Motorový olej
Moderátoři: Tommy, Honzus, Teddy86, Dušan
Re: Motorový olej
na vrakáču,
nechápu jak si to mohl ztratit?
nechápu jak si to mohl ztratit?
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Re: Motorový olej
neviem ani sam asi to bolo zle zatiahnuta a stratil som to pocas jazdy aj pre mna to bolo prekvapenie ked som zbadal motor od oleja a uzaver fuc
- 1nekros1
- Profík
- Příspěvky: 2392
- Registrován: sob říj 04, 2008 9:23
- Bydliště: Palarikovo okres NZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorový olej
Nikto mi nechcel dat ten uzaver bez kupy motora celeho na vrakaci zato som to musel kupit
Grande punto 3D 1,4 16v LPG StarJet sport 70KW/95HP cierna crossover
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
zostalo v rodine
aktualne
Bravo 2.0Mjet 121kw SPORT + xenony,parkovacie senzory,atd modra masseraty farba
Re: Motorový olej
Tak vyriešené dnes som to kúpil priamo vo Fiate za 10eur aj ked neoriginálne sa dá kupit aj za 3e
Re: Motorový olej
Proč jsi tedy nekoupil neorigo?
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Re: Motorový olej
Bolo ho treba objednať a čakacia doba cca 2 týždne .
- Petr H..
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř bře 30, 2016 23:30
- Bydliště: Nové Město nad Metují
Světle žlutá emulze v odvětrání ventilového víka
Zdravím všechny příznivce těchto nádherných a skvělých aut! Před víc jak měsícem u mě nastal čas, kdy jsem svůj věrný Fiat Marea obměnil za Fiat Punto.
Dá se říct že s ničím nemám žádný problém, jen jedna věc mě trochu znepokojuje - světlá, nažloutlá emulze v trubce odvětrání ventilového víka, co vede těsně před škrtící klapku.
Přišel jsem na ní náhodou asi před měsícem a od té doby jsem to už třikrát čistil, ale vždy se udělá znovu. Dělalo to před výměnou oleje, i po výměně. Olej je čistý, včetně víčka na dolití - bez žlutého šlemu, voda se mi neztrácí co pozoruju.
Jeden mechanik mi říkal, že motor málo vytáčím, že chce víc honit, druhý mechanik říkal že to je tím chladným vlhkým počasím, údajně normální jev...
Dělá vám to taky, řešíte to někdo nějak?
Dá se říct že s ničím nemám žádný problém, jen jedna věc mě trochu znepokojuje - světlá, nažloutlá emulze v trubce odvětrání ventilového víka, co vede těsně před škrtící klapku.
Přišel jsem na ní náhodou asi před měsícem a od té doby jsem to už třikrát čistil, ale vždy se udělá znovu. Dělalo to před výměnou oleje, i po výměně. Olej je čistý, včetně víčka na dolití - bez žlutého šlemu, voda se mi neztrácí co pozoruju.
Jeden mechanik mi říkal, že motor málo vytáčím, že chce víc honit, druhý mechanik říkal že to je tím chladným vlhkým počasím, údajně normální jev...
Dělá vám to taky, řešíte to někdo nějak?
Fiat Punto 2012 1.4 8V + LPG
Re: Světle žlutá emulze v odvětrání ventilového víka
Me tenhle srac uplne ucpal separator oleje (po ~50000km; atmosfery ho nemaji, ale je to krabice na hadici odvetravani) a pak zacli tect gufera na motoru Podle me to je z LPG, zlutej hnus a i benzin to nechce rozpoustet. Ted jsem zkousel jezdit dva mesice na flagu (cca 5000km), ale jeste jsem se nedostal se podivat do separatoru kolik se tam toho udelalo. Normalne jezdim na kralupoil. Tohle je zatim jediny problem ktery mam s LPG. Do te doby se me v separatoru nic nedelalo. Taky chci menit olej uz po 10000 a holt s kazdou vymenou budu ten separator cistit
GP 1.4 Tjet
- Petr H..
- kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř bře 30, 2016 23:30
- Bydliště: Nové Město nad Metují
Re: Světle žlutá emulze v odvětrání ventilového víka
Nějak mi hlava nebere, jak by to mohlo být z LPG... Vždyť na plyn jsou dva filtry (na kapalnou i plynnou fázi) a ke všemu LPG do těch míst u škrtící klapky ani nepřijde (to nejsou foukačky do sání, ale má to své vstřikovače), takže jak by tam LPG mohlo udělat nějaký marast?
Je to celé poněkud zvláštní, ale uživatelů LPG je tady přeci hromada - dělá vám to taky? A jak jste na tom vy co jezdíte jen na benzín?
Je to celé poněkud zvláštní, ale uživatelů LPG je tady přeci hromada - dělá vám to taky? A jak jste na tom vy co jezdíte jen na benzín?
Fiat Punto 2012 1.4 8V + LPG
Re: Světle žlutá emulze v odvětrání ventilového víka
Má pravdu, je to vlhkost, která v horní části vytvoří především na víčku emulzi.Petr H.. píše:druhý mechanik říkal že to je tím chladným vlhkým počasím, údajně normální jev...
Renault Captur 130 HP
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
Nic netrvá věčně .... Puntíku, prožil jsem s tebou pěkné roky
-
- Štamgast
- Příspěvky: 677
- Registrován: čtv čer 25, 2009 22:03
- Bydliště: Mariánské Lázně - Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorový olej
jezdím na LPG a mám to tam jen občas takže bych to viděl také na to "počasí"
_________________
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
GP 1,2 Racing 5D černá CO BERUNA
GP 1,2 Racing 3D černá CO KAREL LPG
Re: Motorový olej
Zcela normální zkondenzovaná vlhkost. Ani tak z benzínu nebo z plynu, ale z nasávaného vzduchu potřebného ke spalování. V létě se emulze tvoří minimálně a pokud se dá sem tam motoru pokouřit, tak se tvorba olejového šlemu taky minimalizuje. Příčiny tvorby toho kentusu jsou v podstatě 2. Chladné a vlhké počasí a krátké jízdy po městě se studeným nebo nedostatečně prohřátým motorem. Na atmosféře to v podstatě nic není, ale u turbíny (T-JET a jeho deriváty) je to průser když zanese separátor oleje a v mrazivém počasí se pak ucpe odvzdušnění motoru.
GP dynamic 1.4/77 CV černá crossover 3D - ex
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Stilo Abarth 2.4 20V/170 CV
Barchetta 1.8 16V/130 CV
Alfa Romeo Giulietta 1.4 16V TURBO MultiAir 170 CV
Re: Motorový olej
LPG je blbost. Je to tím že v hadicích kondenzuje voda a vzniká tak emulze. Je to normální, tedy pokud nemáte někdo emulzi v motorovém oleju, přesněji ve vaně., to už by problém byl.
Fiat Grande Punto 1,2i, r.v. 2008
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Jezdím tak jak mi moje černá střela dovolí, někdy i rychleji!
Re: Motorový olej
Je večer-chtěl bych se jít koupat.Ale bojím se napustit vanu aby to nebyl průser... :>
G.P.3dv.1,2 modrá Rock'n'roll.Tečka!-Změna!Punto 2013 1,4 easy bílá radiosso.Změna Jeep renegade.
Re: Motorový olej
blbost je vodni emulze, ta neucpe separator ze se stane nepruchodnej a plus to v separatoru zadelalo ventily ktere prestali tesnit a diky tomu jsem mel falesnej vzduch do motoru. Na e85 to nedelalo a nemam kratky jizdy, kazdej den 2x 50km po dalnici, motor komplet prohratej.
Separator musel lezet v benzinu pul hodiny nez ten zlutej humus z nej zacal vytejkat - moje teorie je, ze to jsou parafiny z LPG ktere kondenzujou na stenach valce a pak se setrou do oleje. Nasledne se odparujou z oleje a zkondenzujou v separatoru. Melo to konzistenci masla a benzin to pak barvilo do zluta, proste blee, urcite ne olej s vodou.
V atmosfere se to resit nemusi, ale s tim separatorem problem je
Separator musel lezet v benzinu pul hodiny nez ten zlutej humus z nej zacal vytejkat - moje teorie je, ze to jsou parafiny z LPG ktere kondenzujou na stenach valce a pak se setrou do oleje. Nasledne se odparujou z oleje a zkondenzujou v separatoru. Melo to konzistenci masla a benzin to pak barvilo do zluta, proste blee, urcite ne olej s vodou.
V atmosfere se to resit nemusi, ale s tim separatorem problem je
GP 1.4 Tjet