Stránka 9 z 25

Napsal: pát črc 20, 2012 15:20
od Zdeno412
Du?an píše:
Zdeno412 píše:ako u? sa mi aj pár krát stalo ?e sme sa naháňali z ma alfa romeo a u? ked ma chcel obieha? som podradil z 5 na 4 a akosi ostal za mnou, buď nepodradil a dusil ho alebo má fakt aj tá 1,2 čosi do seba... neviem poveda? niesom odborník :D
Ono také zále?í na tom, kdo tu Alfu řídil, ví??
kto ju ?oféroval netu?ím bola noc... ale ako hned mi je jasné ?e to s tým autom nevedel... :D

Napsal: pát črc 20, 2012 15:24
od Zdeno412
Juro píše:1.2 mam a na dialnici je to lemra, skus to nalozit piatimi ludmi a plnym kufrom a hned zbadas tych tvojich 140 do kopca... mozno tak na 4. a 6tis otacok :-)
V 1-2 os. a po okreskach je to ina samozrejme, hlavne ked to clovek vytaca, ale 'sportovy motor', to snad nie :-)
áno u? som ho mal nalo?ený plnku.. aj kufor.. ale bohu?ial nie po dialnici iba mimo obcami a tak a určite nie v?ade dodr?ujem povolenú max. rýchlos? :D.. ale tak hýbalo sa to aj do kopca :D ako ja si nes?a?ujem... zatial si to ?ahá dobre a spotreba je fajn... pre mňa určite áno :)

Napsal: pát črc 20, 2012 17:27
od jeník1
Zdeno412 píše:
Juro píše:1.2 mam a na dialnici je to lemra, skus to nalozit piatimi ludmi a plnym kufrom a hned zbadas tych tvojich 140 do kopca... mozno tak na 4. a 6tis otacok :-)
V 1-2 os. a po okreskach je to ina samozrejme, hlavne ked to clovek vytaca, ale 'sportovy motor', to snad nie :-)
áno u? som ho mal nalo?ený plnku.. aj kufor.. ale bohu?ial nie po dialnici iba mimo obcami a tak a určite nie v?ade dodr?ujem povolenú max. rýchlos? :D.. ale tak hýbalo sa to aj do kopca :D ako ja si nes?a?ujem... zatial si to ?ahá dobre a spotreba je fajn... pre mňa určite áno :)
Souhlas. Ten motor 1,2 je určitě ?ivěj?í ne? 1,4 8V. Samozřejmě ?e T-Jet je zcela jiná liga.

Napsal: pát črc 20, 2012 18:21
od Zdenda
Jeníku,1,2 a 1,4 jsou tak nějak na stejno .Rozdíl se pozná v kopci, kde 1,2 můsí dříve podřadit.Tam je znát nárůst koníků 1,4. :roll: ?e by 1,2 byl závodní motor ,no nevím,tak to pak mám doma raketoplán :D Zdenda

1.25 Fire

Napsal: sob črc 21, 2012 8:21
od Mellow
Potvrzuji sportovní dojem z jízdy s motorem 1.25 Fire ? řadíte, vytáčíte motor, brzdíte do zatáček, hledáte nejlep?í stopu? jen se to děje v 90 km/h a ne ve 140 km/h, kolik by zde jelo sportovní auto. ;)

P.S. Doporučuji ?ir?í a sportovněj?í pneumatiky. :)

Napsal: sob črc 21, 2012 15:23
od Jarouš
jeník1 píše:
Zdeno412 píše:
Juro píše:1.2 mam a na dialnici je to lemra, skus to nalozit piatimi ludmi a plnym kufrom a hned zbadas tych tvojich 140 do kopca... mozno tak na 4. a 6tis otacok :-)
V 1-2 os. a po okreskach je to ina samozrejme, hlavne ked to clovek vytaca, ale 'sportovy motor', to snad nie :-)
áno u? som ho mal nalo?ený plnku.. aj kufor.. ale bohu?ial nie po dialnici iba mimo obcami a tak a určite nie v?ade dodr?ujem povolenú max. rýchlos? :D.. ale tak hýbalo sa to aj do kopca :D ako ja si nes?a?ujem... zatial si to ?ahá dobre a spotreba je fajn... pre mňa určite áno :)
Souhlas. Ten motor 1,2 je určitě ?ivěj?í ne? 1,4 8V. Samozřejmě ?e T-Jet je zcela jiná liga.
No jasně :lol: On ten vy??í výkon a krou?ák je k ničemu.... pane bo?e, do čeho jsi to rozum dal.... :lol:

Napsal: sob črc 21, 2012 16:49
od Dušan
jeník1 píše:Souhlas. Ten motor 1,2 je určitě ?ivěj?í ne? 1,4 8V. Samozřejmě ?e T-Jet je zcela jiná liga.
:boze :ehm :>

Napsal: sob črc 21, 2012 23:01
od Zdeno412
jeník1 píše:Souhlas. Ten motor 1,2 je určitě ?ivěj?í ne? 1,4 8V. Samozřejmě ?e T-Jet je zcela jiná liga.
no počka? tak toto by som si v ?ivote nepovedal ?e 1.2 je ?ivej?ie ako 1.4 ... to si nemyslím... :D

Napsal: pon črc 23, 2012 1:11
od Grande EVO
Tak 1,2 neni urcite zivejsi motor nez 1,4 :D :D :D

serizeni ventilu

Napsal: pon črc 30, 2012 13:07
od micosajan
SERIZENI VULE VENTILU
priznejte se kolik mate najeto a jestli uz jste tento ukon na aute provadeli?

ja pujdu pristy tyden poprve v a to mam uz 86 tis...


puvodni servis vzdy tvrdil ze provadi vsechny predepsane ukony a nyni na konkretni dotaz odpovedeli ze ani ve 30 ani v 60 na to nesahli :-(

Re: serizeni ventilu

Napsal: pon črc 30, 2012 13:34
od Jarouš
micosajan píše:SERIZENI VULE VENTILU
priznejte se kolik mate najeto a jestli uz jste tento ukon na aute provadeli?

ja pujdu pristy tyden poprve v a to mam uz 86 tis...


puvodni servis vzdy tvrdil ze provadi vsechny predepsane ukony a nyni na konkretni dotaz odpovedeli ze ani ve 30 ani v 60 na to nesahli :-(
120 tkm, nikdy nic neseřizováno.

Napsal: úte črc 31, 2012 10:24
od Kriss
Ja myslim ?e se to u mojeho motoru ani nedelá

Napsal: úte črc 31, 2012 17:35
od jeník1
Kriss píše:Ja myslim ?e se to u mojeho motoru ani nedelá
Na Pandě jsem najel 120 tisíc a taky nikdy nic nenastavovali. Pouze si to zaúčtovali při garanční prohlídce a já to zaplatil :(

Napsal: stř srp 01, 2012 14:36
od micosajan
Kriss píše:Ja myslim ?e se to u mojeho motoru ani nedelá
melo by se delat co 60tis u 1,2 8V
ale realita je takova, ze to nikdo moc nedela...

u neprestavenych na LPG to mozna ani neni ani moc potreba, ale u prestavenych pry je vhodne cas od casu serizeni udelat....


u me se to projevuje nepravidelnym chodem na volnobeh po studenem startu, obcas kolisanim volnobehu...

v pondeli po servise poreferuju

Napsal: úte srp 07, 2012 13:53
od 1nekros1
ked ti robi to co popisujes tak si vymen iba sviecky ALE ZA NEAKE ZNACKOVE NIE brisk bosh. daj tam denso alebo NGK. a pojde to zas jak hodinky :-) aj ja mam LPG