Stránka 10 z 25

Napsal: čtv srp 30, 2012 10:06
od micosajan
micosajan píše:
Kriss píše:Ja myslim ?e se to u mojeho motoru ani nedelá
melo by se delat co 60tis u 1,2 8V
ale realita je takova, ze to nikdo moc nedela...

u neprestavenych na LPG to mozna ani neni ani moc potreba, ale u prestavenych pry je vhodne cas od casu serizeni udelat....


u me se to projevuje nepravidelnym chodem na volnobeh po studenem startu, obcas kolisanim volnobehu...

v pondeli po servise poreferuju


Auto je konečně v servise.
Místo v Nordexu je v Rolném v Prostějov.
Zítra to bude hotové, tak poreferuji.

Napsal: stř zář 05, 2012 13:24
od micosajan
Auto je po servise - jede líp ne? nové!
Ventily jsou seřízené - a? se divili ?e jsem ujel 90tkm a nejsou podpalené.
LPG je taky konečně v rychtiku - otáčky nekolísají a auto přestalo zhasínat při vyřazení na volnoběh :)


Rolný Prostějov je v porovnání z předchozím servisem 100 a 1.
Nordex prostě co se týká LPG je úplně v lese a neví co si počít - viz jejich poslední závěr, ?e kolísání a zhasínání je ?patným pou?íváním, ?e nedodr?uju 1 nádr? na benzin a 2 nádr?e na plyn :lol:

Napsal: stř zář 05, 2012 17:54
od Kotas
micosajan píše:Auto je po servise - jede líp ne? nové!
Ventily jsou seřízené - a? se divili ?e jsem ujel 90tkm a nejsou podpalené.
LPG je taky konečně v rychtiku - otáčky nekolísají a auto přestalo zhasínat při vyřazení na volnoběh :)


Rolný Prostějov je v porovnání z předchozím servisem 100 a 1.
Nordex prostě co se týká LPG je úplně v lese a neví co si počít - viz jejich poslední závěr, ?e kolísání a zhasínání je ?patným pou?íváním, ?e nedodr?uju 1 nádr? na benzin a 2 nádr?e na plyn :lol:
mě pan Frélich od Rolného(PV) říkal, ?e na tom absolutně nezále?í, jen se musí občas vyjet starý benzín, aby to právě na benzín necukalo. Sám má auto na LPG, tak?e jistě ví o čem mluví. :wink:

Napsal: úte zář 25, 2012 14:08
od Orionek
zdarvím po del?í odmlce,

chtěl jsem auto přehodit na LPG,ale v autorizovanym servisu mi to rozmluvili, ?e se to vyplatí jen pro nově prodané vozy a hned od začátku, ?e se LPG řídící jednotka učí od té benzinové, a ?e u nas prodali 2 takovy auta a mají je tam co týden na vymazávání poruch a nebo s nějakou blbostí na servise. Zatím tedy jezdím na benzín, ale zda se mi to dost vysoky, sice jezdím na 16´´ 196/60 ale v letě mam tak průměrku 6,5 a v zimě tak 7,5. Vím ?e je to asi věčné dilema přestavba na LPG a nebo jízda na E85, ale po pravdě, nějak nevěřím ani jednomu ani druhému systému pohonu. Auto bylo nové a tak nějak počítám ?e mi vydr?í a? do důchodu :lol: kdy? je ten motor tak nezničitelnej ... a je?tě mě tak napadá, nemáte to někdo čipnuté? mě udajně navý?ili výkon o 10 koníků, ale jelio? to nebylo na měření vykonu ani před údajnym zvy?ením, tak nemů?u soudit. jinak najeto za 3 roky cca 60 tis a bez potí?í, ... jen malé drobnosti. P.S. pokud Vám smrdí jakoby vyfukové splodiny v kabině, tak mě to dělal olej, co prosakoval prasklou hadicí, tak?e není na ?kodu sem tam občas zkotrolovat hadice, holt nic není věčné.

Napsal: úte zář 25, 2012 15:38
od 1nekros1
kludne si to daj spravit ide to ok nehovorim ze uplne ako benzin ale proste ides za mensiu polovicu a neake to trhnutie obcas mi vobec nevadi. skor mi vadi ten slabsi vykon.
kedze ti tamto povedali tak si to tam ani nedaj spravit pretoze to nevedia nastavovat. podobny problem som mal aj ja den co den som do nich hucal a nakoniec to nastavili dobre na moju spokojnost :-) jedina vec co musi ist do toho auta je LPG co ma ucenie sa samo od benzinovej jednotky. a PORIADNE sviecky nie BOSH A BRISK a podobne.

Napsal: stř zář 26, 2012 8:36
od tkupilik
Orionek: 10 koni (+15%) u atmosfery je dost scifi a poznal by jsi to. Pokud te ale skutecne modifikovali mapy predstihu, E85 by mohlo byt prijemne prekvpeni co se tyce jizdnich projevu, uspora pak bude sklamani (max 20% penez).

Napsal: stř zář 26, 2012 20:47
od Kotas
Orionek píše:zdarvím po del?í odmlce,

chtěl jsem auto přehodit na LPG,ale v autorizovanym servisu mi to rozmluvili, ?e se to vyplatí jen pro nově prodané vozy a hned od začátku, ?e se LPG řídící jednotka učí od té benzinové, a ?e u nas prodali 2 takovy auta a mají je tam co týden na vymazávání poruch a nebo s nějakou blbostí na servise..
v Prostějově tvrdili opak - ?e je dobře, ?e přestavuju motor, co má najeto 50tkm, proto?e u? je to zajeté. Mám teď 1000 km na LPG, pocitově je to líněj?í, ale ne moc. Spotřebu nemů?u srovnat, proto?e jsem vět?inu km najel po dálnici, v koloně a ve městě, tak?e to nejhor?í. Navíc jsem na dálnicích na moje poměry podstatně přidal. Rozdíl ale byl na těch dvou nádr?ích kolem 1Kč/km.

Napsal: stř zář 26, 2012 21:44
od 1nekros1
no ja co si to sledujem tak sa vozim za 5,9eura 100km a to mam 20000km priemer

Re:

Napsal: pon lis 12, 2012 15:56
od micosajan
Orionek píše:zdarvím po del?í odmlce,

chtěl jsem auto přehodit na LPG,ale v autorizovanym servisu mi to rozmluvili, ?e se to vyplatí jen pro nově prodané vozy a hned od začátku, ?e se LPG řídící jednotka učí od té benzinové, a ?e u nas prodali 2 takovy auta a mají je tam co týden na vymazávání poruch a nebo s nějakou blbostí na servise.
Pokud toto tvrdí tak s tím neumí... nemaji technika a delaji to pokus omyl...
Ze sve vlastni zkusenosti a drivejsich prispevku potvrzuju ze ne kazdy servis s tim umi...
Nordex Havirov - neschopost nastavit auto aby vubec udrzelo volnobeh....
Rolny Prostejov - 100a1 - max spokojenost - to co Havirov nevyresil za 2dny Prostejov za 2h!!!

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř pro 26, 2012 21:10
od mie009
Ahoj. Mam tu 1,2 48kW a dostal jsem jako dárek zapalovací svíčky protože se mi bliži 60tkm a bude třeba je vyměnit. Dostal jsem Bosch Super 4. Moc jsem je jako nahradní díly pro GP nenašel ale podle čisla tam mužou jit. Ma někdo s nima skušenosti? Mam ještě jedno staré auto a tam třebas viceelektrodové svičky vůbec nejdou. Díky za odpověď.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř pro 26, 2012 21:58
od jeník1
mie009 píše:Ahoj. Mam tu 1,2 48kW a dostal jsem jako dárek zapalovací svíčky protože se mi bliži 60tkm a bude třeba je vyměnit. Dostal jsem Bosch Super 4. Moc jsem je jako nahradní díly pro GP nenašel ale podle čisla tam mužou jit. Ma někdo s nima skušenosti? Mam ještě jedno staré auto a tam třebas viceelektrodové svičky vůbec nejdou. Díky za odpověď.
Tak tohle neřeším, dávají mi tam v servisu svíčky doporučené výrobcem auta (alespoň doufán :) )

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: stř pro 26, 2012 22:05
od mie009
Ano toto je taky doporučený vyrobcem auta podle infa co jsem sehnal na netu. Fiat použiva dily od Bosche, jen chci znat nějaky názor. Jinak je tam strčim a uvidim co se stane.

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv pro 27, 2012 9:10
od 1nekros1
mie009 píše:Ahoj. Mam tu 1,2 48kW a dostal jsem jako dárek zapalovací svíčky protože se mi bliži 60tkm a bude třeba je vyměnit. Dostal jsem Bosch Super 4. Moc jsem je jako nahradní díly pro GP nenašel ale podle čisla tam mužou jit. Ma někdo s nima skušenosti? Mam ještě jedno staré auto a tam třebas viceelektrodové svičky vůbec nejdou. Díky za odpověď.
osobne by som si do auta VIACKONTAKTNE sviecky nedaval a uz duplom nie bosh. viackontaktne sviecky maju problem s tym ze zakryvajuvelku cast iskrista a podalsie iskra je chladnejsia a slabsia kedze sa musela rozdelit na 3-4. podla mna a par clankoch co som si precital najspolahlivejsia sviecka je NGK a DENSO. iridiove maju este tu dobru vlastnost ze maju tenku elektrodu co zapricinuje teplejsiu iskru a kedze je tenka tak aj lepsie zapalenie zmesi. ina kapitola je twinspark!!!

pozri ja som tam mal denso iridium a vydrzala 86000km

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv pro 27, 2012 10:10
od mie009
Jenže Denso Iridium stoji 500kč kus a ja nebudu do takového slabého auta davat tak drahé svičky. Ja měl kdysi favorita 136 89 ročnik a dal jsem si tam vicekontaktní svičky a bylo to v klidu. Hezky jelo lip než na normalních. No je mi blbé vyhodit 800kč jen tak do blata. No asi to budu muset rysknout. Ma někdo osobní zkušenost aspoň z vicebodovými svičkami na GP?

Re: Motor 1,2 (dotazy, rady, závady,...)

Napsal: čtv pro 27, 2012 12:06
od 1nekros1
mie009 píše:Jenže Denso Iridium stoji 500kč kus a ja nebudu do takového slabého auta davat tak drahé svičky. Ja měl kdysi favorita 136 89 ročnik a dal jsem si tam vicekontaktní svičky a bylo to v klidu. Hezky jelo lip než na normalních. No je mi blbé vyhodit 800kč jen tak do blata. No asi to budu muset rysknout. Ma někdo osobní zkušenost aspoň z vicebodovými svičkami na GP?
OK tak ked tu ty vidis 500KC kus tak OK.
http://tuning.autodoplnky.cz/svicky-den ... s306039883
koneckoncou je to tvoje auto. ja som mal aj vo facku tieto iste :-) a jazdil som s nimi asi 160000km neviem presne uz.
uz som tu niekde pisal ze sa aj tak v konecnom dosledku po 2 vymenach oplatia iridiove ale to je jedno.