Stránka 2 z 15

Napsal: ned srp 02, 2009 9:39
od Dušan
Honzus píše:P.S. proto jsem byl na srazu tak překvapen tím, ?e Abarth má zpátečku synchronizovanou a bez problémů jí tam ?oupnete klidně při dopředné jízdě 5 km/h bez názanu drhnutí zubů.....
To jsi zkou?el :?: Mě by to vůbec nenapadlo :shock:

Napsal: ned srp 02, 2009 9:47
od Honzus
Du?an píše:To jsi zkou?el :?: Mě by to vůbec nenapadlo :shock:
U Abartha, poté, co jsem zjistil, ?e je synchro, tak samo......

Jinak dřív se občas zuby ozvaly, to se ale muselo stát ka?dému, kdo potřebuje rychle z jízdy dopředu ryhcle začít couvat. Pak u nesynchro zpátečky stačí opravdu třebas i pohyb rychlostí 100 m za hodinu a zuby se ozvou..... Jinak se Sportem jsem to věděl a opravdu stačilo zastavit, pak bylo absolutní bezzubé ticho :-)

Napsal: ned srp 02, 2009 22:05
od AlVyb
1nekros1 píše:
AlVyb píše:Me trosku vadi zpatecka vetsinou tam jde trochu prez zuby i kdyz mam spojku uplne na podlaze a krouzek uplne nahore.... Nevim jestli je to normalnei a preba si to samo sedne...
ostatni kvalty bez nejmensich problemu.
ked davas spiatocku stlac spojku pockaj tak 2-3 sekundy az potom davaj paku na spiatocku prevodovka sa musi prestat tocit potom to cez zuby nepojde. :wink:
No vyzkousim to byt na ni "pomalejsi" :D . ale zase proc by se prevodovka tocila kdyz nastartuju a hned davam zpatecku kdyz chci vycouvat....

Napsal: pon srp 03, 2009 13:14
od lukin
me to taky ze zacatku delalo a ted skoro vubec nic :D

Napsal: pon srp 03, 2009 16:07
od kubenko
u? si asi vydral v?etky zuby :)

Napsal: pon srp 03, 2009 18:26
od lukin
asi jo :D

Napsal: pon srp 03, 2009 19:19
od 1nekros1
AlVyb píše:
1nekros1 píše:
AlVyb píše:Me trosku vadi zpatecka vetsinou tam jde trochu prez zuby i kdyz mam spojku uplne na podlaze a krouzek uplne nahore.... Nevim jestli je to normalnei a preba si to samo sedne...
ostatni kvalty bez nejmensich problemu.
ked davas spiatocku stlac spojku pockaj tak 2-3 sekundy az potom davaj paku na spiatocku prevodovka sa musi prestat tocit potom to cez zuby nepojde. :wink:
No vyzkousim to byt na ni "pomalejsi" :D . ale zase proc by se prevodovka tocila kdyz nastartuju a hned davam zpatecku kdyz chci vycouvat....
prevodovka sa ti stale toci aj na volnobehu pri uvolnenej spojke a neutraly samozrejme.

Napsal: úte led 19, 2010 11:43
od Kolacok
Zaujimalo by ma, ci vam tiez ide teraz v zime prevodovka ztuha, kym je motor studeny. Pri radeni z 1 a 2 treba pake dost pomoct, aby vysla do stredu na neutral. Po zahriati ide lahsie.
Nie je to predzvest problemu? malo oleja v prevodovke alebo nieco podobne?

Vseobecne je to radenie o dost tuhsie ako na Marei, na tej to ide uplne lahko aj jednym prstom, na GP ani nahodou.

Napsal: úte led 19, 2010 12:02
od .bany
to bude nejspis tim ze v zimnim obdobi olej v prevodovce z tuhne a tim padem to de stuha... pri jizde se olej ohreje a tim zridne a zareni de lip nebude to tak?

Napsal: úte led 19, 2010 12:06
od Kolacok
Jo, je to tak, ale na inych Fiatoch to nerobi, Marea ide v pohode aj teraz v zime, samozrejme, ze pri starte tuhsie, ale vyskakuje to pri vyradeni prevodu samo bez pomoci.

Len ma zaujima, ci je to u vsetkych GP vseobecne.

Napsal: úte led 19, 2010 12:11
od .bany
u miho jo...zalezi jakej olej mas v tech ostatnich fiatech a jestli byl taky nekdy menenej :lol: jinak dneska se davado manualu tuzsi olej aby casti vic vydrzely a nebyla prevodovka tolik hlucna,zase ale jak u kterej mobilek no...

Napsal: čtv čer 10, 2010 21:25
od fik
Zdravím pánové,
mám men?í problém :cry: Jedu na 5. rychl. stupeň dálniční rychlostí 130km a z převodovky se ozývá takový bzučení. Kdy? přidám tak to je tak to rychlosti 150km/hod., pak u? zase není sly?et nic. A kdy? ve 130km/hod podřadím na 4. rychl. st., tak je taky po ,,bzučení,,, tak já nevím co s tím. V uterý jsem objednaný do servisu na roční prohlídku, tak se tam zkusím zeptat, ale chtěl jsem se poptat, zda s tím nemá někdo z Vás podobné zku?enosti.

Napsal: čtv čer 10, 2010 22:37
od romisek.capuska
fik píše:Zdravím pánové,
mám men?í problém :cry: Jedu na 5. rychl. stupeň dálniční rychlostí 130km a z převodovky se ozývá takový bzučení. Kdy? přidám tak to je tak to rychlosti 150km/hod., pak u? zase není sly?et nic. A kdy? ve 130km/hod podřadím na 4. rychl. st., tak je taky po ,,bzučení,,, tak já nevím co s tím. V uterý jsem objednaný do servisu na roční prohlídku, tak se tam zkusím zeptat, ale chtěl jsem se poptat, zda s tím nemá někdo z Vás podobné zku?enosti.
Nemám, je?tě jsem nezkou?el ve 130 podřadit na čtyřku.. ?e bych jezdil "divně"?

Napsal: čtv čer 10, 2010 22:50
od Dušan
Já bych ve 130 km/h na čtyřku ani podřadit nezkou?el - na pětku točí motor 4 tis. otáček, při podřazení na čtyřku by snad musel motor vyskočit

Napsal: čtv čer 10, 2010 23:16
od romisek.capuska
Du?an píše:Já bych ve 130 km/h na čtyřku ani podřadit nezkou?el - na pětku točí motor 4 tis. otáček, při podřazení na čtyřku by snad musel motor vyskočit
no právě proto mne to nikdy nenapadlo... :idea: