No myslel jsem to právě tak, že Rapid má ještě starý známý TSI poháněný řetězem. Vzal bych jen novější TSI s řemenem - takže Octavia 3, Golf 7, nový Leon.Dušan píše: Co je na TSI starého, to tedy nevím
Proti TSI jako takovému nic nemám, naopak to (po Fiatu samozřejmě ) vzali u koncernu za ten správný konec. A co se musí nechat, tak příplatky za TSI oproti základnímu HTP (MPI... prostě tříválci) jsou rozumné (tady by fiat mohl zapracovat). Jen ta uvedená cena za Rapida je prostě moc, kufr sice velký, ale nebyl jsi překvapen, že pocitově si vevnitř oproti GP místem moc nepomůžeš? Nevím jestli je to tak reálně, ale řekl bych že na šířku tam nebude víc místa než v GPčku. Chápu, že máš od Škodovky dobrou cenu, ale nevím, radši bych šel o třídu výš, když už. Třeba G7 byl v základu za hodně slušnou cenu a nic zásadního mu nechybělo.
V bravu oproti GP je vepředu luxusně místa. Neřekl bych, že bravo je ve všem lepší než GPčko, to rozhodně ne, ale tohle se mi na něm líbí (a to tolik místa se svými 181cm a 68kg nepotřebuju, jen se ve dvou nemusíme vůbec tulit :> ) Proto jít z GP do rapida mi přijde podobné jako z GP do Fabie (kombi).
Odchodu od Fiatu se nelze čemu divit, já bych si tam aktuálně taky moc nevybral:
- 500L a jeho variace se mi nelíbí
- klasická malá pětistovka super, ale tak max. pro přítelkyni, té se i líbí, ale jezdit nechce
- bravo mám, stejně už ho nebudou dál vyrábět a nic rozumného v nižší střední se nechystá
Takže připadá v úvahu jen:
- alfa159 s TBi - cenově víc jak rapid za slušbý bazarový kousek
- nebo jůlinka s t-jetem (ceníkově nic moc)
- freemont - slušná cena, ale tohle by se mi už asi do garáže nevešlo a ani bych nevyužil