Tak sem dneska konečně vyzkou?el bravíčko (ne bravu jak někteří pí?ete
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
) na vlastní ků?i a shrnu sem pár pozitiv a negativ, dotazy rád zodpovím:
+ super vzhled, opravdu je to macek, ale přitom působí dynamicky a opticky lehce, je dost ?iroké (ne jako fabia II)
+ byl to multijet 150 k, odhlučnění na výbornou ve v?ech re?imech, táhne od 1800 a sílu má jako bejk, no s tímhle motorem jsem jel ve vícero Fiatech (oplech) a je to pořád ?pica třídy 1.9
+ design interiéru, krásná přístrojovka, středová konzola, volant, barevné sladění, měkčený plast pro olizovače atd.
+ překvapivě dobrý výhled na to jaké má tvary zadního okna, c sloupků a karoserie, pro nás asi jako z GP (tak?e nic moc, ale dá se
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
+ vepředu pohodlný a ?iroký interiér, perfektní poloha za skvěle tvarovaným volantem s velmi velkým rozsahem (no máme GP tak víme
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
+ jistá jízda, tu??í ne? stilo, men?í náklony v zatáčkách
+ přesný řazení
+ přesný řízení
+ dokonalá ergonomie opět ve stylu GP
a teď mínusy
- vzadu za mnou zhruba stejně místa jako v GP (čekal jsem vět?í rozdíl)
- vy??í hrana kufru jako GP
- otevírání kufru jako v GP
- přední sedadla ač rozměrná, tak jim schází víc bočního vedení a trochu bych je sklonil dozadu
- řízení absolutně bez feedbacku (pro někoho i přeposilované)
Tak to je z mých prvních dojmů asi v?ecko, ujel jsem s tím asi 60 km a dovedu si to představit po 4 letech jako adekvátní náhradu GP, s motorem 1.4 Turbo 120 k o tom budu silně uva?ovat, kufr je opravdu znatelně vět?í. Oproti stilu velký pokrok vpřed (i kdy? z něj vychází) opět lep?í práce ne? v MB s faceliftem Fabie na Fabii II, je to auto který nemá ?ádnou vylo?eně ?patnou vlastnost a k tomu je fakt hooodně kráásný
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB Distinctive, Nová červená Alfa, xenony...
Moto Guzzi Griso 850 Rosso
Ex: GP Abarth
GP Sport 1.4 16V