Stránka 16 z 25
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv zář 25, 2014 15:15
od tkupilik
No to je teda zoufalý a smutný, protože první věc kterou jsem dělal při problému se startem je velice jednoduchý test který by to odhalil. U vstřikovačů se odpojí vratná hadice na benzín a zkontroluje se, zda z lišty teče benzín (při zapnutí zapalování / startu...)

(
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv zář 25, 2014 15:53
od Mara87
njn, není servis jako servis
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: úte říj 14, 2014 17:50
od Sibstr
Sice to není fotka z GP, protože ho tu teď nemám, ale motor to je stejný. Neví někdo co je to za hadičku? Mám ji prasklou a prosakuje krs to olej. Jak je to velká závada, je to náročné vyměnit, případně kolik ta sranda může stát?

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: stř říj 15, 2014 8:55
od jeník1
Odvětrání olejových par, které vedou do sání motoru.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: čtv říj 16, 2014 23:24
od Sibstr
@jeník1: Díky bylo to ono
Nakonec bylo nutné vyměnit odpařovací hadici (51777763), olejovou hadici (71769083) a ještě dolít olej (Selenia K). Materiál s prací 2080 Kč.
Takto to vypadá již opravené, prý to paská často.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pát říj 17, 2014 7:04
od Zdenda
Já si koupil metr hadice která je odolná na ropné produkty

70 kč doma vyměněno za 10 minut.

Materiál+práce 70 Kč

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pát říj 17, 2014 10:48
od Jarouš
Asi tak nějak

2 litry za blbý kus hadice, která navíc prd vydrží.... No, já už 5 let jezdím z alternativou za 85,- část hadice od vyhřívání sytiče na Favoritu

A za ty prachy je i tvarově shodná.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pát říj 17, 2014 11:06
od Mara87
Já jsem tehdy kupoval tu stejnou, za pár korun a vydrží to úplně stejně. Po třech letech je taky zralá na výměnu.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pát říj 17, 2014 11:42
od Sibstr
No v ceně jsou ty hadice dvě a ještě výměna oleje, chápu že doma si to člověk udělá mnohonásobně levněji. Nicméně mě tlačil čas a auto nemám zas tak dlouho, abych se v něm mohl nějak víc hrabat. Doby, kdy jsem měl z poloviny rozebranou Felicii na parkovišti uprostřed pražského sídliště, jsou nenávratně pryč.
Jo a ještě mi to auto umyli, já tomu říkám nejdražší myčka v republice...
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: pát říj 17, 2014 22:52
od FRIMICO
Zdenda píše:Já si koupil metr hadice která je odolná na ropné produkty

70 kč doma vyměněno za 10 minut.

Materiál+práce 70 Kč

Já ji mám sice ještě v pořádku,ale jinak bych to řešil jako Ty Zdendo.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: úte říj 28, 2014 14:37
od Mara87
nevíte někdo kolik je normální provozní teplota motoru?
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: úte říj 28, 2014 14:52
od jeník1
60 - 80 stupňů
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: úte říj 28, 2014 15:15
od Mara87
60-80°C je provozní teplota? To sem si myslel že to je více teda, kolik je teda ta maximální. Já měl totiž dojem že kdyby si otevřel po jízdě víčko nádržky na vodu, tak ta začne vařit, tudíž bych řekl že voda musí mít více jak 100°C.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: úte říj 28, 2014 15:16
od Mara87
ale jde mě o teplotu bloku motoru né vody.
Mám kryt pod motor, ale ten kryt se bude dotýkat spodku motoru, tak mě zajímá zda se ten ABS plast nebude tavit.
Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)
Napsal: úte říj 28, 2014 15:30
od jeník1
Teplota motoru se mění a navíc je v každém místě motoru jiná. Dole se ti určitě tavit plast nebude.