Stránka 2 z 7

Napsal: ned pro 20, 2009 10:44
od Kriss
Napopve a stalo den

Napsal: ned pro 20, 2009 10:56
od Jarouš
Teddy86 píše:Panove jak vam to startuje ted v tech mrazech? Moje 1.2 pri -13°C vetsinou az na druhy pokus, kdyz treba auto stoji 12 hodin.
V?dy napoprvé, mráz nemráz :wink:

Napsal: ned pro 20, 2009 12:01
od Davids
me vubec a stalo 3 dny :D

Napsal: ned pro 20, 2009 12:14
od Jarouš
Davids píše:me vubec a stalo 3 dny :D
vůbec nenatočil?

Napsal: ned pro 20, 2009 12:29
od g-lobby
v?dy na první polechtání... dokonce mi přijde ?e startuje lépe ne? v létě :lol:

Napsal: ned pro 20, 2009 12:33
od Teddy86
Meril jsem baterku a ma 12,2V. Staci to nebo je to malo?

Napsal: ned pro 20, 2009 12:54
od Okic
me uplne v pohode...brnknu a letim chlapi.... :lol:

Napsal: ned pro 20, 2009 12:58
od wenca
Při mínus 15 startuje vpohodě . a to jezdím furt po městě a startuju i 5x za den .

Napsal: ned pro 20, 2009 15:12
od matus
So startovanim ani nie su problemy. Ale celkovo sa mi zda, ze GP nie je velmi stavane na teploty pod -15C. Tento vikend som u rodicov kde teplota cez den nepresiahne -10C. Vcera pri nastartovani rucicka teplomera vyskocila na max a po chvilke klesla. To iste mi urobilo vcera asi zo 3x. Co je ale horsie vcera rano pri prvom startovani sa rozsvietila kontrolka posilnovaca a ten nefungoval. Som myslel, ze ma trafi. Po asi 15 min. jazde som odparkoval, siel na nakup a potom naspat domov. A hla, kontrolka posilnovaca zhasla v pohode po nastartovani a posilnovac funguje (klop klop na drevo). Nechapem.... :evil:

Napsal: ned pro 20, 2009 16:24
od Davids
Jarou? píše:
Davids píše:me vubec a stalo 3 dny :D
vůbec nenatočil?
ee ta baterka je po smrti...byla uz minulou zimu jde o to, ze se nestaci dobijet, ale hlavne o to, ze ma maly startovaci proud 300A je pro diesela nic. Uz mam vybranou bannerku 60Ah 470A myslim to bude jine kafe. Taky uz je to vlastne 4 rok co ta baterka slouzi takze se neni cemu divit ;-)

Napsal: ned pro 20, 2009 16:29
od Davids
matus píše:So startovanim ani nie su problemy. Ale celkovo sa mi zda, ze GP nie je velmi stavane na teploty pod -15C. Tento vikend som u rodicov kde teplota cez den nepresiahne -10C. Vcera pri nastartovani rucicka teplomera vyskocila na max a po chvilke klesla. To iste mi urobilo vcera asi zo 3x. Co je ale horsie vcera rano pri prvom startovani sa rozsvietila kontrolka posilnovaca a ten nefungoval. Som myslel, ze ma trafi. Po asi 15 min. jazde som odparkoval, siel na nakup a potom naspat domov. A hla, kontrolka posilnovaca zhasla v pohode po nastartovani a posilnovac funguje (klop klop na drevo). Nechapem.... :evil:
Presne to se mi delo nedavno, rozla se kontrolka posilovace potocil jsem volantem zhasla a bylo po problemu...:D pak se rozsvitil trojuhelnik a ja se malem vyvratil, ale byla to jenom praskla parkovacka, ani jsem netusil, ze grande je tak chytre a pozna a hlasi prasklou zarovku. A s tou vystrelujici rucickou to mi delalo v loni kdyz byla slaba baterie. Dobij baterku a delat ti to nebude ;-)

Napsal: ned pro 20, 2009 17:04
od Jarouš
Davids píše:
Jarou? píše:
Davids píše:me vubec a stalo 3 dny :D
vůbec nenatočil?
ee ta baterka je po smrti...byla uz minulou zimu jde o to, ze se nestaci dobijet, ale hlavne o to, ze ma maly startovaci proud 300A je pro diesela nic. Uz mam vybranou bannerku 60Ah 470A myslim to bude jine kafe. Taky uz je to vlastne 4 rok co ta baterka slouzi takze se neni cemu divit ;-)
jj, dneska je těch 4-5 let asi bě?ná ?ivotnost baterky. Kdysi mi Banner vydr?el skoro 11 let.
Cos tam měl za značku? A jakou si vybral nakonec náhradu?

Napsal: ned pro 20, 2009 17:28
od romisek.capuska
Teddy86 píše:Panove jak vam to startuje ted v tech mrazech? Moje 1.2 pri -13°C vetsinou az na druhy pokus, kdyz treba auto stoji 12 hodin.
Přes den tu máme -10, v noci to klesne k -15. Auto stálo od pátu do nedělního dopolene na zahradě a naskočilo napoprvý bez problémů (1,2 8V)

Napsal: ned pro 20, 2009 17:32
od Davids
Jarou? píše:
Davids píše:
Jarou? píše: vůbec nenatočil?
ee ta baterka je po smrti...byla uz minulou zimu jde o to, ze se nestaci dobijet, ale hlavne o to, ze ma maly startovaci proud 300A je pro diesela nic. Uz mam vybranou bannerku 60Ah 470A myslim to bude jine kafe. Taky uz je to vlastne 4 rok co ta baterka slouzi takze se neni cemu divit ;-)
jj, dneska je těch 4-5 let asi bě?ná ?ivotnost baterky. Kdysi mi Banner vydr?el skoro 11 let.
Cos tam měl za značku? A jakou si vybral nakonec náhradu?
mel jsem tam vartu 50Ah 300A klasicka stara cerna olovena baterka a tet mam vybranou bannerku cca 60Ah -62Ah a 420-470A jeste nevim presne ktery typ, ale je to baterka na bazi cisteho vapniku ;-) takze uz moderni bateria...takze po novem roce bude vymena ;-)

Napsal: ned pro 20, 2009 17:35
od Davids
romisek.capuska píše:
Teddy86 píše:Panove jak vam to startuje ted v tech mrazech? Moje 1.2 pri -13°C vetsinou az na druhy pokus, kdyz treba auto stoji 12 hodin.
Přes den tu máme -10, v noci to klesne k -15. Auto stálo od pátu do nedělního dopolene na zahradě a naskočilo napoprvý bez problémů (1,2 8V)
no jo tak ty mas funglovku a navic 1,2 to je pro baterku radost startovat :D