
Fiat Bravo
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
T-JET
Kromě 500 jsem měl minulý týden tu čest i s Bravem ve verzi Sport s motorem T-JET 150 k a na rovinu musím říct, ?e ač první svezení s multijetem 150 k mě nadchlo, tak T-JET si mě doslova získal, jsem z toho motoru nad?en. Zvuk, zátah, vyu?itelné otáčky, nízká hmotnost na přední nápravě, to v?e s nádherným exteriéerm a interiérem a v tomto případě jsem měl pocit i zlep?eným jízdním chování (hlavně nerovnosti) opět překlopily mé sympatie na stranu Brava. Velmi příjemný zá?itek 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
stanley: multijetem jsem jel, kdy? jsem jel bravem poprvé, bylo to fajn, ale ten benzin, to je paráda, lehounkej čumák, zátah a? k 7000, to mi ?ádnej diesel nenabídne
P.S. Jinak za ten čas gratuluju, ?e má? je?tě papíry


P.S. Jinak za ten čas gratuluju, ?e má? je?tě papíry

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
- Honzus
- Moderátor
- Příspěvky: 1040
- Registrován: sob úno 24, 2007 23:39
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
stanley: o tom ?ádná, jsem toho názoru, ?e 150 k verze multijetu patří v dieselech mezi top motory, to ano, nicméně podání toho T-Jeta bylo prostě impresivní a pro mne coby benzínomila téměř ideální 

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V
Cital som ze nove Bravo 1.4 95k ma poddimenzovane brzdy [oproti dieselovej verzii a pri tretom zabrdzeni zo 100km/h sa brzdy odporucali greckym novinarom
257mm siroke kotuce na havarovanej 1.4 / na dieseloch ci TJETe su 280mm
prvy clanok .
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
Bohuzial je to translatorom z grectiny, takze ta anglictina je dost skomolena ale da sa to pochopit
druha cast
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
tretia cast
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
Iba informujem, je to asi PODVOD, vymyslena aferka s umyslom poskodit dobre meno vozu Bravo
vraj do casopisu odfotili stare brzdy z 20rocnej corolly a prezentovali ich ako z Brava. Fiat ich dal tusim aj k sudu
257mm siroke kotuce na havarovanej 1.4 / na dieseloch ci TJETe su 280mm
prvy clanok .
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
Bohuzial je to translatorom z grectiny, takze ta anglictina je dost skomolena ale da sa to pochopit
druha cast
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
tretia cast
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
Iba informujem, je to asi PODVOD, vymyslena aferka s umyslom poskodit dobre meno vozu Bravo
vraj do casopisu odfotili stare brzdy z 20rocnej corolly a prezentovali ich ako z Brava. Fiat ich dal tusim aj k sudu
Asi je to HOAX, tu su fotky ze je to zo starej Corollystanley píše:dik robo, presne toto som potreboval na diskusiu na autorevue
http://www.italiaspeed.info/index.php?s ... =5&st=1580
FIAT CROSSER
Pěkná studie na bázi Fiatu Bravo (omlouvám se za kvalitu obrazu, neměl jsem k dispozici skener, foceno mobilem):


Model by se měl objevit mezi roky 2009 a 2010. Novinka je vyvinuta na bázi Lancie Delta HPE, která se objeví v polovině roku 2008 i na českém trhu. Vyu?ívá i části, které známe z modelu Bravo. Je pravděpodobné, ?e Crosser bude jako Sedici nabízen s pohonem předních i v?ech čtyř kol. Zadní kola budou připojována elektronicky přes mezinápravovou spojku Multidisk. Na silnice vyjede i podobný model se znakem Alfa Romeo.
Ke sportovnímu vzhledu by měly "ladit" nové nebo zásadně modernizované motory Zá?ehové budou zřejmě začínat objemem 1,4 l s turbodmychadlem, nové budou i čtyřválce 1,8 s turbem i atmosférické. Vznětové motory začnou objemem 1,6 (88 kW/120 k) a budou pokračovat přes varianty 1,9 a 2,0. Men?í z nich s označením Twin Stage se bude chlubit dvojitým turbem - nízko a vysokotlakým. Výkony by měly dosahovat 140 kW/190 k a 154 kW/210 k. U? nyní firma Fiat Powertrain dodává Saabu turbodiesel o výkonu 132 kW/180 k.
(To? ve zkratce z článku v časopisu Autohit).
Pěkná studie na bázi Fiatu Bravo (omlouvám se za kvalitu obrazu, neměl jsem k dispozici skener, foceno mobilem):


Model by se měl objevit mezi roky 2009 a 2010. Novinka je vyvinuta na bázi Lancie Delta HPE, která se objeví v polovině roku 2008 i na českém trhu. Vyu?ívá i části, které známe z modelu Bravo. Je pravděpodobné, ?e Crosser bude jako Sedici nabízen s pohonem předních i v?ech čtyř kol. Zadní kola budou připojována elektronicky přes mezinápravovou spojku Multidisk. Na silnice vyjede i podobný model se znakem Alfa Romeo.
Ke sportovnímu vzhledu by měly "ladit" nové nebo zásadně modernizované motory Zá?ehové budou zřejmě začínat objemem 1,4 l s turbodmychadlem, nové budou i čtyřválce 1,8 s turbem i atmosférické. Vznětové motory začnou objemem 1,6 (88 kW/120 k) a budou pokračovat přes varianty 1,9 a 2,0. Men?í z nich s označením Twin Stage se bude chlubit dvojitým turbem - nízko a vysokotlakým. Výkony by měly dosahovat 140 kW/190 k a 154 kW/210 k. U? nyní firma Fiat Powertrain dodává Saabu turbodiesel o výkonu 132 kW/180 k.
(To? ve zkratce z článku v časopisu Autohit).
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky