je rozdíl mezi MAP senzorem a senzorem teploty?
Díky
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Vyhoď ten plynový sporák z auta a jezdi na to, co se do auta má lít - benzín. Až to bude čistě benzínové auto, tak můžeme bádat nad tvou záhadnou závadou. Jezdím to auto 8 let a 175 tkm a nastartoval jsem vždy. Takže nechápu, že tvá 1,2 má neustále nějaké záhadné vady.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Uz jsem to psal nekolikrat, tohle je typicky projev blbe serizeneho plynu; Ridici jednotka motoru se te naadaptuje na blbe sestelovanej plyn a pak holt spatne davkuje benzin. Zkontroluj si fuel trimy nebo jezdi jen na benzin / reset adaptaci pred kazdym startem a zjisti zda 'zavada' zmizi.
tkupilik píše:Uz jsem to psal nekolikrat, tohle je typicky projev blbe serizeneho plynu; Ridici jednotka motoru se te naadaptuje na blbe sestelovanej plyn a pak holt spatne davkuje benzin. Zkontroluj si fuel trimy nebo jezdi jen na benzin / reset adaptaci pred kazdym startem a zjisti zda 'zavada' zmizi.
Njn, chytrej je každej. Dávám to opravovat k borcům co dělají LPG, seřízený to bylo několikrát v několika LPG servisech. Nikdy to ale nepomohlo.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!