Stránka 9 z 25
Napsal: pát črc 20, 2012 15:20
od Zdeno412
Du?an píše:Zdeno412 píše:ako u? sa mi aj pár krát stalo ?e sme sa naháňali z ma alfa romeo a u? ked ma chcel obieha? som podradil z 5 na 4 a akosi ostal za mnou, buď nepodradil a dusil ho alebo má fakt aj tá 1,2 čosi do seba... neviem poveda? niesom odborník

Ono také zále?í na tom, kdo tu Alfu řídil, ví??
kto ju ?oféroval netu?ím bola noc... ale ako hned mi je jasné ?e to s tým autom nevedel...

Napsal: pát črc 20, 2012 15:24
od Zdeno412
Juro píše:1.2 mam a na dialnici je to lemra, skus to nalozit piatimi ludmi a plnym kufrom a hned zbadas tych tvojich 140 do kopca... mozno tak na 4. a 6tis otacok

V 1-2 os. a po okreskach je to ina samozrejme, hlavne ked to clovek vytaca, ale 'sportovy motor', to snad nie

áno u? som ho mal nalo?ený plnku.. aj kufor.. ale bohu?ial nie po dialnici iba mimo obcami a tak a určite nie v?ade dodr?ujem povolenú max. rýchlos?

.. ale tak hýbalo sa to aj do kopca

ako ja si nes?a?ujem... zatial si to ?ahá dobre a spotreba je fajn... pre mňa určite áno

Napsal: pát črc 20, 2012 17:27
od jeník1
Zdeno412 píše:Juro píše:1.2 mam a na dialnici je to lemra, skus to nalozit piatimi ludmi a plnym kufrom a hned zbadas tych tvojich 140 do kopca... mozno tak na 4. a 6tis otacok

V 1-2 os. a po okreskach je to ina samozrejme, hlavne ked to clovek vytaca, ale 'sportovy motor', to snad nie

áno u? som ho mal nalo?ený plnku.. aj kufor.. ale bohu?ial nie po dialnici iba mimo obcami a tak a určite nie v?ade dodr?ujem povolenú max. rýchlos?

.. ale tak hýbalo sa to aj do kopca

ako ja si nes?a?ujem... zatial si to ?ahá dobre a spotreba je fajn... pre mňa určite áno

Souhlas. Ten motor 1,2 je určitě ?ivěj?í ne? 1,4 8V. Samozřejmě ?e T-Jet je zcela jiná liga.
Napsal: pát črc 20, 2012 18:21
od Zdenda
Jeníku,1,2 a 1,4 jsou tak nějak na stejno .Rozdíl se pozná v kopci, kde 1,2 můsí dříve podřadit.Tam je znát nárůst koníků 1,4.

?e by 1,2 byl závodní motor ,no nevím,tak to pak mám doma raketoplán

Zdenda
1.25 Fire
Napsal: sob črc 21, 2012 8:21
od Mellow
Potvrzuji sportovní dojem z jízdy s motorem 1.25 Fire ? řadíte, vytáčíte motor, brzdíte do zatáček, hledáte nejlep?í stopu? jen se to děje v 90 km/h a ne ve 140 km/h, kolik by zde jelo sportovní auto.
P.S. Doporučuji ?ir?í a sportovněj?í pneumatiky.

Napsal: sob črc 21, 2012 15:23
od Jarouš
jeník1 píše:Zdeno412 píše:Juro píše:1.2 mam a na dialnici je to lemra, skus to nalozit piatimi ludmi a plnym kufrom a hned zbadas tych tvojich 140 do kopca... mozno tak na 4. a 6tis otacok

V 1-2 os. a po okreskach je to ina samozrejme, hlavne ked to clovek vytaca, ale 'sportovy motor', to snad nie

áno u? som ho mal nalo?ený plnku.. aj kufor.. ale bohu?ial nie po dialnici iba mimo obcami a tak a určite nie v?ade dodr?ujem povolenú max. rýchlos?

.. ale tak hýbalo sa to aj do kopca

ako ja si nes?a?ujem... zatial si to ?ahá dobre a spotreba je fajn... pre mňa určite áno

Souhlas. Ten motor 1,2 je určitě ?ivěj?í ne? 1,4 8V. Samozřejmě ?e T-Jet je zcela jiná liga.
No jasně

On ten vy??í výkon a krou?ák je k ničemu.... pane bo?e, do čeho jsi to rozum dal....

Napsal: sob črc 21, 2012 16:49
od Dušan
jeník1 píše:Souhlas. Ten motor 1,2 je určitě ?ivěj?í ne? 1,4 8V. Samozřejmě ?e T-Jet je zcela jiná liga.

:>
Napsal: sob črc 21, 2012 23:01
od Zdeno412
jeník1 píše:Souhlas. Ten motor 1,2 je určitě ?ivěj?í ne? 1,4 8V. Samozřejmě ?e T-Jet je zcela jiná liga.
no počka? tak toto by som si v ?ivote nepovedal ?e 1.2 je ?ivej?ie ako 1.4 ... to si nemyslím...

Napsal: pon črc 23, 2012 1:11
od Grande EVO
serizeni ventilu
Napsal: pon črc 30, 2012 13:07
od micosajan
SERIZENI VULE VENTILU
priznejte se kolik mate najeto a jestli uz jste tento ukon na aute provadeli?
ja pujdu pristy tyden poprve v a to mam uz 86 tis...
puvodni servis vzdy tvrdil ze provadi vsechny predepsane ukony a nyni na konkretni dotaz odpovedeli ze ani ve 30 ani v 60 na to nesahli

Re: serizeni ventilu
Napsal: pon črc 30, 2012 13:34
od Jarouš
micosajan píše:SERIZENI VULE VENTILU
priznejte se kolik mate najeto a jestli uz jste tento ukon na aute provadeli?
ja pujdu pristy tyden poprve v a to mam uz 86 tis...
puvodni servis vzdy tvrdil ze provadi vsechny predepsane ukony a nyni na konkretni dotaz odpovedeli ze ani ve 30 ani v 60 na to nesahli

120 tkm, nikdy nic neseřizováno.
Napsal: úte črc 31, 2012 10:24
od Kriss
Ja myslim ?e se to u mojeho motoru ani nedelá
Napsal: úte črc 31, 2012 17:35
od jeník1
Kriss píše:Ja myslim ?e se to u mojeho motoru ani nedelá
Na Pandě jsem najel 120 tisíc a taky nikdy nic nenastavovali. Pouze si to zaúčtovali při garanční prohlídce a já to zaplatil

Napsal: stř srp 01, 2012 14:36
od micosajan
Kriss píše:Ja myslim ?e se to u mojeho motoru ani nedelá
melo by se delat co 60tis u 1,2 8V
ale realita je takova, ze to nikdo moc nedela...
u neprestavenych na LPG to mozna ani neni ani moc potreba, ale u prestavenych pry je vhodne cas od casu serizeni udelat....
u me se to projevuje nepravidelnym chodem na volnobeh po studenem startu, obcas kolisanim volnobehu...
v pondeli po servise poreferuju
Napsal: úte srp 07, 2012 13:53
od 1nekros1
ked ti robi to co popisujes tak si vymen iba sviecky ALE ZA NEAKE ZNACKOVE NIE brisk bosh. daj tam denso alebo NGK. a pojde to zas jak hodinky

aj ja mam LPG