Stránka 2 z 15
					
				
				Napsal: ned srp 02, 2009 9:39
				od Dušan
				Honzus píše:P.S. proto jsem byl na srazu tak překvapen tím, ?e Abarth má zpátečku synchronizovanou a bez problémů jí tam ?oupnete klidně při dopředné jízdě 5 km/h bez názanu drhnutí zubů.....
To jsi zkou?el  

  Mě by to vůbec nenapadlo  

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 02, 2009 9:47
				od Honzus
				Du?an píše:To jsi zkou?el  

  Mě by to vůbec nenapadlo  

 
U Abartha, poté, co jsem zjistil, ?e je synchro, tak samo......
Jinak dřív se občas zuby ozvaly, to se ale muselo stát ka?dému, kdo potřebuje rychle z jízdy dopředu ryhcle začít couvat. Pak u nesynchro zpátečky stačí opravdu třebas i pohyb rychlostí 100 m za hodinu a zuby se ozvou.....  Jinak se Sportem jsem to věděl a opravdu stačilo zastavit, pak bylo absolutní bezzubé ticho 

 
			
					
				
				Napsal: ned srp 02, 2009 22:05
				od AlVyb
				1nekros1 píše:AlVyb píše:Me trosku vadi zpatecka vetsinou tam jde trochu prez zuby i kdyz mam spojku uplne na podlaze a krouzek uplne nahore.... Nevim jestli je to normalnei a preba si to samo sedne... 
ostatni kvalty bez nejmensich problemu.
ked davas spiatocku stlac spojku pockaj tak 2-3 sekundy az potom davaj paku na spiatocku prevodovka sa musi prestat tocit potom to cez zuby nepojde. 

 
No vyzkousim to byt na ni "pomalejsi" 

 . ale zase proc by se prevodovka tocila kdyz nastartuju a hned davam zpatecku kdyz chci vycouvat....
 
			
					
				
				Napsal: pon srp 03, 2009 13:14
				od lukin
				me to taky ze zacatku delalo a ted skoro vubec nic  

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 03, 2009 16:07
				od kubenko
				u? si asi vydral v?etky zuby  

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 03, 2009 18:26
				od lukin
				asi jo  

 
			
					
				
				Napsal: pon srp 03, 2009 19:19
				od 1nekros1
				AlVyb píše:1nekros1 píše:AlVyb píše:Me trosku vadi zpatecka vetsinou tam jde trochu prez zuby i kdyz mam spojku uplne na podlaze a krouzek uplne nahore.... Nevim jestli je to normalnei a preba si to samo sedne... 
ostatni kvalty bez nejmensich problemu.
ked davas spiatocku stlac spojku pockaj tak 2-3 sekundy az potom davaj paku na spiatocku prevodovka sa musi prestat tocit potom to cez zuby nepojde. 

 
No vyzkousim to byt na ni "pomalejsi" 

 . ale zase proc by se prevodovka tocila kdyz nastartuju a hned davam zpatecku kdyz chci vycouvat....
 
prevodovka sa ti stale toci aj na volnobehu pri uvolnenej spojke a neutraly samozrejme.
 
			
					
				
				Napsal: úte led 19, 2010 11:43
				od Kolacok
				Zaujimalo by ma, ci vam tiez ide teraz v zime prevodovka ztuha, kym je motor studeny. Pri radeni z 1 a 2 treba pake dost pomoct, aby vysla do stredu na neutral. Po zahriati ide lahsie.
Nie je to predzvest problemu? malo oleja v prevodovke alebo nieco podobne?
Vseobecne je to radenie o dost tuhsie ako na Marei, na tej to ide uplne lahko aj jednym prstom, na GP ani nahodou.
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 19, 2010 12:02
				od .bany
				to bude nejspis tim ze v zimnim obdobi olej v prevodovce z tuhne a tim padem to de stuha... pri jizde se olej ohreje a tim zridne a zareni de lip nebude to tak?
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 19, 2010 12:06
				od Kolacok
				Jo, je to tak, ale na inych Fiatoch to nerobi, Marea ide v pohode aj teraz v zime, samozrejme, ze pri starte tuhsie, ale vyskakuje to pri vyradeni prevodu samo bez pomoci.
Len ma zaujima, ci je to u vsetkych GP vseobecne.
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 19, 2010 12:11
				od .bany
				u miho jo...zalezi jakej olej mas v tech ostatnich fiatech a jestli byl taky nekdy menenej 

 jinak dneska se davado manualu tuzsi olej aby casti vic vydrzely a nebyla prevodovka tolik hlucna,zase ale jak u kterej mobilek no...
 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 10, 2010 21:25
				od fik
				Zdravím pánové, 
 mám men?í problém 

  Jedu na 5. rychl. stupeň dálniční rychlostí 130km a z převodovky se ozývá takový bzučení. Kdy? přidám tak to je tak to rychlosti 150km/hod., pak u? zase není sly?et nic. A kdy? ve 130km/hod podřadím na 4. rychl. st., tak je taky po ,,bzučení,,, tak já nevím co s tím. V uterý jsem objednaný do servisu na roční prohlídku, tak se tam zkusím zeptat, ale chtěl jsem se poptat, zda s tím nemá někdo z Vás podobné zku?enosti.
 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 10, 2010 22:37
				od romisek.capuska
				fik píše:Zdravím pánové, 
 mám men?í problém 

  Jedu na 5. rychl. stupeň dálniční rychlostí 130km a z převodovky se ozývá takový bzučení. Kdy? přidám tak to je tak to rychlosti 150km/hod., pak u? zase není sly?et nic. A kdy? ve 130km/hod podřadím na 4. rychl. st., tak je taky po ,,bzučení,,, tak já nevím co s tím. V uterý jsem objednaný do servisu na roční prohlídku, tak se tam zkusím zeptat, ale chtěl jsem se poptat, zda s tím nemá někdo z Vás podobné zku?enosti.
 
Nemám, je?tě jsem nezkou?el ve 130 podřadit na čtyřku.. ?e bych jezdil "divně"?
 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 10, 2010 22:50
				od Dušan
				Já bych ve 130 km/h na čtyřku ani podřadit nezkou?el - na pětku točí motor 4 tis. otáček, při podřazení na čtyřku by snad musel motor vyskočit
			 
			
					
				
				Napsal: čtv čer 10, 2010 23:16
				od romisek.capuska
				Du?an píše:Já bych ve 130 km/h na čtyřku ani podřadit nezkou?el - na pětku točí motor 4 tis. otáček, při podřazení na čtyřku by snad musel motor vyskočit
no právě proto mne to nikdy nenapadlo... 
